2022-02-16, 22:05
Medlem
0rganets avatar
Så kommer Hillary kandidera?

Citera
2022-02-18, 02:00
Medlem
Folkmobben skanderar "lock her up" och "hang her high" när hon äntrar Sheraton hotel i New York för Demokraternas kongress:

https://twitter.com/L2FTV/status/1494369939997790215

https://twitter.com/UPIPhotos/status/1494394205187284992

Nej, det ska nog mycket till för att rädda Hillarys karriär efter det här. Lustigt att Demokratiska partiet enss vill befatta sig med henne längre.
Citera
2022-02-18, 15:24
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Tänk er att 2022 fortfarande vara helt besatt av Hillary Clinton. Kan ni tänka er den situationen?
https://www.nytimes.com/2021/02/05/opinion/qanon-hillary-clinton.html
Citat:
QAnon Believers Are Obsessed With Hillary Clinton.
Nothing about QAnon or Marjorie Taylor Greene is entirely new. Social media has just taken the dysfunction that was already in our politics, and rendered it uglier than anyone ever imagined.
Citera
2022-02-18, 16:31
Bannlyst
Citat:
Breaking News!

Durhamutredningen har nu konstaterat att Hillarys team antlitade spioner för att inflitrera Trumps kampanj och planterade bevis för att försöka få det att se ut som om han hade kopplingar till Ryssland!

[/url]
Låter detta tjäna som ett exempel på hur lätt det är att sprida fake news.

Scrollock, påstår du fortfarande att durhams utredning kommit fram till det du skrivit här ovan?
Dementi?
Citera
2022-02-18, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Tänk er att 2022 fortfarande vara helt besatt av Hillary Clinton. Kan ni tänka er den situationen?
Betalvägg. Kan du lägga upp några stycken här från texten?
Citera
2022-02-18, 16:36
Medlem
Finner det osannolikt att Clinton ställer upp för val igen. Trump hade förmodligen inte haft en chans att vinna valet om någon annan demokrat hade varit motkandidaten.

Så dålig var Clinton som presidentkandidat.
Citera
2022-02-18, 18:09
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Finner det osannolikt att Clinton ställer upp för val igen. Trump hade förmodligen inte haft en chans att vinna valet om någon annan demokrat hade varit motkandidaten.

Så dålig var Clinton som presidentkandidat.
Jag tror inte Biden kan vinna. Jag tror inte Trump kan vinna. Kanske de ändå drar fram en frisk och adenochromad Hillary, som såklart kommer segra. Hon och Trudeau blir ett fint par.
Citera
2022-02-18, 18:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Scrollock är besatt av Demokraterna och speciellt Joe och Hillary och ingen fattar varför, då scrollock inte ens vet det själv.
Men sällan man ser någon som är mer besatt än denna användare.

Och efter jag ifrågasatte nått för några år sedan och h*n inte hade ett enda argument, så blockade h*n mig och sedan dess aldrig pratat som en vuxen och ens med en uns av saklighet.
Jag tycker mycket synd om denna person, för det verkar vara rätt jobbigt för h*n.
Citat:
Folkmobben skanderar "lock her up" och "hang her high" när hon äntrar Sheraton hotel i New York för Demokraternas kongress:

https://twitter.com/L2FTV/status/1494369939997790215

https://twitter.com/UPIPhotos/status/1494394205187284992

Nej, det ska nog mycket till för att rädda Hillarys karriär efter det här. Lustigt att Demokratiska partiet enss vill befatta sig med henne längre.
Karriär?????????
Du får Hillary låta som en 30-åring som ska köra en karriär, och inte en 74-åring som har pensionerat sig ifrån politiken.

Din tråd är fortfarande stendöd, då vi aldrig ser att hon kandiderar.
Och vad ska du göra när både Hillary och Joe är döda, för en sådan besatthet försvinner inte så enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Jag tror inte Biden kan vinna. Jag tror inte Trump kan vinna. Kanske de ändå drar fram en frisk och adenochromad Hillary, som såklart kommer segra. Hon och Trudeau blir ett fint par.
Sjukt komiskt att vi har en Hillary som slutade med politiken sent 2016, och så skriver du nått så galet
Din TDS börjar bli extremt patalogisk nu och du märker inte ens det, priceless!!!

Men vi får verkligen hoppas att Hillary kandiderar, för din skull och scrolls skull och ingen annans, rädd ni kommer kollapsa svårt annars.
Hur blir man så besatt av någon som tagit farväl av politiken?
Senast redigerad av klyban 2022-02-18 kl. 18:17.
Citera
2022-02-18, 18:20
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Scrollock är besatt av Demokraterna och speciellt Joe och Hillary och ingen fattar varför, då scrollock inte ens vet det själv.
Men sällan man ser någon som är mer besatt än denna användare.

Och efter jag ifrågasatte nått för några år sedan och h*n inte hade ett enda argument, så blockade h*n mig och sedan dess aldrig pratat som en vuxen och ens med en uns av saklighet.
Jag tycker mycket synd om denna person, för det verkar vara rätt jobbigt för h*n.

Karriär?????????
Du får Hillary låta som en 30-åring som ska köra en karriär, och inte en 74-åring som har pensionerat sig ifrån politiken.

Din tråd är fortfarande stendöd, då vi aldrig ser att hon kandiderar.
Och vad ska du göra när både Hillary och Joe är döda, för en sådan besatthet försvinner inte så enkelt.

Sjukt komiskt att vi har en Hillary som slutade med politiken sent 2016, och så skriver du nått så galet
Din TDS börjar bli extremt patalogisk nu och du märker inte ens det, priceless!!!

Men vi får verkligen hoppas att Hillary kandiderar, för din skull och scrolls skull och ingen annans, rädd ni kommer kollapsa svårt annars.
Hur blir man så besatt av någon som tagit farväl av politiken?
Jag föredrar Hillary framför Biden.

Men jag tror inte att hon ställer upp.
Senast redigerad av Hundvisslaren 2022-02-18 kl. 18:28.
Citera
2022-02-18, 18:30
Medlem
Hundvisslarens avatar
Samtidigt. Blir det en rerun mellan henne och Trump så lär ju Hillary vinna. Eller?
Citera
2022-02-18, 18:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Jag föredrar Hillary framför Biden.
Jag vet, men bara pga mobbningen ni håller på med, för vi har lärt oss att inget ni någonsin sagt om Hillarys "brott" har man ens snuddat kanten på att ens ge något alls so skett i verkligehten.
Utan det är mest pedofilringar i pizzerior och annat sånt tramsande.

OCH fortfarande så ser vi 6 år senare att Hillary kandiderar inte.
Patologiskt var ordet som beskriver detta väl, och hur blir någon så sjukt besatt av en person?
För vi vet alla att du hatar Hillary extremt mycket, men det är inte därför du vill hon ska kandidera igen.
Utan det är för att ni ska spy samma fel som innan och hoppas det gör rumpen till president.
Rätt genomskinligt faktiskt, trodde du någon skulle gå på det i din TDS?
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Så kommer Hillary kandidera?

Nä, jag tror inte ens Hillarys död kommer få de att tro annat än Hillary ska kandidera.
Verkar som de har lite svårigheter IGEN att ta in verkligheten, men blir när de inte har någon koll på vad som sker i världen och bara pratar talepunkter och aldrig saklig.
Citera
2022-02-18, 20:20
Medlem
Egentligen för ett så stort land som USA är det en fruktansvärd brist att namn som Clinton, Trump, Bidén och ett ytterst fåtal andra nämns som framtida presidenter.

Alltså jag menar i en demokrati med hundratals miljoner invånare så borde där finnas minst 20-30 namn som diskuteras seriöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in