Citat:
Ursprungligen postat av
Sunimod
Utan att skapa panik kunde de berättat att vistas i samma rum som andra som kan vara smittade är olämpligt.
Jag själv hittade sådan fakta här i denna tråden i början av pandemin. Resultat att jag direkt skippade möten i konferensrum och blev på dåtidens Skype. Mitt egna kontor satt jag upp en skylt att jag inte tar emot besök på kontoret men gärna kommer ut i större rummet utanför och träffas där.
Alltså inte panik men smart hantering.
Med denna info kunde FHM verkligen blivit tagna på allvar och folk hade från början hållt avstånd mm.
Sedan skandalen när Tegnell gick ut med att det var ojämlikhet att folk på Spotify fick jobba hemma är ju bara för jävligt och sådant borde han fått be om ursäkt offentligt.
Munskydd kunde man sagt att det är brist och de som fanns behövdes till vården. De fungerar men är långt ifrån ett säkert skydd men minskar smittspridningen från bäraren. För att råda bot på bristen kunde man gått ut med tips att sy sina egna om man behövde vara på platser där det kunde behövas.
Men nu är förhoppningsvis pandemin snart slut och vi kan få njuta av en underbar vår och alla kan återigen få krama varandra när man träffar goda vänner. Och inte minst, att få hälsa i hand igen.
Det spelar ingen roll om dom säger att pandemin är över för nu eller nåt annat skit dom kablar ut som är planerad för längesen. De mörka krafter som ligger bakom denna plandemi har tyvärr lyckats med att utföra det dom ville. Att så många som möjligt skulle ta mRNA sprutorna och helst flera doser för maximal effekt. Sprutor som ny forskning nu tyvärr visar innehålla hemska saker som är direkt farligt att spruta in i kroppen och som kommer att förändra världen som vi känner den för all framtid. Det är den bistra sanningen, ledsen att säga det men att ta flera doser av detta gengift var tyvärr ett oerhört stort misstag.