2022-02-05, 11:16
Medlem
Prettylittleheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Vissa njuter av att mannen blåser en försiktigt i nacken och kysser en ömt. När han viskar vackra ord. Långsamt smeker fingrarna längs med ryggraden. Älskar ömt och mjukt.

Vissa njuter av att åsamkas smärta. att bli förnedrad. Att släppa kontrollen fullständigt. Att vara ägd. Att någon tar i en hårt. Att få stryk. Att försvinna iväg i subspace hög på endorfiner.

Om man själv inte njuter av att ha sex på det sättet är det väldigt lätt att kalla det misshandel och självskadebeteende.

Såklart finns det säkert precis som i alla förhållande misshandel och självskadebeteende.

Men när man väljer att njuta av att ha sex på det sättet och ha djupa samtal innan om var gränsen går, att lämna över den makten till den andre, så handlar det många gånger om att faktiskt ha mer respekt för varandra än vad det kan finnas i förhållanden där dessa samtal inte äger rum.

Det är lätt att döma. Det är lätt att inte förstå.

Jag tyckte om att läsa det. Det kändes mer rått och nära än många skildringar här som mest känns som fantasier.

Nu har jag inte sex på det sättet längre. Jag har valt att gå från det just för att det för mig var svårt att balansera var gränsen gick mellan självskadebeteende och njutning. Dessutom har jag haft det med män som inte respekterat mina gränser. Där det varit misshandel till slut.

Det betyder inte att jag inte saknar det ibland.

Så tack för skildringen
Kunde inte skrivit det bättre själv. Tack för din insiktsfulla och icke-dömande respons.

Citat:
Ursprungligen postat av MrEGrey
Vackert skrivet och beskrivet. Jag känner så väl igen scenariot och din beskrivning väcker i mig känslan när det sker, allt stannar upp, total närvaro i ögonblicket, tiden släpar sig fram, sirapstid, hennes lidande för min skull, hennes njutning i lidandet och av att vara redskapet för min njutning helt utlämnad, i trygg otrygghet, min njutning av att ha henne helt i min makt, att dansa barfota på en vass knivsegg. Den sköna paradoxen i att det som kunde vara blott vulgärt och endast (nåja, inte så bara det i och för sig) sinnlig njutning genom att vara hennes underkastelses gåva adlas till att bli… vackert. Ursäkta romantiserandet om det nu endast ligger i betraktarens öga, men mottag i vilket fall mina komplimanger för den målande beskrivningen.

Så väldigt långt från misshandel, rätt gjort. Så väldigt långt från ”bara” sex, rätt gjort.
Du skriver på ett säreget och vackert sätt. Ditt svar glädjer mig och likaså dina komplimanger, MrEGrey. Att i ord få ta del av en Doms perspektiv är alltid fint. Tack.
Citera
2022-02-06, 14:10
Medlem
Följde med ett kk på en skidweekend.

Massa härliga backar och fin snö.
Het djuriskt sex i den lilla stugan varje kväll,lite lugnare på morgonkvisten.

Men måste säga att köra bakifrån är inte optimalt efter en dag i backen,satan så slut i framsida lår man blir av skidåkning och Doggy..

Men en härlig helg med massa sex och åkning, och inte ett öre kostade det mig🙂

Börjar helt klart känna mig som en Gigalo😄
Citera
2022-02-06, 17:58
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Mycket jobb på sistone. Träffat några tjejer, men dessvärre har det inte blivit några nya ligg.

Jag är oroad själv.

Träffar fler från appar än från ute, men det är viktigt att vara mycket avslappnad (som om att du pratar med en gammal vän), självsäker och att ha en smula humor. Sen kommer ju givetvis de flesta inte vara villiga att träffa dig, eller ens ge dig sitt nummer.

Dricker inte mycket volymmässigt när jag väl dricker. Ett glas vin, en drink. Inga stora starka som avlöser varandra.

Sen är detta drickande i kombination med mycket vätska i form av vatten, god sömn, en i övrigt hälsosam diet och fysisk aktivitet. Hudvård hjälper också.

I regel är det inga problem. Man blir ju igenkänd, kan få någon extra blick på sig eller så, men de som jobbar där vill ju att man ska komma tillbaka. Har väl hänt att man fått någon kommentar om det, men det har inte varit några problem.

Undviker i regel att gå till samma krog flera kvällar i rad.

Mycket få. De flesta som verkligen är entusiastiska om att träffas igen brukar snabbt tagga ner när de märker att jag inte delar deras entusiasm, och anpassar sig därefter. Ingen människa vill framstå som desperat.

Med det sagt har det funnits enstaka fall där tjejer hemsökt min lägenhet utan förvarning eller försökt härja med mig om någon inbillad graviditet. Även blivit polisanmäld någon gång eller så.

När kommer jag sluta? Det får ske naturligt, när jag blir trött på att ligga runt.

Kan man lita på en kvinna? Kan man lita på någon? Det vet jag inte. Vi ljuger till andra och till oss själva.

Jag blir fascinerad av hur lätt tjejer kan låta sig vara otrogna. Det krävs ofta bara lite tajmning, rätt stämning och ett par glas vin. Vi är djur, trots allt.

Blir lite oroad när jag läser det här, givet din tillsynes goda självinsikt i den andra tråden du hade. Absolut att någon tjej som hade hoppats på mer såklart blivit sur över att du inte velat flera gånger, det förstår jag också. Men inbillad graviditet? Hur vet du det? Som du ligger runt, om du inte skyddar dig varje gång, kan det faktiskt ha skett, mer än en gång dessutom. Och polisanmäld, för vaddå? Du framstår trots allt på det stora hela ändå som rätt sympatisk och trevlig innerst inne, så jag förstår inte riktigt vad någon skulle polisanmäla dig för.
Citera
2022-02-08, 11:33
Medlem
Frun.

Hon är rätt pryd privat samt en offentlig person.

Men i sängen är hon helt galen och älskar kuk.
Citera
2022-02-08, 13:34
Medlem
Med en argentinsk civilingejör som jag träffade via Bumble när jag var i Los Angeles på jobb förra veckan. Damen är petit som tusan och tränar både pole dancing och yoga. Något av det bästa sexet jag varit med om

Jag är dock extremt allergisk mot hund och hon har två så jag höll på att avlida varje gång.
Citera
2022-02-09, 10:12
Medlem
saurkrauts avatar
27-åring från utanför stan som jobbar med grafisk design av något slag. Hade raggat upp henne på stan några kvällar innan. Söt, med en bubblig personlighet. Fin rumpa.

Vi träffas ute på kvällen, något sent men inte så farligt. Vi skjuter direkt iväg till ett av mina stammisställen för några drinkar och trevlig konversation.

Vi ger oss av, säger jag, och vi styr snabbt mot min lägenhet.

Väl uppe i min lägenhet blir det en flaska Cava, dans och musik. Vi är båda småpåverkade vid det här laget.

Har du provat yoga? I nästa stund är hon på min säng för att demonstrera hur mjuk hennes kropp är med någon yogaställning. Givetvis får jag henne att inta ställningen då hon är på knä, böjd framåt så mycket som möjligt, med ryggen böjd så att rumpan framhävs maximalt.

Jag hjälper henne med att trycka ner ryggen bakifrån och njuter av synen av hennes fina rumpa framför mig. Vid det här laget har soldaten vaknat till ordentligt i sitt tält. Jag börjar smeka henne, först från sidorna, men sedan lätt mellan benen. Naturligt åker snart hennes byxor ner och framhäver hennes rumpa i stringtrosor, som jag genast börjar kyssa lätt.

Snart kan jag inte längre stå emot. Jag för hennes stringtrosor åt sidan och börjar slicka hennes fitta. Det tar inte lång tid förens jag rullar ut soldaten och intar henne bakifrån för att börja knulla henne i doggy, något som möts av hennes höga stön. Fantastiskt.

Det blir ett behagligt vaniljknull. Mycket doggy, givetvis, men även en del missionären och ridande. Även någon tvåsolars avsugning, och att jag pullar henne riktigt våt.

Då hon inte vill ta välsignelse i ansiktet så slickar jag hennes etta och tvåa samtidigt som jag stimulerar mig själv till frihet. Lite av ett antiklimax, men vad kan man göra.

I det postkoitala eftersnacket visar hon sin Instagram, bland annat med bilder hon tagit tillsammans med hennes vän, som är snygg. Jag föreslår att vi träffas alla tre nästa gång, något hon är positiv till.

Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Hur vet du att det har handlat om inbillad graviditet? Har du steriliserat dig?

Oftast är dessa utbrott från oerfarna tjejer som inte har någon uppfattning om hur lätt eller svårt det är att bli gravid. Mensen är en dag sen och världen går under.

Citat:
Polisanmäld…? För vad?

Detta kan jag inte gå in på, men utan att ge detaljer rör det sig bland annat om falska anklagelser från någon tjej som kände sig lite för lösaktig efter en mycket vild sexsession.

Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Blir lite oroad när jag läser det här, givet din tillsynes goda självinsikt i den andra tråden du hade. Absolut att någon tjej som hade hoppats på mer såklart blivit sur över att du inte velat flera gånger, det förstår jag också. Men inbillad graviditet? Hur vet du det? Som du ligger runt, om du inte skyddar dig varje gång, kan det faktiskt ha skett, mer än en gång dessutom. Och polisanmäld, för vaddå? Du framstår trots allt på det stora hela ändå som rätt sympatisk och trevlig innerst inne, så jag förstår inte riktigt vad någon skulle polisanmäla dig för.

Polisanmälningar är något jag har räknat med. Det är ett mirakel att det inte blivit fler, med tanke på hur många jag varit med vid det här laget.

Jag försöker alltid behandla tjejer med respekt och på alla sätt undvika att få dem att känna sig utnyttjade, men det kan alltid uppstå missförstånd.
Citera
2022-02-09, 10:51
Moderator
Maviels avatar
Citat:
27-åring från utanför stan som jobbar med grafisk design av något slag. Hade raggat upp henne på stan några kvällar innan. Söt, med en bubblig personlighet. Fin rumpa.

Vi träffas ute på kvällen, något sent men inte så farligt. Vi skjuter direkt iväg till ett av mina stammisställen för några drinkar och trevlig konversation.

Väl uppe i min lägenhet blir det en flaska Cava, dans och musik. Vi är båda småpåverkade vid det här laget.

Har du provat yoga? I nästa stund är hon på min säng för att demonstrera hur mjuk hennes kropp är med någon yogaställning. Givetvis får jag henne att inta ställningen då hon är på knä, böjd framåt så mycket som möjligt, med ryggen böjd så att rumpan framhävs maximalt.

Jag hjälper henne med att trycka ner ryggen bakifrån och njuter av synen av hennes fina rumpa framför mig. Vid det här laget har soldaten vaknat till ordentligt i sitt tält. Jag börjar smeka henne, först från sidorna, men sedan lätt mellan benen. Naturligt åker snart hennes byxor ner och framhäver hennes rumpa i stringtrosor, som jag genast börjar kyssa lätt.

Snart kan jag inte längre stå emot. Jag för hennes stringtrosor åt sidan och börjar slicka hennes fitta. Det tar inte lång tid förens jag rullar ut soldaten och intar henne bakifrån för att börja knulla henne i doggy, något som möts av hennes höga stön. Fantastiskt.

Det blir ett behagligt vaniljknull. Mycket doggy, givetvis, men även en del missionären och ridande. Även någon tvåsolars avsugning, och att jag pullar henne riktigt våt.

Då hon inte vill ta välsignelse i ansiktet så slickar jag hennes etta och tvåa samtidigt som jag stimulerar mig själv till frihet. Lite av ett antiklimax, men vad kan man göra.

I det postkoitala eftersnacket visar hon sin Instagram, bland annat med bilder hon tagit tillsammans med hennes vän, som är snygg. Jag föreslår att vi träffas alla tre nästa gång, något hon är positiv till.

Oftast är dessa utbrott från oerfarna tjejer som inte har någon uppfattning om hur lätt eller svårt det är att bli gravid. Mensen är en dag sen och världen går under.

Detta kan jag inte gå in på, men utan att ge detaljer rör det sig bland annat om falska anklagelser från någon tjej som kände sig lite för lösaktig efter en mycket vild sexsession.

Polisanmälningar är något jag har räknat med. Det är ett mirakel att det inte blivit fler, med tanke på hur många jag varit med vid det här laget.

Jag försöker alltid behandla tjejer med respekt och på alla sätt undvika att få dem att känna sig utnyttjade, men det kan alltid uppstå missförstånd.

Det låter ju som att t det i allafall är mer än en polisanmälan. Och lite skrämmande att det är något du räknar med.

Om du nu inte är ett troll börjar du visa något bakom din vältaliga fasad som inte känns vidare trevligt. Du ska nog vara rädd om dig och fundera över vilken man du vill vara.
Citera
2022-02-09, 16:34
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:

Håller med Maviel i det hen skriver om att du framstår som smått obehaglig. Om du t.om. blivit polisanmäld flera gånger så är dina ligg definitivt destruktiva - och uppenbarligen inte bara för dig själv. Nu vet jag inte vad du jobbar med, men flertalet polisanmälningar för misstänkta sexualbrott ser väl inte sådär jättebra ut, milt sagt, oavsett vad...... Och nej, dessa anmälningar kommer inte bara av att du ligger runt, finns hur många som helst som legat med 3-siffrigt antal utan att råka ut för det, speciellt flera gånger också. Så för din egen skull bör du verkligen ta dig en funderare kring vad tusan du sysslar med egentligen.
Citera
2022-02-09, 17:19
Medlem
Tjoho restriktioner avskaffade och efter 100% hemma jobb senaste två månaderna och bara enstaka dagar i höstas på kontoret så var en hel del kollegor på jobbet idag, så även jag.
Sex på lunchen med kollega jag inte legat med på nästan ett år. På hans kontor. Sög kuken länge innan han tog mig hårt bakifrån. Otroligt härligt. Ett finger skönt i baken på mig. Han kom i mig, rejäl sats så det blev väldigt kladdigt och vått. På fredag ska vi ha långlunch. Det ska bli gött.
Citera
2022-02-10, 00:52
Medlem
saurkrauts avatar
En 25-åring som jobbar med försäljning av något slag, men inte själv som försäljare. Småsöt, relativt kort hår, mycket lång och med en smal tajt kropp med fina proportioner. Modemedveten. Trevlig, men inget märkvärdigt.

Vi träffas på kvällen för en öl. Jag är inte så ytterst förtjust i henne, men hon är lätt att prata med och har till synes en smal vacker kropp. Nåja.

Vi styr hem till mig. Jag blandar till drinkar. Musik och dans. Vi pratar om musik, jag spelar några låtar jag tror hon gillar, och hon spelar några låtar hon tycker om.

Jag beslutar mig för att repetera yogatricket från kvällen innan. I nästa stund är hon på min säng och gör samma ställning som tjejen kvällen innan, på knäna utsträckt framåt, så att rumpan framhävs maximalt.

Jag tar på henne mer och mer, snart även på hennes bröst och hennes rumpa, något hon är bekväm med, och vi växlar en kyss.

När jag ska ta av henne hennes tröja tar det stopp. Inte ikväll, säger hon.

Tio minuter senare äntrar jag henne i doggy. Hennes smala underkropp är naken, med tröjan fortfarande på, samtidigt som jag ser hennes sexiga rumpa, mjuk med bra form, röra sig fram och tillbaka framför mig.

Det blir ett trevligt vaniljligg, mest med doggy och missionären. Jag pullar henne flera gånger så det skvätter rikligt, och snart ligger hon andfått utslagen på min säng.

För session två försöker jag utforska hennes tvåa, och trots att det går problemfritt med fingrarna så gör det ont för henne när soldaten går in, vilket innebär att det inte blir mer än så.

Avslutet blir i form av en vit vintervälsignelse i hennes mun, som hon lydigt sväljer.

Citat:
Det låter ju som att t det i allafall är mer än en polisanmälan. Och lite skrämmande att det är något du räknar med.

Om du nu inte är ett troll börjar du visa något bakom din vältaliga fasad som inte känns vidare trevligt. Du ska nog vara rädd om dig och fundera över vilken man du vill vara.

Om du har ONS hundratals gånger är det sannolikt att minst någon av dessa tjejer, personer du nyss träffat som beter sig något impulsivt, kommer vara skruvad och eventuellt polisanmäla dig (eller liknande), oavsett hur du beter dig. Du gör misstaget att tro att polisanmälningar måste nödvändigtvis vara motiverade.

Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Håller med Maviel i det hen skriver om att du framstår som smått obehaglig. Om du t.om. blivit polisanmäld flera gånger så är dina ligg definitivt destruktiva - och uppenbarligen inte bara för dig själv. Nu vet jag inte vad du jobbar med, men flertalet polisanmälningar för misstänkta sexualbrott ser väl inte sådär jättebra ut, milt sagt, oavsett vad...... Och nej, dessa anmälningar kommer inte bara av att du ligger runt, finns hur många som helst som legat med 3-siffrigt antal utan att råka ut för det, speciellt flera gånger också. Så för din egen skull bör du verkligen ta dig en funderare kring vad tusan du sysslar med egentligen.

Du kanske aldrig har hört talas om falska anklagelser?

Citat:
Ursprungligen postat av HBMorantis
Tack för denna nugget. Kom till samma slutsats häromdagen och tänkte pröva på att testa det.

Räv i hönshus.
Senast redigerad av saurkraut 2022-02-10 kl. 00:56.
Citera
2022-02-10, 08:22
Moderator
Maviels avatar
Citat:
En 25-åring som jobbar med försäljning av något slag, men inte själv som försäljare. Småsöt, relativt kort hår, mycket lång och med en smal tajt kropp med fina proportioner. Modemedveten. Trevlig, men inget märkvärdigt.

Vi träffas på kvällen för en öl. Jag är inte så ytterst förtjust i henne, men hon är lätt att prata med och har till synes en smal vacker kropp. Nåja.

Vi styr hem till mig. Jag blandar till drinkar. Musik och dans. Vi pratar om musik, jag spelar några låtar jag tror hon gillar, och hon spelar några låtar hon tycker om.

Jag beslutar mig för att repetera yogatricket från kvällen innan. I nästa stund är hon på min säng och gör samma ställning som tjejen kvällen innan, på knäna utsträckt framåt, så att rumpan framhävs maximalt.

Jag tar på henne mer och mer, snart även på hennes bröst och hennes rumpa, något hon är bekväm med, och vi växlar en kyss.

När jag ska ta av henne hennes tröja tar det stopp. Inte ikväll, säger hon.

Tio minuter senare äntrar jag henne i doggy. Hennes smala underkropp är naken, med tröjan fortfarande på, samtidigt som jag ser hennes sexiga rumpa, mjuk med bra form, röra sig fram och tillbaka framför mig.

Det blir ett trevligt vaniljligg, mest med doggy och missionären. Jag pullar henne flera gånger så det skvätter rikligt, och snart ligger hon andfått utslagen på min säng.

För session två försöker jag utforska hennes tvåa, och trots att det går problemfritt med fingrarna så gör det ont för henne när soldaten går in, vilket innebär att det inte blir mer än så.

Avslutet blir i form av en vit vintervälsignelse i hennes mun, som hon lydigt sväljer.

Om du har ONS hundratals gånger är det sannolikt att minst någon av dessa tjejer, personer du nyss träffat som beter sig något impulsivt, kommer vara skruvad och eventuellt polisanmäla dig (eller liknande), oavsett hur du beter dig. Du gör misstaget att tro att polisanmälningar måste nödvändigtvis vara motiverade.

Du kanske aldrig har hört talas om falska anklagelser?

Räv i hönshus.

Halv hund, en hjärtöppnare eller fint uttryck heter yogaställningen du pratar om Anahathaasana. Om du nu vill briljera.

Jag håller inte med, det finns många här inne som har ONS med många och även rör sig i en värld som inte är vanilj. Jag har aldrig hört talas om att det skulle förekomma polisanmälningar i större utsträckning, även falska sådanna. Jag skulle vilja säga att det är ett misslyckande för dig. Tjejen har ju rätt till sin upplevelse. Något fel har ju du också gjort om det går så pass snett.

Man är två om att ha sex, och i det ingår det att ha ömsesidig respekt. Kanske inte pressa motparten långt över gränsen alternativt till att ens göra något om hon först säger nej.

Vem vet, snart befinner sig kanske soldaten bakom lås och bom?
Citera
2022-02-10, 09:15
Medlem
saurkrauts avatar
Citat:
Halv hund, en hjärtöppnare eller fint uttryck heter yogaställningen du pratar om Anahathaasana. Om du nu vill briljera.

Jag håller inte med, det finns många här inne som har ONS med många och även rör sig i en värld som inte är vanilj. Jag har aldrig hört talas om att det skulle förekomma polisanmälningar i större utsträckning, även falska sådanna. Jag skulle vilja säga att det är ett misslyckande för dig. Tjejen har ju rätt till sin upplevelse. Något fel har ju du också gjort om det går så pass snett.

Man är två om att ha sex, och i det ingår det att ha ömsesidig respekt. Kanske inte pressa motparten långt över gränsen alternativt till att ens göra något om hon först säger nej.

Vem vet, snart befinner sig kanske soldaten bakom lås och bom?

Skillnad på att ha blivit polisanmäld någon gång och att bli det upprepade gånger.

Tvärtom är faktumet att jag haft ONS med hundratals tjejer utan några som helst problem snarare bevis på att mitt beteende uppenbarligen inte är problematiskt. Fallet där jag blivit polisanmäld har varit baserat på felaktiga uppgifter, vilket är varför det släpptes och jag aldrig har blivit dömd eller ens åtalad för något.

Vad du än gör för aktivitet med ett tillräckligt stort antal människor så kommer extrema fall uppstå. Detta är vad vi kallar anomalier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in