2022-02-17, 10:35
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Har jag inte påstått heller, vad yrar du om

Är du som guldfisken? Du vet vart du är, men inte var du var?

Det var ett inlägg i den debatt du deltog i. Vilket är enkelt att inse.
Citera
2022-02-17, 10:51
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Intressant åsikt. Du kanske ska flytta till något u-land i Mellanöstern där man fortfarande lever på 1500-talet och avrättar folk till höger och vänster?
För det kommer aldrig ske i Sverige igen. Vilket jag är glad över

Jag skrev inte att jag ville ha dödsstraff, det är din tolkning. Däremot får du läsa på historia lite, sista dödsstraffet i Sverige genomfördes 1910.
Citera
2022-02-17, 11:11
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Tja, du kanske inte är fullt så dum som jag trodde. Vilket ändå ger ett rätt stort spann att vara dum på.

Jag har argumenterat för ungefär samma sak. Att de flesta män tänder sexuellt på tjejer som är 12-13 år i grund och botten. Men att spärrarna är sociala konstruktioner. Jag får rätt mycket mothugg. Det lär du också få.

Sen är jag väl lite skeptisk till vilken skada det gör på ungarna egentligen, om vi inte tar dom grövre våldtäkterna. Tror att det finns annan problematik hos tjejerna i bakgrunden som kan ha större betydelse.
Där har du förfärligt fel. Personligen tänder jag lika mycket på en söt hundvalp som en tolvåring tjej. Både är oerhört söta och man vill bara krama och klappa dom. Men inget som gör mig det minsta upphetsad eller får mig på sexuella tankar. Tror jag kan tala för flertalet män.
Citera
2022-02-17, 11:25
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Så du vill ha det till någon trådsanning att alla män egentligen tänder på barn som är 12-13 år? Och dessutom inte tar någon skada av det?

Det är helt enkelt inte sant. Män tänder på breda höfter, smal midja och bröst. Någon som kvinnor har men inte barn. Nu är det inte bara det fysiska som attraherar utan även personliga egenskaper, alla av vuxen karaktär. Nu ni peddon på Flashback försöker få det till något normalt att alla män egentligen tänder på barn har ni fel. Det sägs att män styr allt i samhället. Hade ni rätt hade det kvinnliga idealet varit en trådsmal 12-årig tjej med läppstift. Vi skulle se det överallt. Det gör vi inte. När vi ser det tycker många det är just störande. En egenskap som attraherar flest män är självsäkerhet. Väldigt få barn har en äkta sådan. Så ja, det finns uppenbarligen män som tänder på barn men normalt är det inte.

Att ni inte får mer mothugg här är just för att forumet översvämmas av peddon som påstår att detta är normalt. Det gör att de flesta normala män håller sig härifrån. Att ni inte får mer mothugg betyder inte att ni har rätt utan att det ni skriver får de flesta att må illa.

Hoppas Sjöberg snart publicerar er på sin sida så vi får veta mer om er.

Du är inte rädd att utlösa brandlarmet när du tänker så mycket?

Jag vet att den allmänna debatten vill göra gällande att det sexigaste som finns är när tjejer ser ut som väderballonger. Dom killar som på riktigt går igång på sådant har så klart ett väldigt stort utbud.

Tjejer som är 12-13 år har ofta bröst och former. De flesta, en del mer och en del mindre. Jag är rätt duktig på området!

Tror tråden varit tråkigare om det bara varit hjärndöda idioter som nedkallat gudarnas vrede över pedofilerna. En debatt behöver mothugg. Har man läst att dom ska dödas och brännas några gånger så fattar man.

Översvämmas forumet av sådana som mig så är det ju en indikation på något...

Haha, ja, en dag får jag kanske stå i rampljuset hos Dumpen! Lilla Fido som kändis?

Den dagen den sorgen! Jag kan vara din granne. Din man. Din bror. Jag kan vara vem som helst. Oj, ursäkta nu upprepade jag mig. Din man är din bror va?
Citera
2022-02-17, 11:29
Avslutad
https://dumpen.se/2022/01/10/mannen-som-pratade-om-allt-annat-an-att-han-fastnat-pa-kroken-napp-igen/

Bekräftat att denna man tagit sitt liv.
D*ck Almqv*st
Citera
2022-02-17, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuddeee
https://dumpen.se/2022/01/10/mannen-som-pratade-om-allt-annat-an-att-han-fastnat-pa-kroken-napp-igen/

D*ck Almqv*st

Även And*rs valde att avsluta sitt liv igår efter uthängningen.
Citera
2022-02-17, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338

Vilken Anders? Den skäggige från Malmö som ville ha trekant med barn?
Senast redigerad av Spritsson 2022-02-17 kl. 11:41.
Citera
2022-02-17, 11:39
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuddeee

D*ck Almqv*st

Citat:

Hur är det bekräftat?
Det har ju funnits rykten förrut som inte stämt.
Citera
2022-02-17, 11:40
Avslutad
Citat:

Vilken av dom är det?
Citera
2022-02-17, 11:41
Medlem
-Hengpung-s avatar
Stäng ner Dumpen omgående. De hjälper inte någon, människor som faktiskt behöver hjälp på riktigt, får man i stället att ta sina liv. Kanske var det en pappa, bror eller son som nu lämnar anhöriga i oerhörd sorg, bara för att Sara och Patrik vill hämnas (under parollen att man vill hjälpa).

Om Dumpen ska fortsätta existera så får man ändra sina arbetsmetoder radikalt till att faktiskt göra det man säger sig vilja göra och hjälpa. Både Sara och Patrik som f.d. narkomaner är oerhört olämpliga att ägna sig åt detta då deras motiv egentligen är något annat.
Citera
2022-02-17, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Vilken Anders? Den skäggige från Malmö som ville ha trekant med barn?

Ja exakt.
Citera
2022-02-17, 11:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Stäng ner Dumpen omgående. De hjälper inte någon, människor som faktiskt behöver hjälp på riktigt, får man i stället att ta sina liv. Kanske var det en pappa, bror eller son som nu lämnar anhöriga i oerhörd sorg, bara för att Sara och Patrik vill hämnas (under parollen att man vill hjälpa).

Om Dumpen ska fortsätta existera så får man ändra sina arbetsmetoder radikalt till att faktiskt göra det man säger sig vilja göra och hjälpa. Både Sara och Patrik som f.d. narkomaner är oerhört olämpliga att ägna sig åt detta då deras motiv egentligen är något annat.

Dom vill hjälpa barnen, vad som händer med förövaren tror jag dom skiter i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in