2022-01-14, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
https://www.sydsvenskan.se/2022-01-1...d-av-en-kvinna

An*s förklaringar var ju knappast tillräckliga anser jag? Skulle träffa en tjej hon dök aldrig upp jag blev ”lurad” så jag satt och spelade tv spel i fem dagar.

Mm låter jätte ”trovärdigt” mitt i ett pågående gängkrig i Malmö så ”chillar” An*s med tv spelande i England.

Däremot tror jag inte att han blir fälld utan DNA eller mast kopplingar till både mordplats och ”netflix lägenheten”.

Han är ju trots allt en rutinerad mördare så vi lär knappast se att han haft eller brukat en telefon i närheten av Flam*rs hem.
Citera
2022-01-14, 11:23
Medlem
Pandalina4s avatar
Naief är Waterbee eller hur?
Vet inte Sydsvenskan att Los Suecos rättegången startat, eller försöker de bara skydda deras identitet?
Länk rapportering ang Rättegång Los Suecos och till tråden.
https://www.surinenglish.com/malaga/...30-nt_amp.html
(FB) 6 gripna i Malmö för grova våldsbrott i Spanien 27/11-18
Senast redigerad av Pandalina4 2022-01-14 kl. 11:25.
Citera
2022-01-14, 11:27
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Vet inte Sydsvenskan att Los Suecos rättegången startat, eller försöker de bara skydda deras identitet?

Nej, Waterbee = Dani Juden
Citera
2022-01-14, 11:40
Medlem
Citat:

Tror inte Sydsvenskan har mer att skriva, de har ju trots allt skrivit en massa förr. Däremot tror jag inte att Spanska åklagaren har tillräckligt med kött på benen för att fälla Am*r m*kky för anstiftan eller aktiv bland morden/sprängningar.

Hans bror F*khry lär släppas inom kort med skulle jag gissa, de blir dömda för mindre brott vilket resulterar till en frigivning inom snart framtid.

Men jag skulle inte tveka på att svensk åklagare skulle ha begärt dem häktade och utlämning för en ny rättegång gällande Encrochatt finns väll ett antal personer runt om i Sverige som fortfarande väntar på besök från Polisen.

Så friheten blir ”ut från Spanien och nästa hållplats Sveriges häkte”.
Citera
2022-01-14, 18:41
Medlem
Karmapoliss avatar
Citat:

Nej Naief är ”Stiffherb”.
Dani Jude är ”Waterbee”.
Citera
2022-01-25, 21:33
Medlem
Tycker så jävla synd om Pino-Munizaga. Har inget alls med det här att göra och är misstänkt för mord. Han är helt oskyldig i allt detta..
Agerar målvakt för han blev lurad till att lägenheten skulle användas för weed som skulle transporteras till Sverige men så blir han misstänkt dör mord istället.
Citera
2022-01-27, 20:06
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymm10
Tycker så jävla synd om Pino-Munizaga. Har inget alls med det här att göra och är misstänkt för mord. Han är helt oskyldig i allt detta..
Agerar målvakt för han blev lurad till att lägenheten skulle användas för weed som skulle transporteras till Sverige men så blir han misstänkt dör mord istället.
Ja så hemskt. För visst stämmer det att han var ett lovande fotbollsproffs som pluggade till läkare och delade ut soppa till hemlösa vid sidan om?
Citera
2022-02-10, 12:41
Medlem
Nej det är han inte och du kan vara hur sarkastisk som du vill men det är sanningen..
Jag känner den här personen som min egen broder och jag kan garantera att han är oskyldig..
Men det är upp till var och en att tycka vad dom vill..
Citera
2022-02-10, 13:03
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:

Synd synd. Ville leka med dom stora hundarna. Fick betala priset. Finns ju möjlighet att gola sig ut kanske. Men det vill han inte
Citera
2022-02-11, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Synd synd. Ville leka med dom stora hundarna. Fick betala priset. Finns ju möjlighet att gola sig ut kanske. Men det vill han inte

Kan man inte begära ut FUP i England? Har de inte samma system som Sverige?
Citera
2022-02-11, 10:31
Medlem
Citat:
Nej det är han inte och du kan vara hur sarkastisk som du vill men det är sanningen..
Jag känner den här personen som min egen broder och jag kan garantera att han är oskyldig..
Men det är upp till var och en att tycka vad dom vill..

Men du vet väl hur det är, om man går med skit
så blir man smutsig om fingrarna.

Vad hade han i det där gänget att göra.
Har dom kanske hypnotiserat honom ?
Citera
2022-02-11, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Ja så hemskt. För visst stämmer det att han var ett lovande fotbollsproffs som pluggade till läkare och delade ut soppa till hemlösa vid sidan om?

Denna kommentar livade upp. Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in