2022-02-06, 23:39
Medlem
ollepolle90s avatar
https://www.tv4.se/artikel/4qkzFr2TeshQQSvXotjbPy/monikas-tarar-efter-otrevliga-bemoetandet-som-tittarna-inte-fick-se?utm_medium=shared_link&utm_source=facebook.com& utm_campaign=Farmen

Herregud vad Niklas steg ännu mer i mina ögon och Cissi samt Keshia (om möjligt) sjönk ännu mer.

Cissi, som har gått ut med att hon har blivit mobbad som liten, har inga problem med att visa en vidrig attityd mot en ny deltagare. Sedan har hon mage att skylla på Niklas "du är ju storbonde, du borde ha följt med henne". Herregud, att vara i den ålder o inte ta ansvar samt inbilla sig att Niklas är Monikas pappa. Makalöst beteende av Keshia o Cissi.

Vidare hade Keshia, Jonas, Levin o Bella live. Planen var att Arre skulle vara med, men det ville de tydligen inte. Att han spelade spelet så bra och busade ut Levin är tydligen fortfarande inte uppskattat. Sen i vanlig ordning sa de:

"De är också en pakt"
"De körde TILL OCH MED hårdare än oss"

Sen sa Levin att han har tappat respekt för Arre pga buset. Kanske Levin har mognat nu och tycker Arre är så omogen = tråkig?

Jaja, rant over
Citera
2022-02-06, 23:44
Medlem
Jag har upplevt Levin som en riktig paktare, en självgod egoist och kränkande person mot andra deltagare! Arre ska vara stolt över sin seger! Otroligt roligt att se de övriga packet bli upprörda över vinsten medan Levin visar sin dåliga förlorarsida! Grattis Arre och bye Bye Levin!
Citera
2022-02-07, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Ja vad ska han säga? han blir intervjuad av Tv4 med ledande frågor
- Hur säker känner du dig på att ta hem segern?
Ska han då förstöra spänningsmomentet och avslöja för Tv-teamet att jag har blivit lovad en läggmatch.
Genom alla säsonger har det framkommit i efterhand/alt efterhandskonstruktionen kommer
post-tvekampen.

PS! jag avskyr också Levi, men rätt ska va tourätt, vi kan inte veta säkert att han gjort en TV-groda men vi kan utgå ifrån att han också resonerar som en moralisk vindflöjdel därunder oavsett & överensstämmer med vad han lova kameran

Det finns massor av svar att ge, som inte avslöjat att Arre lovat att lägga sig och samtidigt behållit lite ödmjukhet.

- ”Jag hoppas han väljer kannan, för känner jag att jag har störst chans där”.

- ”Jag hoppas inte han väljer kunskap, då jag vet att han pluggat mer än mig”.

- ”Det kommer att bli tufft och jämt vad han än väljer, jag hoppas jag vinner”.

Undrar hur arbetsgivarna till orten-gänget funderar efter att ha sett Farmen. Ingen i gänget känns väl aktuella för att få en befordran efter att serien har sänts på tv. Vem skulle vilja ge dom en tjänst som innebär minsta personalledning.
Citera
2022-02-07, 03:01
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom

Citera
2022-02-07, 04:53
Medlem
ziggarillens avatar
Hur kan man gråta över folk som man känt i 4 veckor? Dom borde vara glada istället att folk åker ut och se sig ett steg närmare vinsten. Om nu Bella blev så kär så hade jag gärna sett att hon följde med sin nya karl ut genom grinden. Sååå trött på detta spektaket till människa. Misstänker att hon är zigenerska då hon är mycket lik vår lokala tiggare. Varför hon grät berodde nog mer på att hon inte fick ligga.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-02-07 kl. 04:55.
Citera
2022-02-07, 07:22
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Jag tycker att det nya upplägget där torpet är nåt åtråvärt är genialt. Det blir ett dilemma för paktande storbönder. Om man vill sända sina vänner dit för att kunna få amuletter så försvinner de ju också från farmen och den pakten blir då försvagad där. Det är ett bra komplement till balansgången som redan finns där den förlorande kämpen utser storbonde.
Citera
2022-02-07, 07:36
Medlem
ola-hammastroms avatar
Jag hejar på Arre. Det var helt klart rätt gjort åt Lenin, han som själv gillar att busa och spela spelet fick verkligen vad han förtjänade. men att Arre ljög om sin hemlängtan var genomskinligt från början. Han och Niklas kom överens tillsammans om att ljuga om det. Han hade vunnit mer på det om man stod för det istället för att hitta på nån historia om att han ändrade sig i sista stund och fortsätta prata om "heder". Hela det där gänget är lite falska "vi är dom goda som bara är här för att ha kul och lära oss saker, och dom andra skulle göra allt för att vinna".
Alla spelar helt klart, men jag tycker det verkar lite tvärtom, Årets största spelare är Niklas (råttan) och Arlind, Vilket jag tycker är helt ok att man vill spela och vinna, men dom vill inte stå för det vilket gör det hela lite falskt.

Dagens avsnitt:
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-07 kl. 08:12.
Citera
2022-02-07, 07:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Jag tycker att det nya upplägget där torpet är nåt åtråvärt är genialt. Det blir ett dilemma för paktande storbönder. Om man vill sända sina vänner dit för att kunna få amuletter så försvinner de ju också från farmen och den pakten blir då försvagad där. Det är ett bra komplement till balansgången som redan finns där den förlorande kämpen utser storbonde.
Håller med. Jag gillar också att man är garanterad att komma tillbaka efter två veckor, det rör runt i grytan och maktfördelningar kan skifta.
Citera
2022-02-07, 07:37
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Dagens Farmenavsnitt:

Citera
2022-02-07, 07:42
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Håller med. Jag gillar också att man är garanterad att komma tillbaka efter två veckor, det rör runt i grytan och maktfördelningar kan skifta.

Ja, och det var kanske en omändring som kom efter att en deltagare förra året valde att lämna direkt när han kom till torpet eftersom han såg det som att han i praktiken var ute ur leken. Det är inte bra för programmet att det hamnar deltagare på torpet som aldrig kommer tillbaka därifrån och därför skapar avhoppare.
Citera
2022-02-07, 07:44
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Det hettar till nu! Allt fler visar tänderna. Alla är inte så trevliga som det först verkade.
Citera
2022-02-07, 07:46
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Dagens Farmenavsnitt:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto