Citat:
Ursprungligen postat av
Calovius
Min litteraturhänvisning till handboken står kvar.
Fortfarande proxydebatt. Presentera ditt argument, hänvisa inte till auktoritet.
Citat:
Du kan ju komma med nya rön som en banbrytande religionshistoriker som omkullkastar vedertagna begrepp. Men det har du inte gjort, utan gormar bara Gud-magi, Gud-magi.
Jag har tydliggjort definitionen. Du gillar den inte så du beter dig som ett barn.
Citat:
Du varken kan eller vill hantera saker vederhäftigt och bildat.
Jag har förklarat min position. Du ställer löjliga krav men klarar inte av att argumentera.
Citat:
Men mitt krav att du ska göra det står kvar.
Oj, kräver du? Ska du stampa lite med lilla foten också?
Citat:
Tomma ord och "när ska du ..., när ska du ..." är bara dina försök att komma undan.
Projicera mera. Det är du som aldrig presenterat något argument. Du har inte bemött det jag skrev.
Citat:
Vad är det för examen du har i bagaget egentligen som ska föreställa en gnutta trovärdighet till Gud-magi-Gud-magi-skrikandet ditt?
Bemöt det jag skrev, inte min person. Lycka till.
Citat:
Jag tänker att det du har är något helt irrelevant och fattigt och meningslöst, och har redan för länge sedan exempli gratia föreslagit att du i bagaget har en
Falsk examen i Botanik från Universitetet i Bangkok.
Tröttsamt. Bemöt argumentet med argument eller var tyst. Du begår bara argumentationsfel efter argumentationsfel.