2022-02-25, 02:46
Medlem
Jag tror ryssarna tagit Tjernobyl för att slippa dirty bombs från desperata ukrainska militärer eller civila (terrorister) mot ryska styrkor eller på ryskt territorium.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastAreaPapist
Ja, jävla otur att det blev krig. Ryssarna måste ha blivit mäkta förargade när de märkte att de tyvärr måste börja döda oskyldiga civila, men vad ska man göra, liksom?

Ja, din lilla NATO-extrimist. Hur det än vrider och vänder på det så här kriget här, och civila oskyldiga människor kommer att dö, precis som alla andra krig. Det var min poäng.

Fortsätt runka åt Stoltenberg nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Vi fördömde USAs köttande när det höll på. Ingen idé att göra det igen nu när Putin bestämt sig för att gå i samma fotspår. Putin will vara Amerikan, tydligen.
Nej, såg inga fördömanden.
Citera
2022-02-25, 02:47
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubiin
"En hel pluton med ryska soldater har gett upp och överlämnat sig till Ukrainas militär. Det sa Ukrainas USA-ambassadör Osaka Makarova på en pressträff på torsdagen, uppger The Hill.

Det ena sidan säger i ett krig är nog lika ofta en lögn som en sanning.
Citera
2022-02-25, 02:47
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Förmodligen ukrainsk propaganda riktad att nå folket i Ryssland.
Vad menar du?
Citera
2022-02-25, 02:48
Medlem
Upperkutts avatar
https://youtu.be/V0I5eglJMRI

LIVE- Putin announces 'special operation' in Donbass | SPECIAL COVERAGE
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camuga
Jag säger inte att det är rätt det han gör nu mot Ukraina. Det är fel. Men jag har en förståelse för det. Handlar inte bara om Ukraina
Du har med andra ord en förståelse för att civila, barn, omkommer? För det är ju till stor del vad han ”gör mot Ukraina”, låter oskyldiga människor mista sina liv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adiaphorous
Norge är inte granne med Ryssland, det är inte Litauen och Polen heller. Bara Estland och Lettland är NATO-länder och grannar med Ryssland. Ingen bryr sig om de två betydelselösa länderna.

Helt fel information. Norge är granne med Ryssland. Hört talas om Murmansk?
Citera
2022-02-25, 02:49
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Jag tror ryssarna tagit Tjernobyl för att slippa dirty bombs från desperata ukrainska militärer eller civila (terrorister) mot ryska styrkor eller på ryskt territorium.

They finish what they started.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Du skriver väldigt dåligt för att vara svensk. Jag är ganska övertygad om att du och några fler i tråden är rysstroll. Om inte så är det bara väldigt sorgligt, hur dum i huvudet du är…
Jag skriver hastigt på en telefon. Språkpolis?
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camuga
Nej, såg inga fördömanden.
Då tittade du nog bara på fel ställen.
Citera
2022-02-25, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja

Där kom det. Alban kom upp, jag visste det.
Dra till ditt shithole till land och låt vita människor leva i fred. Där får du leva med dina mongoler.
Hahaha mitt i prick. En misslyckad människa som vill spela etnisk svensk genom att smutskasta Putin. Tack 🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in