2020-10-17, 02:48
Medlem
[quote=hewrgubbe|73277133]He protec.
He attac.
But most importantly.
He prefer his wife's jaw to crac.[/QUO

Hela gänget är och spar Laila Roger Lotta och Korosh gör de sällskap minsann
Citera
2020-10-17, 08:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Kan hon ha blivit knuffad mot handfatet? LB verkar ju ha lagt mycket prestige i att ha en pojkvän som är så mycket yngre, han har dessutom en dom på sig. Vi borde kanske fråga oss varför hon väljer att vara ihop med en person som ibland tappar kontrollen helt?

(FB) TV3-profil dömd för grovt rattfylleri och misshandel

Jobbar du inom sjukvården?
Hon kan absolut blivit knuffad/dunkad mot handfatet, men innan hon (eller han) säger det får vi förlita oss på hennes egna ord - att hon svimmade och slog sig illa.
Citera
2020-10-17, 09:26
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Exakt. Väldigt snarlikt och inte ens ett litet blåmärke...
Jag tror jag vet vad som har hänt. Lailas kille är ninja och har superhörsel, så Laila smög in i badrummet för att dricka vatten framåt småtimmarna. Eftersom Laila endast är tre äpplen hög så når hon inte upp till handfatet utan fick hoppa upp för att nå vattenkranen och blev hängande med händerna på kanten av handfatet, som lossnade från väggen. Laila landar på rygg på golvet och får handfatet rakt i ansiktet.

Case closed.
Citera
2020-10-17, 14:25
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Jag tror jag vet vad som har hänt. Lailas kille är ninja och har superhörsel, så Laila smög in i badrummet för att dricka vatten framåt småtimmarna. Eftersom Laila endast är tre äpplen hög så når hon inte upp till handfatet utan fick hoppa upp för att nå vattenkranen och blev hängande med händerna på kanten av handfatet, som lossnade från väggen. Laila landar på rygg på golvet och får handfatet rakt i ansiktet.

Case closed.

Tre äpplen hög? Du menar att hon är en smurf, i så fall är det helt naturligt att hon ser blå ut.

LL
Citera
2020-10-17, 16:31
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Tre äpplen hög? Du menar att hon är en smurf, i så fall är det helt naturligt att hon ser blå ut.

LL
Korrekt. Dock så verkar hon ha valt en problematisk partner:

Citat:
En latsmurf (dock inte identisk med den senare Latsmurfen) blir stungen av den smittospridande Bzzbzz-flugan och förvandlas till en svartsmurf – en svarthyad, ondsint, jämfotaskuttande smurf som säger "Gnapp" och biter sina medsmurfer i svansen. Den som blir biten av en svartsmurf blir själv förvandlad, och snart är nästan hela byn kontaminerad...

https://seriewikin.serieframjandet.s...arta_smurferna
Citera
2020-10-17, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Nån som vet in facto verkligheten, att han missshandlar henne! Kom igen nu , nån sitter på sanningen

Han var minsann på spa med rixfm gänget så han verkar ju inte skämmas över att ha misshandlat frugan
Citera
2020-10-18, 23:18
Medlem
Hon svimmade inte hemma utan på hotellet läs bloggen
Citera
2020-10-18, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Var kan man läsa det någonstans?

De berätta hon i radion dagen efter!
Citera
2020-11-15, 15:42
Medlem
Realisten73s avatar
Den håriga apan är en kvinnoboxare. Det vet vi alla
Citera
2020-12-07, 12:14
Medlem
ta_den_i_2ans avatar
Har ingen aning om hon blivit slagen eller ej och lägger ingen större vikt vid det. Men dom skadorna hon har fått på hakan samt tänder ser EXAKT ut som skadorna min sambo fick när hon var gravid och svimmade i badrummet. Skadorna som hon fick på hakan som ser väldigt lika ut var från skarvarna som finns på klinkergolv samt att min sambo fick en tand som gick av på mitten ungefär.

Slog mig bara när jag såg bilderna att det såg exakt ut som det min sambo ådrog sig
Citera
2021-01-18, 20:27
Medlem
Har hon legat med yngre än Korosh tror ni?
Citera
2021-02-12, 20:13
Medlem
Jag tycker ändå hon ser ganska tuff ut på den här bilden, så hon kan nog försvara sig.
Bläddra ner när ni klickat på länken tills ni kommer till hennes porträtt.

https://alchetron.com/Laila-Bagge-Wahlgren
Senast redigerad av Moln20 2021-02-12 kl. 20:15. Anledning: Bläddra ner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in