2022-02-19, 19:38
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chad-Thundercock
Har någon annan märkt att Tsimikas är bättre än Robertson, iallafall offensivt?
Han har extremt bra inlägg och bättre teknik.

Absolut, men man kan inte blunda för robbos assists.

Tsimikas är knappast en försämring. Lyxproblem, lite som City har med Walker och cancelo.
Citera
2022-02-19, 19:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Godmorgon generalen, jag sa att jag inte tror Liverpool vinner CL utan att förlora. Tror City vinner CL iår för första gången. Jag är tämligen övertygad att det största hatet mot Arsenal här inne är pga dig. Jag gillar Arsenal som klubb och förr var det en riktig jobbig antagonist.

Men om Arsenal tar 4e platsen så är det ju bra för er såklart. Men det är en lång väg kvar och många lag runt samma poäng.
OK. Måste ha missat det då. Jag tror att antingen Bayern, Liverpool eller Man City kommer att vinna UCL, och det känns som att alla 3 har en 50/50 chans att ta hem hela rubbet.

Största hatet mot Arsenal här inne är p g a mig? Vad gör jag fel? Tvärtom, så finns det ett stort överlag av Man Utd och/eller Liverpool fans här, och eran hat mot Arsenal har alltid varit väldigt uppenbar.

Jag är mer än 100% säker på att vi kommer knipa 4:e platsen, och detta blir bara starten av våran comeback i toppen av den Engelska och europeiska fotbollen.
Citera
2022-02-19, 19:53
Medlem
zebra121s avatar
Har inte skrivit i denna tråd på länge men är nu än mer övertygad att Liverpool tar hem ligan. Det har jag trott från första början ändå men helt klart är att Pool har övertaget, det är tveklöst så.
Citera
2022-02-19, 19:54
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
OK. Måste ha missat det då. Jag tror att antingen Bayern, Liverpool eller Man City kommer att vinna UCL, och det känns som att alla 3 har en 50/50 chans att ta hem hela rubbet.

Största hatet mot Arsenal här inne är p g a mig? Vad gör jag fel? Tvärtom, så finns det ett stort överlag av Man Utd och/eller Liverpool fans här, och eran hat mot Arsenal har alltid varit väldigt uppenbar.

Jag är mer än 100% säker på att vi kommer knipa 4:e platsen, och detta blir bara starten av våran comeback i toppen av den Engelska och europeiska fotbollen.

Jag tycker inte du gör något fel, men du har en förmåga att få folk mot dig och det laget du håller på, då du verkar vara otroligt enögd, men ska ge det till dig, du verkar ju vara hardcore Arsenal så lite cred ska du ha.

Jag hoppas ni snart är tillbaka i toppen, vore kul att fightas med mer än bara City, får se om det är ni eller någon annan klubb som kommer bryta den trenden.
Citera
2022-02-19, 20:07
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Är inte ens upprörd, visste att Spurs skulle ta detta. Smått otroligt hur vissa lag kan ha så förbaskat svårt mot ett lag men annars rullar över det mesta i ligan.

Nåja något kul från dagen annars?

Citat:
Romelu Lukaku had just seven touches against Crystal Palace, the fewest in a single Premier League game for a player with 90+ minutes played since this data is available in full for the competition (2003-04). One of those touches was from kick-off in the first half.
Citera
2022-02-19, 20:41
Medlem
It's coming home!
Citera
2022-02-19, 20:57
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Har inte skrivit i denna tråd på länge men är nu än mer övertygad att Liverpool tar hem ligan. Det har jag trott från första början ändå men helt klart är att Pool har övertaget, det är tveklöst så.
Nja City är 3 p före och har hemmaplan mot oss så city sitter i förarsätet än så länge.
Citera
2022-02-19, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Nja City är 3 p före och har hemmaplan mot oss så city sitter i förarsätet än så länge.
Jag tar heller inte ut nåt i förskott. Inget är klart förrän poängförsprång o målskillnad är ointagligt och en match kvar. Jag kollade aldrig shittymatchen men såg inlägget på Facebook att de torskat.
13 matcher kvar, va ? Några mål som skiljer.
En match i taget som gäller. Inget annat. Vi har "blodvittring", så det blir en spännande vår.
Citera
2022-02-19, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketKvar
Jag tar heller inte ut nåt i förskott. Inget är klart förrän poängförsprång o målskillnad är ointagligt och en match kvar. Jag kollade aldrig shittymatchen men såg inlägget på Facebook att de torskat.
13 matcher kvar, va ? Några mål som skiljer.
En match i taget som gäller. Inget annat. Vi har "blodvittring", så det blir en spännande vår.

Ja, men det är fördel Liverpool i målskillnad, givet att City besegras och att hängmatchen mot Leeds blir en seger. (I nuläget +44 för Liverpool och +46 för City.)
Citera
2022-02-19, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Är inte ens upprörd, visste att Spurs skulle ta detta. Smått otroligt hur vissa lag kan ha så förbaskat svårt mot ett lag men annars rullar över det mesta i ligan.

Nåja något kul från dagen annars?
Undrar hur många touch Ali Dia hade. Säkert fler än Lukaku.
Citera
2022-02-20, 01:14
Medlem
-GGs avatar
Vilket monumentalt fiasko Lukaku har varit. 115 miljoner euro kostade han!!!!

Jävla kloss som knappt verkar veta hur man träffar bollen.

Bra i Everton, men PL är inte hans liga. Italien vet hur man använder en centertank.

Jag hoppas att Inter ser honom som ett avslutat kapitel och inte köper tillbaka honom. Går han inte ner i lön lär en försäljning bli mycket svår. Han sitter väl på 12 miljoner euro hos Chelsea.

För övrigt hoppas jag att Kane slår Shearers målrekord. Killen har helt sjuka siffror sedan han slog igenom.
Citera
2022-02-20, 11:37
Medlem
Imbazs avatar
Intressant utveckling i gårdagens möten, tack vare tottenham så tätar det till sig i både toppen och topp 4, intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in