2008-09-04, 21:41
Medlem
billgrens avatar
What?! 50 år? Vilken planet kommer ni ifrån?
Citera
2008-09-04, 21:42
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billgren
What?! 50 år? Vilken planet kommer ni ifrån?

Ja men 45 då? Inte en månad lägre än det varjefall.
.
Citera
2008-09-04, 23:25
Medlem
Blasters avatar
Hon har varit bakgrundsdansare åt Dr. Alban på 90-talet och har troligtvis knullat sig genom hela sin karriär. Jag skulle kunna sätta en spänn på att Tommy Motola har varit där iaf.

Det står att hon är sambo i en del intervjuer men på chatten på aftonbladet skriver hon att hon är singel. Hon hävdar själv att hon har sämst sångröst i juryn.

Är det ingen som har lite vettig dirt på henne?
Citera
2008-09-05, 11:04
Medlem
MissTakens avatar
"Laila Bagge satte in en annons i tidningen där hon sökte tjejer till en ny grupp. 700 förväntansfulla blivande artister sökte. Resultatet blev Play. Laila Bagge fixade skivkontrakt till de fyra tjejerna på Sony BMG i USA. De sålde en miljon skivor och åkte som förband till Destiny's Child."

http://stockholm.city.se/noje/2008/0...karriarkvinna/

Ska man kanske ha hört talas om bandet Play? Jag menar, en svensk som är med som förband till stor amerikansk grupp brukar väl haussas rätt bra här i skvallerpressen...?
.
Citera
2008-09-05, 11:17
Bannlyst
45 är att ta i. 40 skulle jag vilja säga, en snygg 40 åring. Vet inte vad det är som gör henne snygg, hennes ansikte är väl inte perfekt men det är någonting som gör henne het.
Citera
2008-09-05, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
45 är att ta i. 40 skulle jag vilja säga, en snygg 40 åring. Vet inte vad det är som gör henne snygg, hennes ansikte är väl inte perfekt men det är någonting som gör henne het.

Kroppen är väl inte fy skam
Citera
2008-09-05, 12:10
Medlem
Gillar inte hennes ögon och ögonbryn, annars ser hon rätt okej ut.
Citera
2008-09-05, 12:49
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
"Laila Bagge satte in en annons i tidningen där hon sökte tjejer till en ny grupp. 700 förväntansfulla blivande artister sökte. Resultatet blev Play. Laila Bagge fixade skivkontrakt till de fyra tjejerna på Sony BMG i USA. De sålde en miljon skivor och åkte som förband till Destiny's Child."

Ska man kanske ha hört talas om bandet Play? Jag menar, en svensk som är med som förband till stor amerikansk grupp brukar väl haussas rätt bra här i skvallerpressen...?
.

Jag anser mig ha bra koll på populärkulturen och har aldrig hört talas om dem.
Citera
2008-09-05, 13:10
Medlem
5starGs avatar
varför tycker alla hon ser äldre ut? innan jag kollade wikipedia-artikeln chansade jag på att hon var född 1972 vilket hon även var
Citera
2008-09-05, 13:10
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Jag anser mig ha bra koll på populärkulturen och har aldrig hört talas om dem.

Jag googlade och fick fram nada. Tilläggas bör att jag inte är någon fena på att googla.
.
Citera
2008-09-05, 13:12
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5starG
varför tycker alla hon ser äldre ut? innan jag kollade wikipedia-artikeln chansade jag på att hon var född 1972 vilket hon även var

Därför att vi anser att hon ser äldre ut än vad hon är och förmodligen baserar vi det på de referensramar VI har. Hon är snygg, det är inget snack om saken men min åsikt är att hon ser ungefär tio år äldre ut än vad hon är.
.
Citera
2008-09-05, 13:33
Medlem
Hennes ansikte är inte snyggt någonstans, som vanligt är det väl kroppen som är snygg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in