2022-02-07, 17:07
Medlem
duden83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare
Går inte att svara på det där, nog fan den absolut sämsta jävla jämförelsen jag någonsin hört i hela mitt liv. Chansen för ditt exempel skulle inträffa är totalt obefintlig.

För det första heter det "risken" och inte "chansen".
och för det andra är detta exemplet inte teoretiskt utan något som redan har inträffat. Och kommer hända många fler gånger i framtiden.
Så var du glad att ditt enda bekymmer här i livet är någon annans skrikiga ungar.
Senast redigerad av duden83 2022-02-07 kl. 17:15.
Citera
2022-02-07, 19:37
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duden83
och för det andra är detta exemplet inte teoretiskt utan något som redan har inträffat. Och kommer hända många fler gånger i framtiden.
Så var du glad att ditt enda bekymmer här i livet är någon annans skrikiga ungar.

Jaja, vi kommer nog inte så mycket längre. Nja, att det är mitt enda bekymmer här i livet skulle jag nog inte säga. Alla har sitt att jobba med.
Citera
2022-02-07, 19:43
Medlem
duden83s avatar
Citat:

Citat:
Jaja, vi kommer nog inte så mycket längre. Nja, att det är mitt enda bekymmer här i livet skulle jag nog inte säga. Alla har sitt att jobba med.

Vi kommer inte längre för att du har slut på argument.
Detta kallas "att vinna en diskussion".
*drops mic*
Citera
2022-02-07, 19:50
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Vi kommer inte längre för att du har slut på argument.
Detta kallas "att vinna en diskussion".
*drops mic*

Slut och slut på argument, det är inte så att du har fått mig att ändra åsikt bara för det är du som
vill ha sista ordet. Varför så otrevlig?
Citera
2022-02-09, 00:49
Medlem
Selfefficacys avatar
Åh jag älskar såna här meningslösa gnälltrådar!
Folk med iq fiskmås kontra realistiska svar och aldrig uppnås någon konsens.
Har sträckläst och måste nu äta en smörgås innan jag går och lägger mig för jag blev hungrig av allt dravel.
Citera
2022-02-16, 03:15
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omxs
Spelar du dum med din fråga?
Var ska de göra av spädbarnet när de hälsar på sina släktingar?

Om du inte förstår vad man skriver så säg bara det istället för att försöka vara dryg.

Nej, jag varken är eller spelar dum. Jag undrade med anledning av att det skrevs att om det var absolut nödvändigt att ta med barnen var det okej, annars inte.
Citera
2022-02-16, 03:24
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Världen spinner absolut inte kring oss, det är efterblivna föräldrar som ska ge fan i att ha med sig jobbiga ungar på ett jävla flyg, det hör förfan till ren jävla hyffs

*Hyfs

Först säger du; helt korrekt för övrigt, att världen inte kretsar runt dig. Sedan motsäger du omedelbart dig själv. Hur ska du ha det?

Citat:
Går inte att svara på det där, nog fan den absolut sämsta jävla jämförelsen jag någonsin hört i hela mitt liv. Chansen för ditt exempel skulle inträffa är totalt obefintlig.

*Risken

Har du inga,släktingar eller nära vänner? I så fall är det nog liten risk, ja.
Citera
2022-02-16, 03:24
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Ja.

Näppeligen.
Citera
2022-02-16, 03:25
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Absolut, lämna fanstyget hemma. Gärna i städskåpet med alla barnsäkra paket, burkar och flaskor öppnade och inom greppavstånd, så vi får lite roliga tidningsrubriker. Döda barn är humor på hög bivå som aldrig blir gammalt

Och du som gnäller om att folk äe sura, bittra och hatiska kan bege dig tillbaka till Facebooks mammagrupper där ni kan cirkelonanera om hur fantastiska era barn är som kommer bli rymdforskare en dag när de egentligen bara kommer bli söndercurlade sprutnarkomaner

Oj. Vilket språk. Lite ledsen och kinkig?
Citera
2022-02-16, 03:30
Medlem
Citat:
Hade varit ett bekymmer mindre om folk gav fan i att ta med glädjedödarna på flyg.
Citera
2022-02-16, 03:40
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Hade varit ett bekymmer mindre om folk gav fan i att ta med glädjedödarna på flyg.

Eller så kan ju surpittar (av bägge/alla könen) stanna hemma, om de/ni inte klarar av normala vardagssituationer.
Citera
2022-02-16, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Eller så kan ju surpittar (av bägge/alla könen) stanna hemma, om de/ni inte klarar av normala vardagssituationer.
Knappast så att en resa till Thailand hör till en vanlig vardag.

Sen så finns det två kön varken fler är färre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in