Levin blev lurad IGEN. Man kan tycka att han borde ha lärt sig när Michaela lurade honom och valde Niklas till storbonde. Men han går på samma sak igen. Men, men - Levin gillar ju bus. Och den som busar ska ha roligast av alla. Arlind hade säkert jättekul
Levin ville utnyttja två personers hemlängtan för att få en enklare resa på Farmen. Det slog tillbaka mot honom och han fick en hemresa istället.
Spekulationer om nästa vecka:
Jag antar att Levin sätter någon i sin gamla pakt som storbonde, förmodligen Keisha eller Bella.
Oavsett vem det blir ligger nog Arlind illa till för att bli förstekämpe nästa vecka. Därför kan jag tänka mig att Jonas får en chans att ta sig till Torpet, för att vara ur vägen när Arlind ska välja andrekämpe. Om Jonas lyckas ta sig till Torpet måste Arlind välja mellan Niklas och Abel. Surt.
Monika blir nog upptagen som fullvärdig medlem i Hells Ang... förlåt Levin-pakten, de behöver henne på ett annat sätt nu.
Levin var ändå duktig på bygg. Får de ett stort bygguppdrag kan det bli tufft. Grisarna ska väl komma?