Citat:
Ursprungligen postat av
Sunimod
Det är du som är så tröttsam så damerna du träffar aldrig vill se dig mer.
Men du säger väl inte så mycket så de fattar att det är något fel på dig.
Men troligen har du börjat inse det själv och därför du är som du är här på forumet.
Kaxig när ingen ser dig. Nej vi har inte sett din apa och det är nog ofint om du kallar damerna för sådant.
Ett bra tips är att inte dra upp dina antivaxxer historier när du nästa gång träffar en tjej för risken är att du får svar på tal omgående. Men den risken är väl liten för du säger ju inte så mycket.
Antivaxxer är de som försöker påverka andra att vaccinet mot covid är farlig och inser inte att de själva utgör en fara för samhället då de lyckas få med sig en och en annan.
De tror inte på varken pandemin eller viruset utan att det är en komplott från myndigheterna och lägger otroligt mycket tid på något de inte tror på.
En del av dem stryker med själv i sådant de inte tror på. Tragiska människor.
https://www.dn.se/varlden/amerikanska-antivax-profilerna-som-sjalva-dor-i-covid/
Vad i helvete babblar du om?
Jag träffar sedan drygt ett år tillbaka en tjej som också är och kommer förbli ovaccinerad, för övrigt. Vad nu detta har med någonting att göra. Faktum är att det finns rätt många tjejer med dessa åsikter. Inte inom sekten du tillhör kanske, men utanför din lilla bubbla. Jag tror t om att det finns fler kvinnor än män som är skeptiska till det heliga vaccinet. Det är i alla fall min känsla.
Här har du en t ex:
https://www.youtube.com/watch?v=4ZvNzhN3x74
Men det är ju intressant att du har sån brist på argument att du måste gräva i dina meningsmotståndares flera år gamla posthistorik för att ha något att komma med. Hint: Det finns en anledning till att jag inte skriver i den tråden mer och inte gjort på länge. Problemet är nämligen inte längre aktuellt. Men du kan ju leta vidare bland mina 4000+ inlägg och se om du hittar något annat, nästa gång du får slut på argument menar jag
Tillbaka till ämnet:
Citat:
Antivaxxer är de som försöker påverka andra att vaccinet mot covid är farlig och inser inte att de själva utgör en fara för samhället då de lyckas få med sig en och en annan.
Nej, antivaxxer enligt sekten du tillhör är de som ställer frågor, lyfter andra perspektiv, ifrågasätter massvaccinering av barn och unga, ifrågasätter myndigheters sätt att presentera statistik kring vaccinerade kontra ovaccinerade, ifrågasätter de läkemedelsbolag som säljer vaccinet, eller de människor som helt enkelt av någon anledning väljer att inte ta vaccinet. Just det här vaccinet dvs, man kan ha tagit tusen andra sprutor genom åren, men tackar man nej till just detta är man fortfarande, enligt din sekt, "antivaxxer".
Att man i din sekt fått för sig att allt ifrågasättande av det heliga och gudomliga vaccinet är "en fara för samhället", det är ert problem och något jag har svårt att bry mig om. Precis som jag har svårt att bry mig om vad andra sekter säger om mina åsikter och mina val i livet.
På tal om att svälja allt man läser

Skrattretande propaganda.
Om du tror på ett enda ord som kommer från DN är det inte konstigt att du är så förvirrad. Men spring iväg och lek vidare med resten av sekten du. Själv kommer jag sannolikt dö senast imorgon eftersom jag är ovaccinerad med det heliga vaccinet så det gäller att göra det bästa av min förmodligen sista dag i livet...