Citat:
Jag fortsätter hoppas. En sann optimist har jag alltid varit och hoppas den här skiten där ut så vi kan återfå livet före 2020. Möjligen att SARS-CoV-2 sållar sig till de andra 4 corona virus som enbart ger enstaka förkylningar och inte en influensaperiod varje år.Mycket humor har du,det ger jag dig!
Du hoppas mycket du,,det är kanske det du lever på!
Tror dock Tegnell och andra forskare har lite mer kött på benen än dina HOPPAS och tror utan några källor alls.💩
Vart är dina källor på att vi kommer få problem igen?
Varför skulle inte genomgången infektion ge skydd mot nästa säsong?
Det jag säger är att den kommer INTE försvinna utan återkomma likt influensa,,sen hur kraftig den är eller hur sjuka folk blir kan man bara spekulera i vilket du är ett riktigt proffs på,,tro och hoppas menar jag 👍🏻😊
Du hoppas mycket du,,det är kanske det du lever på!
Tror dock Tegnell och andra forskare har lite mer kött på benen än dina HOPPAS och tror utan några källor alls.💩
Vart är dina källor på att vi kommer få problem igen?
Varför skulle inte genomgången infektion ge skydd mot nästa säsong?
Det jag säger är att den kommer INTE försvinna utan återkomma likt influensa,,sen hur kraftig den är eller hur sjuka folk blir kan man bara spekulera i vilket du är ett riktigt proffs på,,tro och hoppas menar jag 👍🏻😊
Dock verkar denna mutation lite för stabil och ger värre sjukdom i vissa fall än vad förkylningar brukar göra. Dessutom kommer denna, Omikron, inte som en mutation på tidigare mutationer, Alfa, Deltam utan bygger direkt på ursprungliga varianten från Wuhan.
Ja fakta, är väl allt vi läst om i den här tråden sedan januari 2020 då den började och det finns mycket bra här men också en jäkla massa skit. Ofattbart att de som inte tror på pandemin eller inte tro på vaccinet mm hänger här och kräks sin smörja.
Men konkret fakta finns inte. Har aldrig funnits och historier som "experten" Tegnell berättat om har ofta visat sig vara gissningar de håller på med på FHM.
igår var en riktigt bra dag och var och handlade en del och alla skyltar och klistermärken på golvet om att hålla avstånd var borta. Nu hoppas vi det håller och att skiten försvinner för gott. 2 år av elända börjar ta slut.
Sköt om dig.