Citat:
Ursprungligen postat av
Alannon
1: Nej, bägge klubbarna har misslyckats ganska så kapitalt.
Jag valde att dra upp Liverpool för du skulle inse vad BETYDLIGT BÄTTRE innebär. Jag tog upp Spurs som ett exempel på ett lag som lyckats ännu sämre än vad United / Arsenal har gjort.
2: Jag har motbevisat dig med fakta, med logiska argument men du vägrar övht ta in någon fakta utan det du säger är det enda som kan vara rätt enligt dig.
För resterande användares skull så låter jag saken bero, de och jag har alla samma åsikt - du är den enda med annan åsikt.
Kan lova dig att du inte missat något, det här är en av de absolut sämsta halvlekarna United har gjort denna säsongen så att det bara står 1-0 är än så länge för Uniteds del extremt lyckosamt. Hade jag haft mer pengar hade det gått fyra tv-apparater. Man ser något så in i helvete loja och totalt ointresserade ut så nu hade jag velat ha in Sir Alex och 10 stycken hårfönar - för något måste ruska liv i de döda
Tillägg: Hur man faktiskt lyckas få med sig 1-1 i denna matchen är helt otroligt. Det finns en maxlöpning av anfallare mot Oblak's mål och det är den Elanga gör målet på. ATM har två bollar i ribban och hade vart väl förtjänade av vinst även om det är 33-67 i bollinnehav.
1. Det kan alltid diskuteras. Dock så finns ingen tvivel öht om att Man United har varit mer misslyckade än vad Arsenal har varit under de sista 7-8 åren eller så, mtp budgeten som MU har använt sig av jämfört med AFC.
2. Nej, det har du absolut inte gjort - tvärtom. Du har inget logiskt svar att komma med i den här frågan, eftersom att du vägrar att inse realiteten i bilden. Men djupt inne så vet du lika bra som jag att det jag försöker att få fram stämmer 100% överrens med verkligheten och fakta.