2022-02-15, 19:44
Medlem
Testar att byta fokus lite i diskussionen...

Männen - hur blir deras liv efter att deras sökande efter barn blir offentligt?

Jag förstår att det kommer se olika ut - beroende på vad som går förlorat, och att vi får gissa.
Men, som sagt - vad säger ni? Seriöst nu...

Eller nån som har erfarenhet av att förlora allt och kan berätta?
Citera
2022-02-15, 19:49
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
För mig är detta en juridisk fråga, inget annat. Jag menar att det absolut finns ett allmänintresse iom att det i hög grad är pedofila drag som avslöjas hos Dumpenmännen, och än värre, att de tagit steget att dejta sina blivande offer + att flera har domar sedan tidigare. Hur kan du anse att det inte är av allmänintresse? Vem vet, kanske bara en tidsfråga till Federleys smaklösa pedofilligg dyker upp på Dumpen, även det skulle vara av allmänintresse.

Ja det är lite synd att Federley inte gick vidare med en juridisk prövning. Är faktisk osäker på som vad som hänt för ja, han är ju inte skyldig till något brott. Finns ingen lag om att man inte får vara tillsammans med en pedofil (även om man kan fråga sig varför). Kanske är det så enkelt att känslor rår vi inte för. Så även för Mr. Federley.

Vidare till Dumpen och det de gör så är det ju inget allmänintresse av den enkla anledningen att det de sysslar med är rena anklagelser av privatpersoner till att vara pedofiler. Dumpen agerar helt på egen hand rättsväsende. Våra egna slutsatser och tycke spelar egentligen ingen roll. Federleys pedofilligg är också en privatperson. Anledningen till att inte vår media vågar eller vill gå ut med namn och bild. Men ja, Dumpen hade nog inte bangat.
Citera
2022-02-15, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag tror att Dumpen medvetet sorterar i materialet de presenterar.
De skulle nog aldrig hänga ut vare sig en jude eller nån från mellanöstern.

Har ju sett att det dykt upp en och annan mörkhyad, så tror absolut inte att de sorteras bort. Kan det inte bara vara så att etnisk svenska män är överrepresenterade bland grooming?
Senast redigerad av AVART3N 2022-02-15 kl. 20:20.
Citera
2022-02-15, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Wow. Pedofiler är 100% empatistörda egoister som inte tvekar inför att förstöra minderåriga, både psykiskt och fysiskt, bara de får peta in sin kuk i deras kroppar. Det här samhället verkar behöva bilder på våldtagna barnkroppar och intervjuer med deras ägare.

Tror det finns ett spektrum även bland pedofiler, men med din post count i denna tråd så verkar du vara besatt av pedofiler och kanske är lite av en expert?
Senast redigerad av AVART3N 2022-02-15 kl. 20:20.
Citera
2022-02-15, 20:00
Medlem
Klickiss avatar
Nytt uthäng på Dumpen speciellt för alla er som tror sidan är nerstängd. 😎
Citera
2022-02-15, 20:04
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto--75

Jag förstår att det kommer se olika ut - beroende på vad som går förlorat, och att vi får gissa.
En möjlig utgång är ju förstås att någon eller några tar livet av sig.

Har väl diskuterats i tråden, men amerikanska To Catch a Predator lades ned i samband med att en kille sköt sig i huvudet.
Citera
2022-02-15, 20:13
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Nytt uthäng på Dumpen speciellt för alla er som tror sidan är nerstängd. 😎

Patrik och Sara köper nog kokain för alla swish pengar, den där jävla sidan är mer överbelastad än en geocities sida på 90 talet med Pamela anderssons tuttar.
Citera
2022-02-15, 20:17
Medlem
BeachBobs avatar
När man läser MrNiceguy den senaste gäddans chattlogg. Då skäms jag fan att jag är kille. Det var det mest sjuka jag läst. Tjejer och kvinnor måste ju få en helt jävla tokig bild av oss killar.
Citera
2022-02-15, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Vem pratar ni om? Brukar ta 3 månader för en avliden att försvinna från Ratsit har jag för mig.

Ja det tar tid innan man försvinner där.

D*vid Romo* , Lastbilschauffören som skulle möta upp en 13-åring.
Citera
2022-02-15, 20:19
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto--75

Eller nån som har erfarenhet av att förlora allt och kan berätta?

Det beror väl på vad som har hänt och vad som menas med "förlora allt".
De som kom hem ensamma, efter att ha förlorat resten av familjen i tsunamin i Thailand,
lever väl vidare trots allt. Inga mass-självmord.
I de här fallen med de uthängda männen så är nog skammen stor men människan har en förmåga att ta sej vidare framåt och så tror jag även att dessa herrar kommer att göra. Folk glömmer med tiden.
I värsta fall får dom väl flytta till någon annan plats. Fruarna tror jag stannar kvar med en förhoppning om att mannen ska "söka hjälp". I många fall tror jag fruarna och arbetsplatser har misstänkt/sett någon typ av sexmissbruk tidigare och blev kanske inte så förvånade över vad som hänt nu.
Citera
2022-02-15, 20:21
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
När man läser MrNiceguy den senaste gäddans chattlogg. Då skäms jag fan att jag är kille. Det var det mest sjuka jag läst. Tjejer och kvinnor måste ju få en helt jävla tokig bild av oss killar.

Ja mkt sjuk läsning. Vi vet att finns kloka män även om det inte vimlar av dom just här.
Citera
2022-02-15, 20:23
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qspzyx
Ja det tar tid innan man försvinner där.

D*vid Romo* , Lastbilschauffören som skulle möta upp en 13-åring.

Det brukar ta 2 dygn innan det står på Ratsit och sedan raderas personen efter 3 månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in