Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-02-28, 01:20
Medlem
Så var fejkomröstningen i Vitryssland klar, givetvis majoriteten för att man ska tillåta kärnvapen

https://twitter.com/KyivIndependent/status/1498087626544492552
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
Det är nog dessvärre önsketänkande att Ryssland kommer må gott framöver.
Efter den här makabra invasionen av Ukraina är det upp till resten av världen att bedöma vilka av Rysslands intäkter som stannar i landet och vilka som används till att återuppbygga allt ryssarna förstört.

Hur mycket betalade USA för Irak?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
Du vet inte vad du pratar om. Ryssland har väldigt får fasta ballistiska kärnvapen. De befinner sig på rörliga fordon,placerade där inget vet vart dom är. De har även en uppsjö av dom på ubåtar.

Du är uppenbarligen korkad. Om du verkligen tror att USA eller Israel ej har koll på placering av ett stort antal kärnvapen bör du fundera på om du ens bör vistas i detta forum. Läs för övrigt mitt inlägg igen då du uppenbarligen inte kan tolka skrift.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Lätta mål om dom bara haft ett panarskott.

Japp detta ännu bättre.

https://twitter.com/i/status/1497833755192573956
Citera
2022-02-28, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Nu vet jag inte vem pengarna tillhör men Oligarker som har kontanta pengar på en bank har mer på andra ställen.

Min gissning är att för de här ryssarna är det ungefär som att jag skulle tappa min plånbok.

Nej det är inte som att tappa en plånbok. Sluta!
Citera
2022-02-28, 01:21
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Troligen har de redan dragit upp linjerna likt Jaltakonferensen.

Vi tar västra delen och ni tar östra.

Citat:
Ursprungligen postat av Copernicus
Jag erkänner tyckte att Putin var bra fram till 2014-15 men har sen dess helt ställt om sin politik. Han har tappat många sympatisörer runt om jorden det är stor bedrift. Det är något som inte riktigt stämmer i hans huvud.

Kan det vara syfilis som har utvecklats i hjärnan? Märkligt med de tvära kasten. Han ser uppenbarligen sjuk ut.
https://m.youtube.com/watch?v=GVqpl241o_g
Citera
2022-02-28, 01:22
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Putin är ingen krigsförbrytare.
Jaså? Inte nog med att han är krigsförbrytare. Han skjuter dessutom ihjäl kvinnor och barn och orsakar han skador för mångmiljardbelopp som ryssarna kommer få betala.
Han driver Ryssland rakt ner i avgrunden.
Citera
2022-02-28, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjollahopp85
Risk för att det spårar i Kyiv och andra städer.
Folket har beväpnats med skarpa vapen.

Se detta klippet:
https://mobile.twitter.com/Gadhwara27/status/1497920439808454659

En bil kommer alltså körande, de misstänker han direkt för att vara "rysk spion" och 15 sekunder senare ligger han skjuten på marken efter att försökt fly.

Känns som en del oskyldiga kan stryka med.
Denna mannan kan ju varit Ukrainsk? Men de kanske hörde på språket? Känns väldigt oprovocerat.

Alla ska stanna inne så är du inte det samt man i åldern 18-60 så bör du ha en väldigt god anledning att springa ute på stan.

Plus han dog aldrig. Sköt han i benet. Kolla så får du se att han lever.
Citera
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bankkonsulten
Vart har du fått det ifrån? Idén med den nationalism jag och mång andra förespråkar är att alla nationer får göra sina val baserade på vad som är bäst för landets invånare så länge det inte skadar andra länder.
I den bästa av världarna, ja. Men så fungerar det inte i verkligheten. De stora länderna har sina intressesfärer och bevakar sina nationella intressen där. Först beslutet om ett framtida NATO-medlemskap 2008, åtföljt av en USA-stödd statskupp 2014. Rysslands ståndpunkt var känt för alla. Man valde att ignorera det och så sent som för ett par veckor sedan konstaterade från NATO-håll att man inte erkände Rysslands rätt till intressesfär. Ett mycket vågat uttalande. Smart?

Otroligt märkligt att man inte valde lösa problemet med att finlandisera Ukraina, istället för att till varje pris utöka NATO. Jag tror inte att USA hade något intresse av en fredlig lösning. USA tjänar stort på nuvarande situation. Både ekonomiskt och politiskt.
Citera
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manissa
Jag tror de fortfarande är sura efter de fick spö att finnarna. Måste svida att glorius russia fick spö av en puttenation på skidor unders sina bästa dagar dessutom.

Det låter som en teori jag kan ställa mig bakom
Citera
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Inga strider i natt? Någon mer som tycker detta kriget är skumt på något sätt?

Har väl inte ens varit strider i västra Ukraina hittills?

Varför ska ryssen gå in i väst menar du?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lardasss
Du är uppenbarligen korkad. Om du verkligen tror att USA eller Israel ej har koll på placering av ett stort antal kärnvapen bör du fundera på om du ens bör vistas i detta forum. Läs för övrigt mitt inlägg igen då du uppenbarligen inte kan tolka skrift.

Och hur slår du ut de kända platserna då ballistiska missiler tar sin tid att nå sitt mål? Så du menar att majoriteten av de ballistiska missilerna från Rysslands kommer man hinna slå ut? du skojar, när de väl är initierat tar det minuter innan allt är avfyrat. Målen är redan satta. Hur ska du slå ut dem?
Lev i förnekelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in