2022-02-15, 18:17
Medlem
Jag har försökt söka men hittar ingen info om pedofilen som kallar sig för ”Calle”. De träffade honom i Helsingborg och han va förmodligen från Lund/Malmö-regionen. I mina ögon är han en av dem farligaste bland denna samling av missfoster. Nån som har någon info om honom?
Citera
2022-02-15, 18:27
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Ja precis!

Tycka vad vi vill om dessa personer, men de har ju egentligen inte begått något brott.
Den drömvärld skribenterna i denna tråd tycks sukta efter är en värld där man döms utifrån vad man tänker och fantiserar om. De vill även att man skall kunna dömas om man hugger efter frestelser som dinglas framför ens näsa.

"- Vill du köpa gräs till extrapris?"
"- Ja."
"- Då låser vi in dig."

Ordet "pedofil" får folk att vilja ställa upp på de konstigaste och mest Nordkoreanska av rättsliga reformer, tydligen.
Citera
2022-02-15, 18:35
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVART3N
Med allt detta sagt så måste jag säga att underhållningsvärdet är stort! Ångesten i deras ansikten när de förstår att det är kört och deras desperata försök till ursäkter. En rolig iakttagelse är också hur det till 95% är vita etniska svenskar som åker fast!
Jag tror att Dumpen medvetet sorterar i materialet de presenterar.
De skulle nog aldrig hänga ut vare sig en jude eller nån från mellanöstern.
Citera
2022-02-15, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet

Citat:
Ursprungligen postat av AVART3N
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om dessa uthängningar, sett ut flera perspektiv. Jag tror att inte att detta är det bästa sättet att lösa problemet på, tvekar faktiskt på om de ens gör någon skillnad. Nu kan jag inte sätta mig in i hur pedofiler tänker, men tänker att någon som blir uthängd och till följd blir av med jobb och sociala relationer kan drivas ännu djupare in i träsket när man inte längre har något att förlora. En pedolfilstämpel är svår att tvätta bort, och har man inget kvar att kämpa för saknar man lite incitamenten för att göra en förändring. Kan inte heller undgå att tycka synd om dessa män. Att deras agerande är fel och jävligt vidrigt är självklart, men man märker hur ensamma och närhetstörstande de är. Den utbredda ensamheten i samhället leder tyvärr till att män blir uppgivna och desperata. Som sagt, ingen ursäkt till deras beteende men vill man lösa problemet på djupet måste man ta in fler perspektiv.

Jag tror att de hade kunnat lyckas bättre med att hota med uthängning om personen inte söker hjälp. Men det hade inte skapat lite bra content och till följd donationer. Patrik S. tror jag skiter i all uppmärksamhet och liknande, men av kvinnan får jag lite "attention need"-vibbar. Hur hon lite gör detta för att få synas, höras och agera hjälte utåt.

Med allt detta sagt så måste jag säga att underhållningsvärdet är stort! Ångesten i deras ansikten när de förstår att det är kört och deras desperata försök till ursäkter. En rolig iakttagelse är också hur det till 95% är vita etniska svenskar som åker fast!
Är nog mest för att utländska sexförövare inte groomar barnen utan överfallsvåldtar direkt istället, medans svenskar groomar barnet under lång tid.
Citera
2022-02-15, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Förra veckan informerade Dumpen om att sidan packat ihop pga överbelastning, att denna vecka ska gå åt till renovering. Förhoppningsvis fungerar sidan from 21/2.

Då lär det inte bli några uthängningsr fram till det datumet (21/2) isånafall.
Citera
2022-02-15, 19:03
Medlem
Citat:
Den drömvärld skribenterna i denna tråd tycks sukta efter är en värld där man döms utifrån vad man tänker och fantiserar om. De vill även att man skall kunna dömas om man hugger efter frestelser som dinglas framför ens näsa.

"- Vill du köpa gräs till extrapris?"
"- Ja."
"- Då låser vi in dig."

Ordet "pedofil" får folk att vilja ställa upp på de konstigaste och mest Nordkoreanska av rättsliga reformer, tydligen.
Beteendestörningen pedofili hör till de mest vidriga och bestialiska formerna av övergrepp på små barn som vuxna kan göra. Försök inte ens i din fantasi normalisera detta, det är sjukt.
Självklart ska de straffas och de sjuka människorna ska inte vara i närheten av barn.
Barn vill inte våldtas eller kränkas sexuellt, fattar du inte det?
Citera
2022-02-15, 19:14
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Beteendestörningen pedofili hör till de mest vidriga och bestialiska formerna av övergrepp på små barn som vuxna kan göra. Försök inte ens i din fantasi normalisera detta, det är sjukt.
Självklart ska de straffas och de sjuka människorna ska inte vara i närheten av barn.
Barn vill inte våldtas eller kränkas sexuellt, fattar du inte det?
Jag är pedofil och umgås mycket med barn. Jag har aldrig våldtagit nån.
Citera
2022-02-15, 19:16
Medlem
Citat:
Redan gjorts.

Vad gäller jude, hur ska de se skillnaden menar du?
Citera
2022-02-15, 19:16
Medlem
Vilka hjältar!!
Hur kan man inte gilla dessa filmer när de konfronteras?
Citera
2022-02-15, 19:25
Medlem
Citat:
Jag är pedofil och umgås mycket med barn. Jag har aldrig våldtagit nån.

Säger du här ja. Såna som du och dom andra pedofilerna här i tråden ska inte vara i närheten av barn överhuvudtaget.
Citera
2022-02-15, 19:28
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Men du håller å andra sidan med på att Federley är en offentlig person och i en maktposition. Media ska ju fungera som en tredje statsmakt och det gör den ju i detta fall. Där har du den stora skillnaden.

Återigen, det handlar om allmänintresse. Även makthavare har rätt till privatliv så till vida att privatlivet inte innehåller aktiviteter som är av betydelse. Är det av allmänintresse att veta vilka makthavare/politiker ligger med? Kanske, men frågan är om det är MER intressant att veta vem Federley ligger med, än att veta att ditt barns lärare/tränare i idrott bevisligen både sexchattar och bokar dejt med minderåriga och barns pedofilmammor.

Citat:
Gick för övrigt Federley vidare med det juridiskt?
Inte mig veterligen, men den juridiska aspekten diskuterades i de juridiska rummen iom att somliga menade att exponeringen av Federley var olaglig eftersom folk, även politiker/makthavare, får ligga med vem de vill. Så länge det inte handlar om att en regeringschef ligger med Putin, möjligen.

Citat:
Lägger du ifrån dig dina personliga känslor (ja, jag vet att det fan är svårt även för mig) och ser det helt utifrån ett objektivt synfält så är ju männen som hängs ut per lagen oskyldiga då de egentligen inte har gjort något brottsligt. Då finns inget allmänintresse.

För mig är detta en juridisk fråga, inget annat. Jag menar att det absolut finns ett allmänintresse iom att det i hög grad är pedofila drag som avslöjas hos Dumpenmännen, och än värre, att de tagit steget att dejta sina blivande offer + att flera har domar sedan tidigare. Hur kan du anse att det inte är av allmänintresse? Vem vet, kanske bara en tidsfråga till Federleys smaklösa pedofilligg dyker upp på Dumpen, även det skulle vara av allmänintresse.
Citera
2022-02-15, 19:40
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Säger du här ja. Såna som du och dom andra pedofilerna här i tråden ska inte vara i närheten av barn överhuvudtaget.
Folk som inte kan se skillnad mellan våldtäktsmän och sexualitet borde inte få gå lösa.

Många heteromän har ju redan det problemet när slaskfeminister klassar alla män som våldtäktsmän. Och här kommer du och stödjer den villfarelsen. En sann slaskfeminist förklädd till en humanist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in