2022-02-24, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Det verkar vara ganska olika på vilket sätt som olika personer upplever kratom och det är inte så konstigt då det är fallet med många andra droger och då kratom innehåller så många aktiva substanser.

För mig personligen är det tvärtom. När jag tar det på tom mage så blir det bra effekt men om jag samtidigt är hungrig så når det upp till en viss gräns. Om jag däremot tar det på tom mage och sen äter efter ca 20 minuter så får jag en bättre effekt för då får jag effekten från kratom plus det normala välmåendet man vanligtvis får under en måltid.

Men kratom är en lurig drog som är lätt att fastna i för många så var glad att du upplever vissa nackdelar med det så kanske det blir lättare för dig att hålla dig ifrån det eller ta det mer sällan.

Väldigt bra sagt där faktiskt, ska egentligen inte klaga, de håller mig faktiskt borta från de! Har haft AT på kratom innan med väldigt jobbig ångest, ont i halsen, snuvig, nedstämd, svettas osv så jag vet att de är jobbig sluta med..
Citera
2022-02-27, 18:12
Medlem
Kingandaces avatar
Vart och vilken strain är bäst just nu?
Citera
2022-02-27, 19:53
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Hedgehog Face Fuck
Blå strain
Citera
2022-02-27, 21:08
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace

Wild green borneo på kratomexperterna mådde jag riktigt bra av. Efter år av kratomanvändning så fick jag tillbaka känslan av den som jag fick första gångerna jag tog kratom.
Citera
2022-02-28, 06:58
Medlem
Jag har inte haft tillgång till våg eller tesked så jag har tagit exakt ett teskedsmått per tillfälle, är det någon som har koll på hur många gram det motsvarar? Jag har läst att en tesked ska motsvara ca 2 gram men har ingen koll på teskedsmått.
Någon som vet var man kan köpa en bra våg?
Citera
2022-02-28, 11:22
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gingan
Ja, det kallas tolerans.
Haft uppehåll på månader, same same. Förklara den
Citera
2022-03-01, 18:11
Citat:
Ursprungligen postat av Hefaistooss
Wild green borneo på kratomexperterna mådde jag riktigt bra av. Efter år av kratomanvändning så fick jag tillbaka känslan av den som jag fick första gångerna jag tog kratom.
Deras vita vilda borneo är oxå kanon.
Citera
2022-03-01, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MunkWestman
Jag har inte haft tillgång till våg eller tesked så jag har tagit exakt ett teskedsmått per tillfälle, är det någon som har koll på hur många gram det motsvarar? Jag har läst att en tesked ska motsvara ca 2 gram men har ingen koll på teskedsmått.
Någon som vet var man kan köpa en bra våg?
Mätte precis upp. Den första rågade teskeden, med rågat pulver och på skaftet (ganska platt skaft)
mätte 2,56 g.
Citera
2022-03-02, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Mätte precis upp. Den första rågade teskeden, med rågat pulver och på skaftet (ganska platt skaft)
mätte 2,56 g.
Tack!
Citera
2022-03-02, 11:18
Medlem
SofistikeradSlisks avatar
Vad är skillnaden på:
Kratom Green Maeng Da
Kratom White Malay
Kratom Red Bali

Tänkte ge mig in i Kratom-världen.
Citera
2022-03-02, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SofistikeradSlisk
Vad är skillnaden på:
Kratom Green Maeng Da
Kratom White Malay
Kratom Red Bali

Tänkte ge mig in i Kratom-världen.

Finns 2 läger, dom som anser att det inte finns någon skillnad och att det bara är säljtryck och det som avgör är hur potent det är.
Andra lägret känmer av skillnad på de olika strainsen i känslan.

Jag tillhör första lägret, det är ingen skillnad på dem. De ger alla samma känsla. Hur stark känslan blir vet man aldrig då alla batcher hela tiden varierar
Citera
2022-03-02, 15:51
Medlem
st33rs avatar
Jag tycker bättre om smaken på de gröna varianterna än på de röda.
De "vita" och de gröna märker jag ingen stor skillnad i smak mellan . Eller utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in