2022-02-17, 11:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Ja exakt.

Hur vet du vad han heter när de inte står på deras sida?
Citera
2022-02-17, 11:52
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuddeee
https://dumpen.se/2022/01/10/mannen-som-pratade-om-allt-annat-an-att-han-fastnat-pa-kroken-napp-igen/

Bekräftat att denna man tagit sitt liv.
D*ck Almqv*st
Hur kan man få bevis på det? Inte så att jag misstror dig, men det har spekulerats tidigare i att diverse uthängda tagit livet av sig.
Citat:
Även And*rs valde att avsluta sitt liv igår efter uthängningen.
Det var inte hans namn.
Citera
2022-02-17, 11:52
Medlem
Citat:
Ja exakt.

Spekulationer om två självmord efter uthängningar på dumpen.se.

Känns logiskt att det blir en del självmord när liven rasar för äcklen.

Kan det vara därför dumpens länkar inte fungerar?

Om uppgifterna stämmer, då hade båda äckel-gubbarna hundar som gemensamma nämnare.
Citera
2022-02-17, 11:55
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Stäng ner Dumpen omgående. De hjälper inte någon, människor som faktiskt behöver hjälp på riktigt, får man i stället att ta sina liv. Kanske var det en pappa, bror eller son som nu lämnar anhöriga i oerhörd sorg, bara för att Sara och Patrik vill hämnas (under parollen att man vill hjälpa).

Om Dumpen ska fortsätta existera så får man ändra sina arbetsmetoder radikalt till att faktiskt göra det man säger sig vilja göra och hjälpa. Både Sara och Patrik som f.d. narkomaner är oerhört olämpliga att ägna sig åt detta då deras motiv egentligen är något annat.

Dumpen vill inte hjälpa pedofilsvin det har du fått om bakfoten. Dumpen är barnrättsaktivister! Tar man sitt liv efter att ha betett sig fel, så har man valt själv 2 gånger som vuxen. Barn som utsätts väljer ALDRIG!
Citera
2022-02-17, 11:56
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Dumpen vill inte hjälpa pedofilsvin det har du fått om bakfoten. Dumpen är barnrättsaktivister! Tar man sitt liv efter att ha betett sig fel, så har man valt själv 2 gånger som vuxen. Barn som utsätts väljer ALDRIG!

Speciellt inte barn som egentligen är en 50-åring från Klippan
Senast redigerad av basistensbas 2022-02-17 kl. 12:27.
Citera
2022-02-17, 11:57
Medlem
BeachBobs avatar
Om det är sant att två har tagit sitt liv. Då blir det beklagligtvis nådastöten för Dumpen.
Citera
2022-02-17, 11:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Hur kan man få bevis på det? Inte så att jag misstror dig, men det har spekulerats tidigare i att diverse uthängda tagit livet av sig.

Det var inte hans namn.

Hört från fd arbetskollegor och hans fd vänner. När jag tipsade hd.se, så fick jag svaret : "Tack, vi känner till det"
Citera
2022-02-17, 12:04
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Säg inte det... Går rykten om att du är ganska svår på hundvalpar... Därför Fido svarar med viss försiktighet...

Gå ut på stan och fråga hundra män om dom tänder sexuellt på 12-åringar... Jag tror att du får hundra nej. Jag skulle också svara nej. Enstaka tok hade svarat ja... Men... Det hade inte varit sanningen...

Jag tror det är svårt att få uppriktiga svar... Även om jag tycker det hade varit väldigt spännande att få veta det sanna svaret! Jag skriver ju bara vad jag tror, har inga bevis för mitt påstående! Du har inte heller några bevis...

Att prata med Dumpens deltagare tror jag inte heller fungerar. Dels så är dom inte representativa. Sen har dom precis blivit tagna med brallorna nere och handen i syltburken.
Hade en Professor en gång som förklarade på ett otroligt intressant vis varför nyfödda och unga djur och mänskor var söta. Huvudinnehållet var att det är naturens sett att säkerhetsställa att dom små blir omhändertagna. Känner du inte dom känslorna utan sexuella då är det något som inte stämmer.
Citera
2022-02-17, 12:04
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr1d2rikMort3ns4n
Man bör fråga sig hur många våldtäkter som kommer till stånd genom att män sitter på nätet, bestämmer träff med barn, möter upp och därefter våldtar utan att åka fast någonstans på vägen.

Hur många?

Sjöberg fångar fantasirunkare, skärmkåta nissar. Dumpen behövs men av annan anledning är vad slöddret hävdar och påstår.

Sen att det finns sadister som tycker "förtjänar" är en annan sak och det är denna grottmänniska mentalitet som driver Dumpen.

Människor som stimuleras och nöjer sig med fantasi bokar INTE in en dejt.
Citera
2022-02-17, 12:18
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
https://dumpen.se/2022/01/10/mannen-som-pratade-om-allt-annat-an-att-han-fastnat-pa-kroken-napp-igen/

D*ck Almqv*st

Hoppas självmordshetsarna bland Dumpens anhängare är nöjda nu.
”För barnens skull”. Skitsnack.
Detta är mobbare som hade hoppat på vilket drev som helst, bara det handlar om att driva ut nån avvikande ifrån flocken under spott och hot.
Citera
2022-02-17, 12:20
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen

Det är inte invandringen som kommer att knäcka Sverige, det är vårat eget moraliska förfall som kommer att göra det.

Dessa två hänger ihop. Utifrån svensk kontext är den moral som förknippas med menakultur förkastlig.

Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Att vi ser mest svenskfödda pedofiler på Dumpen beror bland annat på följande. Icke svenskfödda har inte den speciella kunskapen om det svenska språket som behövs vid gromning. Du behöver ha synnerligen goda kunskaper om språket för att kunna välja rätt ord och meningsuppbyggnad så du framstår som sympatisk, snäll och älskvärd. Så ditt offer fastnar på kroken.

Utlänningar är betydligt mer förekommande bland torskar och sett till hur de utländska torskarna formulerar sig i text gentemot de prostituerade så blir det uppenbart att de knappast skulle bli särskilt framgångsrika i grooming av minderåriga.

Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Är du en äcklig pedofilsupporter?

Det är tydligt, de är ett "litet gäng" här på Flashback. Flera från peddoforumet hänger även i denna tråd, så klart.

Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Hade en Professor en gång som förklarade på ett otroligt intressant vis varför nyfödda och unga djur och mänskor var söta. Huvudinnehållet var att det är naturens sett att säkerhetsställa att dom små blir omhändertagna. Känner du inte dom känslorna utan sexuella då är det något som inte stämmer.

"Då är det något som inte stämmer", diplomatiskt
Citera
2022-02-17, 12:24
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:

D*ck Almqv*st

Inlägget finns kvar med själva filmen vid själva mötet går inte att komma åt. Alltid tragiskt med självmord även om denna var ett egoistiskt svin. Hoppas de tar bort inlägget helt och hållet för anhörigas skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in