2022-02-19, 18:22
Medlem
ollameras avatar
Han fick ett saftigt straff. Sitta där 35 år är nog ingen höjdare, undra om polisen lyckats beslagta de pengar han fick för mordet?
Citera
2022-02-19, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Är shahin och pakå vänner? Utifrån inspelningen mellan salle och pakå uppfattade jag det som att shahin och salle är vänner 🤔

Nej inte alls vänner. När salle sa till pakå "kom till Köpenhamn och hämta sh*hinsha" va mer från salle att vara "tuff" tror inte salle hade varit redo att ta emot sh*hinsha om man ska vara ärlig. Sh*hinsha ska väl vara en av 3 personer som finansierat mordet på salle. Ta de sista jag skrev med försiktighet i och med att det inte är bekräftat utan det är vad jag hört från en källa samt läst på flashback
Citera
2022-02-19, 20:00
Medlem
Citat:
Softa i en råtthåla och komma ut tidigast när han är redo för graven, dvs 60ÅR😂🤔

Fy jävla 60 år gammal han hinner inte ens jobba innan pensionen kommer. Hela familjen lär ha glömt honom och gått vidare. Inga vänner eller någon som helst bekant som kommer välkomna hem honom. Vilket jävla liv han levde, spolade bort 35 år för att döda någon för några hundra tusen. Som du kan spara ihop på några år med en partner. Jävla blattar
Citera
2022-02-19, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Efter själva artikeln i Sydsvenskan finns en beskrivning av av de inblandade. Då framgår det att man skiljer på beställare och organisatör/finansiär av ”omkostnader”.

Kan det vara anis kusin som är 35 åringen? Han chilenaren som blev dömd har knappast en kusin som gömmer sig i Egypten. Dom hade tagit han direkt. Fattar fortfarande inte hur mekky kommer in i de hela. Är 100 procent på att han är bakom mordet. Stått i tidningar och ALLA i Malmö vet detta.
Citera
2022-02-19, 20:07
Medlem
Citat:
Efter själva artikeln i Sydsvenskan finns en beskrivning av av de inblandade. Då framgår det att man skiljer på beställare och organisatör/finansiär av ”omkostnader”.

Svaret fanns ju tidigare i tråden: Ahm*t Kara*r (e).
(FB) 36 årige Malmöbon Flamur Beqiri skjuten till döds i London på Julafton 2019

Hans släktingar blev utsatta för sprängningar i Husby/Kista 2020. Han var speltorsk och stod ofta i skuld. Man kan ju undra om han tog på sig mordkontraktet av fri vilja för att lätta upp ekonomin eller om han helt enkelt blev tvingad som avbetalning.

Refraktor hade snabbt kunna berätta om detta.
(FB) 2 explosioner i Husby/Kista (Stockholm) ca kl 02.30, 21/1 -20

Kände Amir M och utpressarna varandra? De hängde ju tveklöst i Spanien samtidigt.
Senast redigerad av Right-humanist 2022-02-19 kl. 20:11.
Citera
2022-02-19, 20:12
Medlem
Citat:
Svaret fanns ju tidigare i tråden.
(FB) 36 årige Malmöbon Flamur Beqiri skjuten till döds i London på Julafton 2019

Hans släktingar blev utsatta för sprängningar i Husby/Kista 2020. Han var speltorsk och stod ofta i skuld. Man kan ju undra om han tog på sig mordkontraktet av fri vilja för att lätta upp ekonomin eller om han helt enkelt blev tvingad som avbetalning.

Refraktor hade kunnat vara väldigt snabb med ihopkopplingen.

Finns det kopplingar mellan Amir M och utpressarna?

Detta hittade jag efter jag tryckte på andra länken, där fanns ytterligare en länk. Citat "Karaer's cousin, Ahmet Karaer, is alleged to have had a hand in the 'planning, money movement and most probably in the giving of instructions', helped by his partner and the mother of his children, Azadeh Etesamipour"

Jag tror hab har fått i uppgift av mekky att iscensätta och betala vidare pengarna till dom personerna som tog uppdragen. Om detta är anis kusin så tror jag att han Ahmed gav uppdraget till sin kusin anis. Dom har dock inte samma efternamn men annars förstår jag inte hur mekky kommer in i detta. Och flamur placeras i kärnan av konflikten. Han är väldigt nära med juden och naif. Mordet var hämnd för ashraf om jag minns rätt.
Citera
2022-02-19, 20:13
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Svaret fanns ju tidigare i tråden: Ahm*t Kara*r (e).

Refraktor hade snabbt kunna berätta om detta.

Kände Amir M och utpressarna varandra? De hängde ju tveklöst i Spanien samtidigt.

Väldigt bra grävt
Citera
2022-02-19, 20:13
Medlem
Här ser man ju vad kameror har för verkan! Dom kunde följa gm hela tiden! Bra engelska polisen!
Citera
2022-02-19, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoskitz
Detta hittade jag efter jag tryckte på andra länken, där fanns ytterligare en länk. Citat "Karaer's cousin, Ahmet Karaer, is alleged to have had a hand in the 'planning, money movement and most probably in the giving of instructions', helped by his partner and the mother of his children, Azadeh Etesamipour"

Jag tror hab har fått i uppgift av mekky att iscensätta och betala vidare pengarna till dom personerna som tog uppdragen. Om detta är anis kusin så tror jag att han Ahmed gav uppdraget till sin kusin anis. Dom har dock inte samma efternamn men annars förstår jag inte hur mekky kommer in i detta. Och flamur placeras i kärnan av konflikten. Han är väldigt nära med juden och naif. Mordet var hämnd för ashraf om jag minns rätt.

Alltså, även om de flesta tagit för givet att det är Amir M som ligger bakom mordet så skulle det ju kunna finnas andra som var i konflikt med Flamur pga stora narkotikaaffärer. När man genom alla ”encrofupar” fått en bättre inblick i alla konflikter som fanns/finns om marknaden och de olika nätverken så tänker i alla fall jag att det inte behöver vara självklart att det handlade om ”kriget” i Malmö. Därmed inte sagt att det ändå inte var han.

Ahmet är kusin till en av dom som friades.
Citera
2022-02-19, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoskitz
Nej inte alls vänner. När salle sa till pakå "kom till Köpenhamn och hämta sh*hinsha" va mer från salle att vara "tuff" tror inte salle hade varit redo att ta emot sh*hinsha om man ska vara ärlig. Sh*hinsha ska väl vara en av 3 personer som finansierat mordet på salle. Ta de sista jag skrev med försiktighet i och med att det inte är bekräftat utan det är vad jag hört från en källa samt läst på flashback
så, shahin är vän med pakå som är vänner med juden? om nu vi skulle ponera att shahin kan ha finansierat mordet på salle, som är judens fiende, hur går det ihop? I och med att shahin sas ligga bakom mordet på mahmoud som är son till han kurden som juden är på god fot med? han som skulle fixa flyktbil och som benämns som "amo"
Citera
2022-02-19, 20:39
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Alltså, även om de flesta tagit för givet att det är Amir M som ligger bakom mordet så skulle det ju kunna finnas andra som var i konflikt med Flamur pga stora narkotikaaffärer. När man genom alla ”encrofupar” fått en bättre inblick i alla konflikter som fanns/finns om marknaden och de olika nätverken så tänker i alla fall jag att det inte behöver vara självklart att det handlade om ”kriget” i Malmö. Därmed inte sagt att det ändå inte var han.

Ahmet är kusin till en av dom som friades.

Vet inte om du har koll på det, men en person som heter Jeton Rexh*pi (*=e) åkte dit för att ha blåst en massa personer på pengar som han skulle investera åt dem med bra avkastning. Han förskingrade pengarna, och bland annat skickat han ett antal miljoner till Flamurs fru. Så, Flamur kan nog ha varit involverad i oegentligheter som inte MÅSTE vara kopplat till Mekky, vilket gör att även andra skulle kunna ha motiv att vilja se honom död. Inte för att det måste ha en koppling till pengarna från Jeton utan mer ett exempel. Flashbacktråd finns men kunde inte hitta den...
Citera
2022-02-19, 20:41
Moderator
Mappings avatar
Citat:
så, shahin är vän med pakå som är vänner med juden? om nu vi skulle ponera att shahin kan ha finansierat mordet på salle, som är judens fiende, hur går det ihop? I och med att shahin sas ligga bakom mordet på mahmoud som är son till han kurden som juden är på god fot med? han som skulle fixa flyktbil och som benämns som "amo"
Det finns trovärdiga personer bakåt i tråden som med bestämdhet hävdar att Shahin INTE ligger bakom mordet på Salle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in