Citat:
Ursprungligen postat av
zibpka
Dom vill hjälpa barnen, vad som händer med förövaren tror jag dom skiter i.
Hur hjälper man barn genom att trolla på internet?
De har indirekt mördat 2 stycken. Förstört livet för runt 50 stycken. Och sitter och tigger pengar och säljer runt 150 olika saker på sin webbshop. De har en hel affär av olika saker man kan köpa för överpris. Man tjänar pengar på andras missöden. Smutsiga kapitalister är vad de är med noll moralisk kompass.
Brydde man sig verkligen om barnen är det dem man ska jobba med. Att stärka deras självkänsla och självförtroende, så de blir immuna mot pedofiler.
Jag tror snarare detta är någon form av hämnd grej man håller på med. Samtidigt som man vill mjölka ut så mycket pengar som det går. Man skiter fullständig i om dessa människor söker hjälp eller ej. När de sagt sitt går de bara iväg - alltid samma interaktionsmönster. Jag tror man går igång på att förstöra människors liv. Det känns säkert jättebra. Psykiskt sjuka brukar gilla att trycka ner andra människor. Det får dem att känna makt.
Begår man brott mot barn ska man låsas in länge och kastreras. Men två fel blir inte ett rätt.
Som jag har förstått det så hittar pedofiler offer i sin närheten som är psykiskt svaga/utsatta. Så hur fan hjälper detta någon - förutom dem själva då förstås? De får lite uppmärksamhet och tjänar massa pengar på sin webbshop och tiggeriverksamhet medan noll barn blir hjälpta?