2022-03-02, 15:52
Medlem
Jag får ingen som helst effekt av Kratom, har t.om testat bomba 20g i toalett papper. Ville mest testa och se vad det är för skit så är inte direkt besviken då jag inte ska hålla på med knark men effekten uteblir helt oavsett dosering.
Citera
2022-03-02, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag får ingen som helst effekt av Kratom, har t.om testat bomba 20g i toalett papper. Ville mest testa och se vad det är för skit så är inte direkt besviken då jag inte ska hålla på med knark men effekten uteblir helt oavsett dosering.
Jag blir alltid lika förvånad att höra hur många reagerar olika på Kratom. Jag får märkar effekt på 2 gram och vid 4 gram är det på gränsen för mycket oavsett strain, alla ggr inhandlat på SS under det senaste 1,5 år.
Dock tar jag aldrig oftare än 4-6 ggr månad så tolerans kan uteslutas.
Citera
2022-03-02, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Jag blir alltid lika förvånad att höra hur många reagerar olika på Kratom. Jag får märkar effekt på 2 gram och vid 4 gram är det på gränsen för mycket oavsett strain, alla ggr inhandlat på SS under det senaste 1,5 år.
Dock tar jag aldrig oftare än 4-6 ggr månad så tolerans kan uteslutas.

Jag har ingen tolerans, men får ingen effekt. Har köpt grön och röd på SS. Testat båda, tillsammans och enskilt i olika doseringar men det är helt utan framgång. Hade inte så stora förväntningar så det är väl lugnt, men jag blir hård i magen så det är märkligt att effekt uteblir.

Hur skulle du förklara effekten du upplever?
Citera
2022-03-02, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag har ingen tolerans, men får ingen effekt. Har köpt grön och röd på SS. Testat båda, tillsammans och enskilt i olika doseringar men det är helt utan framgång. Hade inte så stora förväntningar så det är väl lugnt, men jag blir hård i magen så det är märkligt att effekt uteblir.

Hur skulle du förklara effekten du upplever?
Som en väldigt liten dos Sub.
Citera
2022-03-02, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Som en väldigt liten dos Sub.

Det är inte helt fel, trevligt att du får en sådan trevlig effekt.
Citera
2022-03-03, 09:53
Citat:
Ursprungligen postat av Hefaistooss
Wild green borneo på kratomexperterna mådde jag riktigt bra av. Efter år av kratomanvändning så fick jag tillbaka känslan av den som jag fick första gångerna jag tog kratom.

Hur stora doser tar du?
Citera
2022-03-03, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SofistikeradSlisk
Vad är skillnaden på:
Kratom Green Maeng Da
Kratom White Malay
Kratom Red Bali

Tänkte ge mig in i Kratom-världen.
Välkommen till Kratom världen. Inget makes sense här hahaha. Lita dig inte blint på namn, leverantörer köper Kratom från ungefär samma områden i Indonesien och sen döper om sina produkter för att marknadsföra de. Malay betyder inte att de kommer från malaysia, Bali betyder inte att de är från Bali. Jag säger följ råden här på vilken shop du ska handla ifrån och kolla endast på färgerna, alltså "white", "green" och "red". Här är min subjektiva beskrivning av dessa:

Red/röd = mysig, lugnande, smärtstillande, sömnmedel
Green/grön = euforisk, humörhöjande, antidepp, anti-ångest, kan ge energi/fokus
White/vit = energigivande, höjer socialiatet, fokus, pre-workout

Lycka till
Citera
2022-03-04, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Haft uppehåll på månader, same same. Förklara den

Samma för mig min tollerans värkar in inte återställ sig något nämnvärt trots uppehåll på flera veckor. Känner av det ytterst lite. Dock aldrig varit nära att nooda på kratom äns i början. Nooda för mig innebär att man okontrollerat nickar till in i drömmarnas värld. Räknas inte om man lägger sig ner och blundar. Men i början kunde jag uppnå något litet rus och smärtstillande effekt nu får jag knappt någon smärtstillande effekt ens. Tror jag mer eller mindre är vid vägs ände med kratom.
Citera
2022-03-04, 20:24
Medlem
Min upplevelse är att benzo tar bort de positiva effekterna av kratom och blandningen funkar inte alls så bra. När jag upptäckte det var jag på riktigt fint humör av kratom, slängde i mig någon stesolid för att göra det ännu mer gött, men det som hände var att den varma och mysiga opiatliknande känslan försvann och ruset blev istället som att kliva in i ett kallt tomt otrevligt rum. Kombinationen kanske funkar vid högre doser kratom om man vill ha sederande effekt, men det har inte funkat för mig heller.

Pagoclone dock (Vet att den tillhör nonbenzodiazepines men likt Z-analogerna brukar de ju sättas lite i samma grupp) passar perfekt tillsammans med kratom! En av mina favoritkombinationer. Kratom ger energi, lite motivation att ta tag i saker och ett allmän välmående. Detta välmående ökar märkbart med pagoclone, tillsammans med att ett skönt lugn kommer med in i mixen. Så jag kan rekommendera att testa den kombinationen.

Men kom ihåg att vi här snackar mildare opioidliknande substans och en benzoanalog som man inte kan förvänta sig är stark som en äkta Xanor. Om någon testar och sedan vill klaga på mig för att de förväntar sig att rus som får dem att åma sig i eufori.
Citera
2022-03-06, 08:33
Medlem
youlaugh.s avatar
Har tagit lite för mycket metadon senaste veckan och måste gå av, tänkte ta till kratom och trappa ut med för att ingen ska märka att jag tänder av, så jag ska kunna sköta jobbet och så. Jag tror att det är röd och grön som passar mina preferenser bäst, frågan är vart finns det billigaste som har okej Kvalite? Har aldrig provat kratom ska tilläggas. Ett plus i kanten är om sidan säljer små mängder så jag inte får mer än jag behöver liksom.. vore tacksam för lite hjälp!
Citera
2022-03-06, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Har tagit lite för mycket metadon senaste veckan och måste gå av, tänkte ta till kratom och trappa ut med för att ingen ska märka att jag tänder av, så jag ska kunna sköta jobbet och så. Jag tror att det är röd och grön som passar mina preferenser bäst, frågan är vart finns det billigaste som har okej Kvalite? Har aldrig provat kratom ska tilläggas. Ett plus i kanten är om sidan säljer små mängder så jag inte får mer än jag behöver liksom.. vore tacksam för lite hjälp!

Jag skulle köpt hos thomthom, har vart riktigt nöjd med det jag köpt där, deras vita jongkong och gröna Malay är det bra tryck i!
Citera
2022-03-06, 19:06
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jemi0052
Jag skulle köpt hos thomthom, har vart riktigt nöjd med det jag köpt där, deras vita jongkong och gröna Malay är det bra tryck i!

Och om man vill ha rött, vilken skulle du gått på då från thomthom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in