2022-02-25, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja

Visste att du är svartmuskig serb som vill dra hit mongoler och tillsammans byta ut vår befolkning.
Kom ihåg etniska Skandinaver ser igenom det. Dra dig till dina likar dvärgen och mongolerna.
Jag är etnisk svensk om du är nyfiken. Men Jag behöver inte förklara något för dig. Jag misstänker du kan vara en analban , en svartmuskig islamist vars förfäder släpades till Balkan från kaukasus. Jag vet en del. Är du en sådan?
Citera
2022-02-25, 02:43
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Nu vet jag att man inte ska tro på något. Men att döma vad som framkommer från många uttalanden från Ukrainska håll verkar det som om många av de ryska soldaterna som sägs blivit tillfångatagna inte visste varför de ens var i Ukraina. Många hävdar att de deltar i en övning och inte hade några instruktioner att ingå i någon typ av konfrontation. Kanske därför vissa förband lägger ner sina vapen så lätt. Förmodligen ukrainsk propaganda riktad att nå folket i Ryssland.
Dom ljuger. Man går inte in i ett annat land som "övning". Avrätta dom en efter en tills dom erkänner istället.
Citera
2022-02-25, 02:44
Medlem
Pruttars avatar
Kan man inte sätta upp Wanted-lappar på Putin i Ryssland med en stor summa pengar till den som mördar honom. Lär vara någon som nappar!
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camuga
Nej. Men, ska man fördöma Putin då ska man även fördöma alla USAs presidenter som begått folkmord. Det är jag för, ja. Men inte annars.
Vi fördömde USAs köttande när det höll på. Ingen idé att göra det igen nu när Putin bestämt sig för att gå i samma fotspår. Putin will vara Amerikan, tydligen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Försvara du din Putler.

Att han är lika värdelös som Hitler.
Du verkar inte kunna sova pga Putin 😅
Citera
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Jag är etnisk svensk om du är nyfiken. Men Jag behöver inte förklara något för dig. Jag misstänker du kan vara en analban , en svartmuskig islamist vars förfäder släpades till Balkan från kaukasus. Jag vet en del. Är du en sådan?

Gör ett DNA-test innan du snackar.
Du kanske är rädd för att bli utesluten från din nynazistiska umgängeskrets. Ni vet inte om ni är kommunister eller nazzar. Det är ju bisarrt.
Senast redigerad av Mayahem 2022-02-25 kl. 02:47.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Planen är inte att skona så mycket det går.
Isåfall startar man inte krig. Herregud tänk efter först

Från västs sida har ryssarna startat krig. Från ryssarnas sida har man försvarat sitt land och sitt folk mot amerikanskt hot och invasion.
Citera
2022-02-25, 02:45
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
Det är du som sitter med google translate din fjant.

Din Ryska grammatik stämmer inte har jag nyss fått bekräftat från en Rysk vän.
Oj oj! Hälsa din vän att det inte var jag som skickade förra meddelandet - jag skrev det åt "en vän".

Я страдаю со своими братьями и сестрами в России. Это война Путина, а не ваша. Спасите свою семью и сделайте все возможное, чтобы предотвратить полное уничтожение России ядерным оружием всего мира.
Citera
Medlem
Politice-Rectams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adiaphorous
Norge är inte granne med Ryssland, det är inte Litauen och Polen heller. Bara Estland och Lettland är NATO-länder och grannar med Ryssland. Ingen bryr sig om de två betydelselösa länderna.

Litauen och Polen är grannar till Kaliningrad.
Citera
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakydetective
Snacket på OSINT är bombräder runt 0300 (Kan vara dålig intel ifrån CIA eller att ryssarna bara har ändrat planer också). Men en liten lustig snackis på twitter är radioaktiviteten vid tjenrobyl att den har stigit markant sen attacken tidigare idag

https://twitter.com/nexta_tv/status/1496996144395612167?t=pI7m9KLv94WP0Esk3qaVsg&s=19
Någon hade svarat: ''What is very important to note that 65500 nSv is extremely little radiation, less than what you would get on a commercial flight. This is potentially caused by heavy vehicles driving on dusty roads, kicking up contaminated dust. Nothing to worry about!''
Låter troligt skulle jag säga.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsinusGallus
Som sagt är jag medveten om att du inte har den uppfattningen. Som sagt kommer du inte övertala mig till något annat heller, precis som att jag inte kommer att övertala dig. Men de som inte resonerar som du tänker nog i stora drag att det är just Sovjet som Putin eftersträvar.

Angående att han attackerar Ukraina som en form av skyddsåtgärd är ju mycket märkligt då civila har dödats till följd av invasionen. Som det redan nämnts i denna tråd, och i minst en annan tråd på forumet, så finns det en mycket tråkig video på när en missil träffar en civil bil och en 14-årig flicka omkommer.
Jag säger inte att det är rätt det han gör nu mot Ukraina. Det är fel. Men jag har en förståelse för det. Handlar inte bara om Ukraina
Citera
2022-02-25, 02:46
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:

Du skriver väldigt dåligt för att vara svensk. Jag är ganska övertygad om att du och några fler i tråden är rysstroll. Om inte så är det bara väldigt sorgligt, hur dum i huvudet du är…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in