Citat:
Ursprungligen postat av
Reiwa
Som sagt, SUG MIN KUK, din ohederliga fitta.
Du sitter här och låtsas som att du inte förstår vad ett hypotetiskt exempel som är menat för att tydligt belysa en poäng är för något, eftersom att du vägrar bemöta essensen av mitt argument (som du mycket väl förstår, men låtsas som att du inte gör det).
Jag tror det är du som inte förstår. Tyvärr.
En liknelse/metafor är något som inte handlar om det man diskuterar, men som kan klargöra det man diskuterar. Här diskuteras det våldtäkter. En liknelse kan alltså inte vara något som
också handlar om våldtäkter. En liknelse här skulle tex. kunna vara det som gynekologstolen har skriver om: trafiksituationer. Dåliga liknelser med våldtäkter, men ändå liknelser. Våldtäkt kan aldrig bli liknelse med våldtäkt.
Och om du menar att du vill beskriva risksituation, så beskriver du en risksituation som
ingen människa försätter sig i för att försöka få mig att svikta i min övertygelse om
förövarens ensamma ansvar. Vilket är oerhört ohederligt. Jag kommer inte svikta i min övertygelse om förövarens ensamma ansvar. Inte ens om du skriver om iceksituationer.