Citat:
Kunde inte skrivit det bättre själv. Tack för din insiktsfulla och icke-dömande respons. Vissa njuter av att mannen blåser en försiktigt i nacken och kysser en ömt. När han viskar vackra ord. Långsamt smeker fingrarna längs med ryggraden. Älskar ömt och mjukt.
Vissa njuter av att åsamkas smärta. att bli förnedrad. Att släppa kontrollen fullständigt. Att vara ägd. Att någon tar i en hårt. Att få stryk. Att försvinna iväg i subspace hög på endorfiner.
Om man själv inte njuter av att ha sex på det sättet är det väldigt lätt att kalla det misshandel och självskadebeteende.
Såklart finns det säkert precis som i alla förhållande misshandel och självskadebeteende.
Men när man väljer att njuta av att ha sex på det sättet och ha djupa samtal innan om var gränsen går, att lämna över den makten till den andre, så handlar det många gånger om att faktiskt ha mer respekt för varandra än vad det kan finnas i förhållanden där dessa samtal inte äger rum.
Det är lätt att döma. Det är lätt att inte förstå.
Jag tyckte om att läsa det. Det kändes mer rått och nära än många skildringar här som mest känns som fantasier.
Nu har jag inte sex på det sättet längre. Jag har valt att gå från det just för att det för mig var svårt att balansera var gränsen gick mellan självskadebeteende och njutning. Dessutom har jag haft det med män som inte respekterat mina gränser. Där det varit misshandel till slut.
Det betyder inte att jag inte saknar det ibland.
Så tack för skildringen
Vissa njuter av att åsamkas smärta. att bli förnedrad. Att släppa kontrollen fullständigt. Att vara ägd. Att någon tar i en hårt. Att få stryk. Att försvinna iväg i subspace hög på endorfiner.
Om man själv inte njuter av att ha sex på det sättet är det väldigt lätt att kalla det misshandel och självskadebeteende.
Såklart finns det säkert precis som i alla förhållande misshandel och självskadebeteende.
Men när man väljer att njuta av att ha sex på det sättet och ha djupa samtal innan om var gränsen går, att lämna över den makten till den andre, så handlar det många gånger om att faktiskt ha mer respekt för varandra än vad det kan finnas i förhållanden där dessa samtal inte äger rum.
Det är lätt att döma. Det är lätt att inte förstå.
Jag tyckte om att läsa det. Det kändes mer rått och nära än många skildringar här som mest känns som fantasier.
Nu har jag inte sex på det sättet längre. Jag har valt att gå från det just för att det för mig var svårt att balansera var gränsen gick mellan självskadebeteende och njutning. Dessutom har jag haft det med män som inte respekterat mina gränser. Där det varit misshandel till slut.
Det betyder inte att jag inte saknar det ibland.
Så tack för skildringen

Citat:
Du skriver på ett säreget och vackert sätt. Ditt svar glädjer mig och likaså dina komplimanger, MrEGrey. Att i ord få ta del av en Doms perspektiv är alltid fint. Tack.
Vackert skrivet och beskrivet. Jag känner så väl igen scenariot och din beskrivning väcker i mig känslan när det sker, allt stannar upp, total närvaro i ögonblicket, tiden släpar sig fram, sirapstid, hennes lidande för min skull, hennes njutning i lidandet och av att vara redskapet för min njutning helt utlämnad, i trygg otrygghet, min njutning av att ha henne helt i min makt, att dansa barfota på en vass knivsegg. Den sköna paradoxen i att det som kunde vara blott vulgärt och endast (nåja, inte så bara det i och för sig) sinnlig njutning genom att vara hennes underkastelses gåva adlas till att bli… vackert. Ursäkta romantiserandet om det nu endast ligger i betraktarens öga, men mottag i vilket fall mina komplimanger för den målande beskrivningen.
Så väldigt långt från misshandel, rätt gjort. Så väldigt långt från ”bara” sex, rätt gjort.
Så väldigt långt från misshandel, rätt gjort. Så väldigt långt från ”bara” sex, rätt gjort.

Nu vet jag inte vad du jobbar med, men flertalet polisanmälningar för misstänkta sexualbrott ser väl inte sådär jättebra ut, milt sagt, oavsett vad...... Och nej, dessa anmälningar kommer inte bara av att du ligger runt, finns hur många som helst som legat med 3-siffrigt antal utan att råka ut för det, speciellt flera gånger också. Så för din egen skull bör du verkligen ta dig en funderare kring vad tusan du sysslar med egentligen.