Citat:
Ursprungligen postat av
Jack.Cates
Ja, albaner är ett märkligt folk. För 20 år sen kunde man inte ens prata med en albansk tjej, utan att 20 shiptares dök upp med basballträd i Malmö. Idag på Tinder, kan man träffa massa fina albanskor och turkiskor, lättklädda, kåta och vackra, som vill dejta, partaja, kokksa och ha kul.
Det är sant. Religion verkar inte vara jätteviktigt för albaner. Däremot "albanism". Verkar vara mycket våld, hederstänk, patriarkat och hämnd. Det är ju bra! Sånt borde svennebanen också lära sig!
Men du har fel. Balkanturkar och albaner i Skåne står varandra nära. Det har jag erfarenhet av.
Tror du inte hans musikbolag, var ett frontbolag för penningtvätt av narkotika? Är inte alla albaner på något sätt släkt och kopplade till maffian?
Albanska tjejer och balkan tjejer är oerhört kåta ja.
Det är bara att instämma.
Angående albanismen så håller jag med dig att svenskar borde tänka likadant.
Att ha ett sånt fint och rikt land och låta massa drägg från mellanöstern vara dominanta förstår jag mig inte på.
Jag har haft mycket svenska vänner som har varit mycket fysiskt starka och mentalt starka när dem stod med albanska vänner.
Och när den mentala biten klickade så hade jag en svensk vän som kunde meja ner tre eller fyra styckna babbar på en gång.
Jag tror personligen att han har byggt upp den med svarta pengar och investerat.
Det gör dem flesta nuförtiden.
Att dem tjänar snabba pengar och investerar på att starta eget utomlands
Och dem har noll koll i bla Kosovo och Albanien.
Finns inga skattelistor där eller dylikt.
Är du rik så är det hatten av.
Inget mer med det.
Jag är mycket intresserad av kamerorna i området?
Tror du/ni att polisen håller bilder hemligt ännu ?
För jag tror att UK brukar vara snabba med namn och bild eller har jag fel?