Citat:

Ursprungligen postat av 
JojjeMeduza

Torkade plommon och torkade aprikoser hjälper. Sedan finns det bra med laxermedel att köpa på apoteket.

Citat:

Ursprungligen postat av 
buffertzon

Magnesium gör att man skiter lättare.

Citat:

Ursprungligen postat av 
Jemi0052

Köp valfritt laxermedel typ laxoberal och ta en ordentlig dos på kvällen så flyger skiten ur dig på morgonen!

tack tack. ska kika på torkad frukt, och köpa en burk med magnesium (som jag kom ihåg haft god effekt tidigare, när jag hade problem med muskelryckningar pga. lite mycket amfetamin).
som jag skrivit i tråden jag skapade för detta specifika problem undviker jag gärna mediciner om det går, då det inte riktigt är hållbart(?) att käka dem på regelbunden basis. får försöka väva in annan kost och lite kosttillskott om jag ska fortsätta dricka 5-6 koppar ā la 5g om dagen. borde nog försöka skära ned på det också, men det är jättesvårt när dagarna är fullständigt tomma. arbetslöshet är inte riktigt stimulerande, och det mesta man gör för att döda tid på datorn blir ju roligare med lite kratom i systemet.
är det någon annan som ligger på snarlika mängder som jag gör och också upplever lite toabesvär? mest nyfiken på vad för vanor ni i så fall ändrade för att det skulle inte ställa till med återkommande besvär.
puss