Citat:
Intresset för att vaccinera sig avtar, enligt Folkhälsomyndigheten. Sammanlagt har 4 879 284 personer i Sverige, 18 år och äldre, fått en tredje dos covidvaccin, vilket motsvarar 59,1 procent av befolkningen i den åldersgruppen.
– Intresset för att vaccinera sig har successivt avtagit och nu är vi nere på under 200 000 per vecka, säger Anders Tegnell vid torsdagens myndighetsgemensamma pressträff. (TT)
Att det ens fortfarande finns så många lättmanipulerade får som springer och tar ett obeprövat värdelöst bluffvaccin är helt absurt, men bra att intresset svalnar.
Komiskt just nu att se västvärlden vädja till våran lojalitet mot Putin. FUCK våra ledare i väst. Trudeau, Macron, Biden och alla andra totalitära clowner i väst som berövat folk på deras friheter med Covid som ursäkt förtjänar att få kuk av Ryssland och Kina. De är samma korrupta skit allihopa.
Om kriget kommer ska jag fan i mig vända vapnet mot de vaccinfascister som försökte demonisera mig och ta mina friheter ifrån mig. Era kuksugare