2021-02-12, 20:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Har hon legat med yngre än Korosh tror ni?
Det tror jag nog, Korosh är nog bara en i mängden.
Citera
2021-02-12, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Hon har ju en kropp som många i 18 års åldern har och fasta bröst också
Citera
2021-02-12, 21:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ja hennes kropp är det inte många fel på med tanke på hennes ålder.
Citera
2021-02-12, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Citera
2021-03-31, 09:13
Medlem
Nu tror hon att kändisar ska prioriteras inom sjukvården också. Hennes son skadades i armen under träningen. Tyckte att det var för jävligt att dom fick vänta på ambulansen i 1 timma. Dom kanske har viktigare priorteringar ( någon kanske håller på att dö). Har man skadat armen så kan man ju faktiskt ta sig till akuten på egen hand. Blir nog inte prioriterad där heller. Får vänta i några timmar som vi andra dödliga.
https://www.expressen.se/noje/laila-...lansen-drojde/
Citera
2021-06-30, 07:19
Medlem
Citat:

Nej det har hon inte.
Citera
2021-06-30, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Nu tror hon att kändisar ska prioriteras inom sjukvården också. Hennes son skadades i armen under träningen. Tyckte att det var för jävligt att dom fick vänta på ambulansen i 1 timma. Dom kanske har viktigare priorteringar ( någon kanske håller på att dö). Har man skadat armen så kan man ju faktiskt ta sig till akuten på egen hand. Blir nog inte prioriterad där heller. Får vänta i några timmar som vi andra dödliga.
https://www.expressen.se/noje/laila-...lansen-drojde/

precis, vem åker ambulans för att man skadat armen? det får vara riktigt illa isåfall.
Citera
2021-10-09, 19:11
Medlem
När jag lyssnar på Rix Morronzoo ibland så slås jag av att den här kvinnan verkar väldigt obildad. Exempelvis från tiden hon satt i juryn i "Idol". Då var det någon som sjöng en känd temasång på olika språk och det hörde hon inte. Hon verkar ha svårt att uttrycka sig (på svenska i vart fall).

Min uppfattning om Laila Bagge går egentligen inte så bra ihop med att hon är en affärskvinna av sig. Någon fler än jag som tänker så?
Citera
2021-11-06, 11:11
Medlem
Det var ju mycket intressant läsning när jag läste Anna Sundstands bok ”Du är utbytbar”. Hon ger en väldigt osympatisk bild av Laila som slavdrivare åt fyra 11-13 åringar under åren som manager till barn gruppen Play. Är ju en skandal som verkligen borde komma upp till ytan.. hur kan hon få behandla dessa barn på detta vis och fortsätta hålla på? SKANDAL!
Citera
2022-02-11, 13:24
Medlem
En artikel har publicerats idag där Lisk Pitts tycker att alla skall sluta säga att Laila glider på en räkmacka.

Laila är dock ett exempel på som en som utnyttjade ex pojkvänner för att få in en fot i USA och därifrån fick hon etablera sitt namn .

Klart att hon sliter ut arlset nu då hon nöste bibehålla sina miljoner, jag anser att många kvinnors framgång började med ett ligg.
Citera
2022-02-16, 18:48
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
En artikel har publicerats idag där Lisk Pitts tycker att alla skall sluta säga att Laila glider på en räkmacka.

Laila är dock ett exempel på som en som utnyttjade ex pojkvänner för att få in en fot i USA och därifrån fick hon etablera sitt namn .

Klart att hon sliter ut arlset nu då hon nöste bibehålla sina miljoner, jag anser att många kvinnors framgång började med ett ligg.

Baserat på vad?
Jag anser att i stort sett ingen man med barn hade kunnat göra karriär utan sitt ligg/fru.
Citera
2022-02-16, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Baserat på vad?
Jag anser att i stort sett ingen man med barn hade kunnat göra karriär utan sitt ligg/fru.

Exakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in