2022-02-06, 21:41
Medlem
tastass avatar
Man skulle ju kunna se det här som att Arlind "busade" lite med Levin, och det var han som gjorde buset som hade roligast. Då kanske det blir lite lättare för honom att acceptera utgången av tinget.
Citera
2022-02-06, 21:47
Medlem
Arlind skulle tagit Tattar -Levin i styrka också..
Citera
2022-02-06, 21:52
Avslutad
Levin blev lurad IGEN. Man kan tycka att han borde ha lärt sig när Michaela lurade honom och valde Niklas till storbonde. Men han går på samma sak igen. Men, men - Levin gillar ju bus. Och den som busar ska ha roligast av alla. Arlind hade säkert jättekul

Levin ville utnyttja två personers hemlängtan för att få en enklare resa på Farmen. Det slog tillbaka mot honom och han fick en hemresa istället.

Spekulationer om nästa vecka:
Jag antar att Levin sätter någon i sin gamla pakt som storbonde, förmodligen Keisha eller Bella.

Oavsett vem det blir ligger nog Arlind illa till för att bli förstekämpe nästa vecka. Därför kan jag tänka mig att Jonas får en chans att ta sig till Torpet, för att vara ur vägen när Arlind ska välja andrekämpe. Om Jonas lyckas ta sig till Torpet måste Arlind välja mellan Niklas och Abel. Surt.

Monika blir nog upptagen som fullvärdig medlem i Hells Ang... förlåt Levin-pakten, de behöver henne på ett annat sätt nu.

Levin var ändå duktig på bygg. Får de ett stort bygguppdrag kan det bli tufft. Grisarna ska väl komma?
Citera
2022-02-06, 21:53
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Måste man gå läggmatch för att lämna farmen?

Förr kunde man väl bara be om att få lämna?

Har träffat på Levin-typen några gånger i mitt liv. Alltid ska de framstå som hjältar och med mycket moral. När det i själva verket är DE som är falska. Levin sa ju hela tiden att han spelade spelet. Han måste väl förstå att om någon han hånar och dessutom kallar för "fjäskaren" och även hymlar med ögonen åt och baktalar - att denna person inte kommer vara ärlig tillbaka. Hur dum ÄR Levin och hans lärjungar egentligen?

Det är ett smått sociopatiskt beteende det som gör Levin till någon man samlas runt. En ledargestalt för dem som behöver någon att se upp till. Det ser vi varje säsong i Farmen. Vissa kallar honom kanske för alfahanne. Jag kallar beteendet sjukt.

Det är bara att lämna. Kalle gjorde ju det i år.
Citera
2022-02-06, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Man skulle ju kunna se det här som att Arlind "busade" lite med Levin, och det var han som gjorde buset som hade roligast. Då kanske det blir lite lättare för honom att acceptera utgången av tinget.
Citera
2022-02-06, 21:54
Medlem
picapicans avatar
Måste de tjata hela tiden om att Josefin lämnat? Låter som en världssensation.

Helvete, vad blödiga de är i år.

Skönt att Skalle-Per lämnat.
Citera
2022-02-06, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Klockren sammanfattning av det vi hittills sett av avsnitten på Farmen. Dagens avsnitt med kampen på Tinget och Levins trojka = Bella, Keisha och Monika och deras grillning av Arre var patetisk att se faktiskt. Som grädde på moset sitter även Jonas i synk och säger: Att han inte litar på någon och att han ska plocka "dem ALLA" - en efter en. Och Levin sa att de skulle lita på honom ... Nu återstår att se när trojkan vaknar upp till verkligheten och har förstått att Farmen är en tävling?
Arlind fick ingen utskällning av Jonas utan han sa det han ville säga om Arre i synken istället.
Härligt att Arlind körde med raka puckar och att det inte blev någon läggmatch denna gång 😀👍
Citera
2022-02-06, 21:57
Medlem
hyssasess avatar
Älskar ju Arlind asså

Tycker det är larvigt av Bella, Keisha o säga att han är omoralisk. Det är ett spel! Och ska sanningen fram så hade Levin valt Arlind oavsett om han hade sagt att han ville hem eller inte.

Ändå kul att det händer något med intriger o bråk o sånt, har saknat det de senaste säsongerna
Citera
2022-02-06, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Samma, riktigt osympatiskt gäng. Levin verkade rolig till en början men sedan hände något. Oskön och snackar mycket skit.

Att Keshia börja gråta för att Levin åkte ut är också falskt med tanke på att hon för några avsnitt sedan sa till Helene att hon ville ha ut Levin för att han är ”fett jobbig”. Antagligen började hon ”gilla” Levin för att vapendragaren Izabella delade säng med honom. Falskt. Sedan att Monika började attackera Arlind är riktigt komiskt det också. Monika rövslickar bara Izabella och Keshia.

Arlind och Niklas stiger bara allt mer i mina ögon. Mina två favoriter än så länge. Arlind du gjorde dina barn stolta när du så konstruktivt stod emot gänget.

Håller med dig! De är som det "tuffa" gänget från högstadiet som aldrig växt upp. Hoppas de skäms när de ser sig på tv.

Det visas inte i programmet men är upplagt på Farmens Facebook/TV4 play, att Monika bryter ihop när Anna är där (när Levin ska göra sitt val). Hon börjar gråta när hon får frågor om hur var att komma in, vilket hon tyckte att det var väldigt tufft med det bemötandet hon fick. Situationen slutar med att NIKLAS (!) ber om ursäkt. En av få den här säsongen som kan bete sig som en vuxen.

Men man märker att det påverkat henne. Så vi får nog vänja oss vid att Monika kommer fjäska, för hon vill nog bara passa in och känna att hon är en del av en grupp. Det är därför hon attackerar Arlind, de "coola" tjejerna gör ju det. Men hon kommer bara förlora på det själv. Så fort de inte har någon användning för henne så kommer de skicka ut henne.
Citera
2022-02-06, 21:59
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Kan tycka Keisha borde förstå Arlinds motivering till att fortsätta kämpa för sina barn PÅ Farmen istället för att åka hem då hon är 3-barnsmorsa men hon har la förlorat vårdnaden om sina barn.

Sen kunde jag inte göra annat än att skratta när Monika börja bryta på bryggan brevid orten bella.. från att prata bra korrekt svenska till det, usch tragiska människor som bara MÅSTE bryta så fort dom umgås med önska-vi-var-som-i snabba Cash människor.
Ja vilken jävla fjantig tös dåliga förlorare till tusen - enda smolket var att Arlind inte bara sa det rakt ut med en fingerlångnäsa till ortengänget å wigger-Jonas istället för å stå där med stockad strupe å röst som inte riktigt bar.

Japp han åkte ut den där Levin och helt plötsligt var det inte okey att spela spelet Bella & Levin å resten av det gänget får skylla sig själva som så korkat gick på finten. Arlind berättade ändock att han var sprängdlärd på kunskap.

Svagt av Levin å inte kunna att det är vassle som är restprodukten. Det kunde jag och de flesta antar jag utan att ha pluggat. Levin snackar om svek, men han själv då som svek Alex som ju valde honom till storbonde?! Där åkte han på en nit när gråttjejen valde ingenjören som sen valde Niklas.

Karma is da bitch stal ägg, morötter och var med på å ta bort märkning i landet. Tog ingen hänsyn till de andras nattsömn m.m. en jävla smilfink och Bella likaså som fjantar så för Vincent. Förresten så apar hon efter Bianca Ingrosso i sitt sätt att snacka å bete sig

Ha ha ha han blev utslagen av fjäskaren som han missade välja till förstekämpe när han hade chansen den korkskallen - dubbelt karma där - rätt man åkte med buller å bång
Citera
2022-02-06, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är bara att lämna. Kalle gjorde ju det i år.
Ja, det är bara att lämna. Men Levin trodde att han var smart när han skulle utnyttja två personers hemlängtan för sin egen vinning. Han gick på Helenes och Michaelas fint mot löfte att Michaela skulle sätta honom som storbonde. Och han gick på Arlinds fint om en läggmatch.

Hade han varit smart hade han bara sagt - "Om ni vill hem så lämna som Kalle." Och så skulle han valt personer utan att ta intryck av deras snack. Man kan bara lyssna på sånt om det kommer från personer som man bondat med och är nära. Annars är det livsfarligt att lyssna på det. Michaela hade han väl nån kontakt med i alla fall, men hur Levin kunde tycka att det var en bra ide att lita på Arlind - en av de han bondat minst med och som han prankade för att han ville provocera honom! - är en gåta. Arlind hängde ju inne i storbondestugan med Niklas hur mycket som helst! Ersatte han inte Josefine som sällskap i storbondestugan? Det var ju tydligt att Arlind o Niklas hade bondat. Och Levin tyckte att det var smart att lyssna på honom. Han får skylla sig själv.
Citera
2022-02-06, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Samma, riktigt osympatiskt gäng. Levin verkade rolig till en början men sedan hände något. Oskön och snackar mycket skit.

Att Keshia börja gråta för att Levin åkte ut är också falskt med tanke på att hon för några avsnitt sedan sa till Helene att hon ville ha ut Levin för att han är ”fett jobbig”. Antagligen började hon ”gilla” Levin för att vapendragaren Izabella delade säng med honom. Falskt. Sedan att Monika började attackera Arlind är riktigt komiskt det också. Monika rövslickar bara Izabella och Keshia.

Arlind och Niklas stiger bara allt mer i mina ögon. Mina två favoriter än så länge. Arlind du gjorde dina barn stolta när du så konstruktivt stod emot gänget.
Håller med. Väldigt obehagliga deltagare! Frågan är ändå om Monika är äckligast av alla. Inte bara som deltagare, utan även som personlighet. Hennes fejkade blatteröst är svårt att slå.

Och av princip har jag aldrig hålla på en tatuerad deltagare, i något program. Förstår tjejer hur tatueringar förstör utseendet, så extremt mycket? Jag tappar intresset för en tjej, om jag så ser en minimal tatuering på armen. I mina ögon är en tatuerad människa en människa som inte förstår att man kan skriva ut texter i en jpg-fil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in