2022-02-17, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Inlägget finns kvar med själva filmen vid själva mötet går inte att komma åt. Alltid tragiskt med självmord även om denna var ett egoistiskt svin. Hoppas de tar bort inlägget helt och hållet för anhörigas skull.

Tycker det är utmärkt att han avslutade sitt liv, kanske kan använda kroppen som brasved eller något nu när elpriserna är så höga? Tas bort borde det inte göras, om någonting bör det lyftas fram som en alternativ utväg för många eller eventuellt en konsekvens av ett beteende de kan sluta upp med.
Citera
2022-02-17, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det är ingen som dömt någon till döden. Detta handlar om självmord, något som sker på individens initiativ, och det finns för dessa Dumpen-män ett antal alternativ utöver självmord. Det är ett anmärkningsvärt märkligt beslut, för den som är oskyldig.

Så du tror på fullaste allvar att dessa som nu tar självmord hade gjort det även om de inte blev uthängda över hela Sverige på Dumpen se? Leker du dum eller är du helt dum i huvudet? Individen tar intiativ ja, men vad är anlednedningarna bakom initiativet?

Om det är så att några män begått självmord pga detta så tycker jag att man bör se över om Patrick och den kvinnan kan dömas för något form av brott. I Sverige dömer domstolar, inte privatpersoner.
Citera
2022-02-17, 12:43
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Det spelar ju ingen roll om de är oskyldiga, då de redan är dömda i samma sekund som de hängs ut på Dumpen. Sedan börjar dödshoten, hetsandet och förföljandet av anhöriga av sådana som du och dina gelikar. Att någon skall dö för att ha skickat en kukbild till en påhittad 13-årig tjej känns inte riktigt proportionerligt va?

Tycker du att det är propertionerligt att unga tar livet av sig efter att ha blivit utsatta för pedofilsvin?
Citera
2022-02-17, 12:44
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Tycker du att det är propertionerligt att unga tar livet av sig efter att ha blivit utsatta för pedofilsvin?

Ja.
Citera
2022-02-17, 12:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Nu går du väl lite väl hårt åt Patrik och Sara?

Hade dom med sitt utgivningsbevis hängt ut folk med smaklösa gardiner i fönstren, då hade inte många brytt sig.

Att fantisera om att knulla barn och söka kontakt på olika chattforum för att skicka kuk-bilder till minderåriga och dessutom stämma träff är tydligen något folk ogillar mer.

Jag är mot våld mot pedofiler. Självmord på grund av skammen är väl självvalt?

Låter man bli den typen av aktiviteter blir livet garanterat enklare att leva😂

Alltså varför är alla efterblivna i denna tråd? JA, självmord är självvalt men det finns ju orsaker till självmord? Har din hjärna inte utvecklat orsak-samband tänket ännu? Du kan bara se ett perspektiv?

Att hänga ut icke-dömda människor på Dumpen se känns oerhört tveksamt. OCH om det visar sig att några begår självmord pga detta så borde man se över om Patrick och kvinnan kan dömas för något.
I Sverige dömer staten, inte enskilda privatpersoner.
Citera
2022-02-17, 12:45
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Jo i fängelset är det moraliskt okej att sälja knark till barn, mörda och stycka dom. Råna och misshandla människor och leva fördärvligt i största allmänhet.

Men om du verbalt har sex med en tonåring i en chatt och boka en frivillig dejt med henne då ska du döden dö...

Pratade inte du förut om att du var "rationell"? På kvinnors vis då antar jag...

Återkom när du slutat hacka fruktsallad.
Citera
2022-02-17, 12:46
Medlem
k0nungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Ja exakt.

Han hette/heter ju dock inte Anders. Hur vet du detta? Finns det några belägg?
Citera
2022-02-17, 12:47
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Tycker det är utmärkt att han avslutade sitt liv, kanske kan använda kroppen som brasved eller något nu när elpriserna är så höga? Tas bort borde det inte göras, om någonting bör det lyftas fram som en alternativ utväg för många eller eventuellt en konsekvens av ett beteende de kan sluta upp med.

Senast jag läste så innehöll människokroppen ca 75% vatten... Nog bara din skalle som är 100% brännbar!

Ta en 3kg sågspån och blanda med 7 liter vatten och tänd på! Värm dig vid elden!

Intressant om det stämmer att Dumpen drivit sin första människa i döden... Undrar hur många det blir på ett par års tid? Fast än ser jag det inte på Ratsit... Att Åstorp-killen är död. Vill se källla innan jag tror på saken pga alla rykten!
Citera
2022-02-17, 12:49
Medlem
Apropå Sara Nilssons och Patrik Sjöbergs pressmeddelande där de besvarar vanliga frågor; de "glömde" tre: Hur mycket pengar drar verksamheten in? Betalar de skatt på pengarna? Varför har inte Dumpen företags-swish?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Alltså varför är alla efterblivna i denna tråd? JA, självmord är självvalt men det finns ju orsaker till självmord? Har din hjärna inte utvecklat orsak-samband tänket ännu? Du kan bara se ett perspektiv?

Att hänga ut icke-dömda människor på Dumpen se känns oerhört tveksamt. OCH om det visar sig att några begår självmord pga detta så borde man se över om Patrick och kvinnan kan dömas för något.
I Sverige dömer staten, inte enskilda privatpersoner.

I Sverige är det inte socialt accepterat att bestämma träff med barn i sexuellt syfte. Det är inte socialt accepterat att ha pedofila böjelser.
För staten och polisen är det kanske värre om du fantiserar om att döda en varg.

Det är val man kan undvika för ett bättre socialt liv.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Jag skrev inte att jag ville ha dödsstraff, det är din tolkning. Däremot får du läsa på historia lite, sista dödsstraffet i Sverige genomfördes 1910.

Tror inte du förstår vad tolkning betyder. Det är inte att tolka en text när man refererar rakt av till vad du har sagt. Du vill att icke-dömda personer ska avrättas, alternativt begå självmord.

1910 var sista dödsstraffet men det var på 1500-1600 talet som man avrättade folk hej vilt utan rättegång. Och du verkar ju vara ett stort fan av att avrätta icke-dömda pedofiler så du vill nog tillbaka till den tiden.
Citera
2022-02-17, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Senast jag läste så innehöll människokroppen ca 75% vatten... Nog bara din skalle som är 100% brännbar!

Ta en 3kg sågspån och blanda med 7 liter vatten och tänd på! Värm dig vid elden!

Intressant om det stämmer att Dumpen drivit sin första människa i döden... Undrar hur många det blir på ett par års tid? Fast än ser jag det inte på Ratsit... Att Åstorp-killen är död. Vill se källla innan jag tror på saken pga alla rykten!

Så är det förvisso men hade svårt att komma på någonting mera konstruktivt att göra med kadavret, biogasbränsle? Annars får man väl köra det till tippen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in