Hur går det för Johanna H imorgon? Långa backen nedför - flacken - svängen - upplopp och detta med skejtande Johanna på vingliga ben.
Miss i kvarten ger väl tilltagna 3,00.
Vad kan man se för scenario med Janik Riebli imorgon? Brutalt petad av S-Jason till OS. Revanschsugen som få. Gjorde bort sig i Lenzer när han valde H1, lär välja H4 el H5 denna gång. Kort och gott är han hungrig!
Kvalificera sig till semi ger ännu mer tilltagna 6,00!
Tycker man skall ställa in resten av säsongen av respekt för folket i Ukraina.
Kulturen, i vilket idrotten och dess arrangemang ingår, har alltid varit ett medel för att blidka och "tämja" dom stora folkmassorna.
Folk, i allmänhet, sysselsätter sig med "ofarliga" verksamheter och lägger mindre energi på det politiska spelet. Kulturen skapar en arena för "dom höga herrarna", att få operera i lite mer "ostörd" miljö, i utkanten av folks intresseområde.
"Ge massorna lite underhållning och låt oss sköta världspolitiken".
lite ironisk.
lite skämtsamt
lite sanning?
Naturligtvis följer jag det som händer i Ukraina och känner för det Ukrainska folket
Hur går det för Johanna H imorgon? Långa backen nedför - flacken - svängen - upplopp och detta med skejtande Johanna på vingliga ben.
Miss i kvarten ger väl tilltagna 3,00.
Vad kan man se för scenario med Janik Riebli imorgon? Brutalt petad av S-Jason till OS. Revanschsugen som få. Gjorde bort sig i Lenzer när han valde H1, lär välja H4 el H5 denna gång. Kort och gott är han hungrig!
Kvalificera sig till semi ger ännu mer tilltagna 6,00!
har inte Johanna varit hårfint från en WC final i Lahtis engång? även då i fritt då kvala hon som 4a
Ja, det kan vi säg för att hetsa upp stämningen. Dyvik bör ta detta revanschmöte.
Jag är LITE trött på Hagström-Dyvik nu, eller kanske mest folk som inte kan släppa det, men lockas ändå att säga att jag tror Hagström tar det idag. OS var nog ett litet energitapp av de som var där, och även en misslyckad formtoppning sliter på krafterna. Det kan ju dock gå lite hursomhelst, eftersom vi redan konstaterat att de är väldigt jämna.
Handla och äta mat är nödvändigt för vår överlevnad, sport- och nöjesprogram är det inte så det är en väsentlig skillnad.
Finns väl rätt mycket som handlas och äts som inte är nödvändig för överlevnad. Har svårt att se vitsen med så drastiska åtgärder. Att stänga alla tävlingar i Ryssland och att utesluta ryska lag i cuper, VM etc känns däremot, i min mening, självklart. Mer tveksamt när det gäller ryska atleter i individuella sporter.