2022-02-06, 22:30
Medlem
Faukess avatar
Det känns som att någon måste få komma tillbaka eftersom både Josefine och Kalle lämnat frivilligt.
Levin får säkert komma in igen eller kommer Törpet-Helena tillbaka för 35e gången med en ny chans att vinna Farmen?
Någon måste väl fylla ut dessa två "tomma" platser?
Hade hellre sett Levin kvar än Arre, endast för att programmet blir lite mer underhållande.
Citera
2022-02-06, 22:32
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
klockrent ju - lite som den där seriefiguren James Fjong också

https://novellix.se/wp-content/uploads/2016/06/Wille-Crafoord.jpg Im in you face! tänk på när Ville rör på sina felkonstruerade läppar till re-re-relaxa https://image.hant.se/farmen-jonas-8217213.jpg?imageId=8217213&width=480&height=252
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-06 kl. 22:34.
Citera
2022-02-06, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Levin innan kampen - ”Jag är inte orolig, jag vet att jag slår honom oavsett vilken gren han väljer.”

Levin efter kampen - ”Han var oärlig och gjorde inte som han lovat, att välja Kannan och sedan lägga sig”.

Sicken jävla pajas!
Den där KepsNisse o hans gäng är ena rediga bum.....
Snacka om bli uppsnurrade runt sin egen axel, dubbelt upp .
Citera
2022-02-06, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Det känns som att någon måste få komma tillbaka eftersom både Josefine och Kalle lämnat frivilligt.
Levin får säkert komma in igen eller kommer Törpet-Helena tillbaka för 35e gången med en ny chans att vinna Farmen?
Någon måste väl fylla ut dessa två "tomma" platser?
Hade hellre sett Levin kvar än Arre, endast för att programmet blir lite mer underhållande.
Fast alltså, Arre lyckade skapa bra med drama idag Kan tänka mig att veckan som kommer bjuder på ansträngd stämning i huset
Tänk om Törpet-Helena kommer, hon är ju verkligen inventarie där. Niklas sa ju faktiskt Törpet när han var där, säkert hommage till Helena. Man kan bara hoppas!
Citera
2022-02-06, 22:38
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
https://novellix.se/wp-content/uploads/2016/06/Wille-Crafoord.jpg Im in you face! tänk på när Ville rör på sina felkonstruerade läppar till re-re-relaxa https://image.hant.se/farmen-jonas-8217213.jpg?imageId=8217213&width=480&height=252
Okey då, en mix av Jerka, James och Ville....nån mer?
Citera
2022-02-06, 22:39
Medlem
Förstår att Niklas gråter hela tiden när de flesta brudarna ser ut som kåkfarare,prostituerade och pratar som sjömän..
Citera
2022-02-06, 22:40
Medlem
Att wt gänget håller låda om nätterna hade slutat med våldshandlingar om jag varit där. Ett tydligt tecken på att de är utvilade och inte behöva sömn.. patetiska pack som borde helga nattsömnen bättre. Och ta ut sig med uppdragen.. Länge sedan jag retade upp mig så på några deltagare. Men dessa är snart ett minne blott...
Citera
2022-02-06, 22:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Levin innan kampen - ”Jag är inte orolig, jag vet att jag slår honom oavsett vilken gren han väljer.”

Levin efter kampen - ”Han var oärlig och gjorde inte som han lovat, att välja Kannan och sedan lägga sig”.

Sicken jävla pajas!
Ja vad ska han säga? han blir intervjuad av Tv4 med ledande frågor
- Hur säker känner du dig på att ta hem segern?
Ska han då förstöra spänningsmomentet och avslöja för Tv-teamet att jag har blivit lovad en läggmatch.
Genom alla säsonger har det framkommit i efterhand/alt efterhandskonstruktionen kommer
post-tvekampen.

PS! jag avskyr också Levi, men rätt ska va tourätt, vi kan inte veta säkert att han gjort en TV-groda men vi kan utgå ifrån att han också resonerar som en moralisk vindflöjdel därunder oavsett & överensstämmer med vad han lova kameran
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-06 kl. 23:01.
Citera
2022-02-06, 23:06
Medlem
Enmansdemos avatar
Så vad har denne gök för etniskt ursprung?
https://se.linkedin.com/in/abel-kakeeto-8b4688111
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-07 kl. 00:01.
Citera
2022-02-06, 23:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Ja vad ska han säga? han blir intervjuad av Tv4 med ledande frågor
- Hur säker känner du dig på att ta hem segern?
Ska han då förstöra spänningsmomentet och avslöja för Tv-teamet att jag har blivit lovad en läggmatch.
Genom alla säsonger har det framkommit i efterhand/alt efterhandskonstruktionen kommer
post-tvekampen.

PS! jag avskyr också Levi, men rätt ska va tourätt, vi kan inte veta säkert att han gjort en TV-groda men vi kan utgå ifrån att han också resonerar som en moralisk vindflöjdel därunder oavsett & överensstämmer med vad han lova kameran
Det hade väl varit ärligt! Levin till TV-teamet: "Jag har valt killen som har lovat mig en läggmatch, så det här ska jag nog ta hem"

Det hade han ju kunnat sagt innan kampen om det var så viktigt att vara ärlig kan man tycka. Men han ville förstås inte visa att han gjort ett så fegt val, så han mörkade det. Men efter kampen ville han minsann avslöja det, för att hänga ut Arre i TV-rutan.
Citera
2022-02-06, 23:16
Medlem
Centipedes avatar
Undrar om de andra på farmen har fått sin vilja fram att de inte vill ha hunden där för man ser ju aldrig till den tycker jag.
Citera
2022-02-06, 23:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det hade väl varit ärligt! Levin till TV-teamet: "Jag har valt killen som har lovat mig en läggmatch, så det här ska jag nog ta hem"

Det hade han ju kunnat sagt innan kampen om det var så viktigt att vara ärlig kan man tycka. Men han ville förstås inte visa att han gjort ett så fegt val, så han mörkade det.
Var nu inte så naiv! det är inte fegt att välja någon som kommer och ber om att bli hemskickad, det är en plikt och ett ansvar att yrka bifall eller så blir det rena njurplågeriet, aktiv dödshjälp kallas det i landet Swcheish

Min livsuppgift är att vara en party-pooper/wedding-crasher och jag har lyckats att ha åtm Foppa-tofflor på fötterna här. Du har säkert rätt! men vi måste likväl fria honom för vad han sa till kameran tills motsatsen bevisats
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-06 kl. 23:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in