2022-02-07, 11:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Dagens Farmenavsnitt:

Farmen idag:
Citera
2022-02-07, 11:17
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Märkligt hur andra får fortsätta att ojja sig över något som klädsel och att man ska kallas för "hora och avklädd och lössläppt" etc i dagens 2000-tal när deltagarna deltar i Farmen en varm sommar - medan jag enbart har en fäbless för Farmens försök att efterlikna tidsandan (tidigt 1900-tal) men produktionen inte verkar ha råd att göra det i ALLT t ex rekvisita. Farmen dvs TV4 har nog inte samma plånbok som de har i t ex USA etc att efterlikna ALLT (kläder då!) för att det ska bli tidsenligt och när de försöker med t ex Spanska sjukan då klagar folk minsann i denna tråd och jämför med idag: covid-19 - DET går tydligen bra?! Trots att konceptet Farmen verkligen försöker - historiskt - att i TVrutan försöka skildra hur det var vid den tiden/årtalen Ingen har klagat på männens klädsel och kallat dem för "avklädda, lössläppta eller manshoror" ... så varför tillåts andra sitta och racka ner på deltagarna som är kvinnor vad gäller klädseln? Att kalla deltagande kvinnor för "avklädd, lössläppt och hora" ÄR att gå över gränsen tycker jag - när tråden är tänkt att handla om Farmen: dess sociala spel och utförda arbete och tävlingen!
Hur många tv-programstrådar har du lekt moderator i? Snälla ge upp din rabiata kärring
Citera
2022-02-07, 11:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Citera
2022-02-07, 11:31
Avslutad
Dagens Farmen:
Citera
2022-02-07, 11:41
Medlem
Typiskt pakten med Bella,Keishia, jonas och Levin att börja gnälla så fort någon annan spelar. Den typen av människor tål inte när andra gör på samma sätt som dom själva. Men dom är så självupptagna att dom inte förstår det. Dom har ingen egen inre styrka utan kan endast lyfta upp sig själva genom att trycka ner andra.
Känner väl igen människotypen, i min värld dom lägsta, riktiga loosers som inte tål genuina människor.
Börja klanka ner på Gerty t.o.m. som K gjorde. Riktigt sjuka. Sen Monika på det som grädde på moset. Psykopatvarning.
Citera
2022-02-07, 12:01
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurrunge
Typiskt pakten med Bella,Keishia, jonas och Levin att börja gnälla så fort någon annan spelar. Den typen av människor tål inte när andra gör på samma sätt som dom själva. Men dom är så självupptagna att dom inte förstår det. Dom har ingen egen inre styrka utan kan endast lyfta upp sig själva genom att trycka ner andra.
Känner väl igen människotypen, i min värld dom lägsta, riktiga loosers som inte tål genuina människor.
Börja klanka ner på Gerty t.o.m. som K gjorde. Riktigt sjuka. Sen Monika på det som grädde på moset. Psykopatvarning.

Verkligen!
Kommer och tänka på Jeppe från Paradise Hotel, grisigaste spelaren någonsin. Gjorde horhus så fort nån gjorde minsta lilla sak mot honom.

Vissa är tyvärr uppväxt så, dvs att de ska få göra och bete sig exakt hur de vill, men inga andra. Men det ger bra tv, det är ju kul!
Citera
2022-02-07, 12:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Håller med. Väldigt obehagliga deltagare! Frågan är ändå om Monika är äckligast av alla. Inte bara som deltagare, utan även som personlighet. Hennes fejkade blatteröst är svårt att slå.

Och av princip har jag aldrig hålla på en tatuerad deltagare, i något program. Förstår tjejer hur tatueringar förstör utseendet, så extremt mycket? Jag tappar intresset för en tjej, om jag så ser en minimal tatuering på armen. I mina ögon är en tatuerad människa en människa som inte förstår att man kan skriva ut texter i en jpg-fil.

Citat:
Ursprungligen postat av Kira2020
Det är väl lite å ta i? Utseende har ju inget med deltagarna å göra, låter så cringe hela din sista text 😂

Håller med KlartSur. Tatuerade kvinnor är skadat gods. Mindre värda. Har man sen den typen/mängden tatueringar som Bella och dessutom snackar ortentugg så är man än mer uträknad.

Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Törpet-Helena tillbaka för 35e gången med en ny chans att vinna Farmen?

Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Tänk om Törpet-Helena kommer, hon är ju verkligen inventarie där.

Jaaaa! Törpet kommer in och förlorar törpet för tredje gången!!! Hoppas!

Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Förstår att Niklas gråter hela tiden när de flesta brudarna ser ut som kåkfarare,prostituerade och pratar som sjömän..

Ja fy fan sicka spöken.
Citera
2022-02-07, 12:23
Medlem
ola-hammastroms avatar
Den som åker ut på söndag är:
Dom som är uteslutna från finalen hittills:
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-07 kl. 12:46.
Citera
2022-02-07, 13:17
Medlem
Suecokids avatar
Citera
2022-02-07, 13:22
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-07 kl. 13:24.
Citera
2022-02-07, 14:04
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom

Citera
2022-02-07, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurrunge

Instämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in