2022-02-06, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
I juli 2003, 17 år gammal, deltog han i ett överfall på ett danskt tältande par i naturområdet Klagshamns udde utanför Malmö. Det resluterade i att Imad våldtog kvinnan samtidigt som kompisarna höll fast henne. Hon och killen misshandlades av gänget där Imad slog/dunkade hennes huvud mot en sten flera gånger. Totalt var det åtta utländska tonåringar som avslutade överfallet med att råna paret på bland annat mobiltelefoner, cd-spelare och plånböcker.

Vid tiden för överfallet hade Imad Alzuriey permission från ett ungdomshem i Småland där han var placerad för tvångsvård enligt Lagen om vård av unga (LVU). Imad Alzuriey dömdes för för grov våldtäkt, rån, stöld och häleri till två år och nio månaders sluten ungdomsvård och drygt 43 000 kronor i skadestånd till mannen medan kvinna fick 140 000 kronor. Fem av hans kompisar fick ett års sluten ungdomsvård vardera och en sjätte åtta månader (rån och stöld). En i gänget friades helt.

Malmö tingsrätt, mål nr B 5255-03

2006 dömdes han till skyddstillsyn för misshandel och ofredande. I februari 2008 dömdes han för två narkotikabrott samt olovlig körning, båda domarna i Malmö tingsrätt. I juni 2008 dömdes han för mordbrand i Olofström och förberedelse till bedrägeri till fängelse 2 år av Blekinge tingsrätt (Karlskrona). I december samma år avviker han under en permission. Han blev därmed efterlyst.

Malmö tingsrätt, mål nr B 1179-06, mål nr B 1220-07. Bleinge tingsrätt, okänt mål nr.

Läste om honom nu, fyfan vilket monster till människa, hoppas han dör en plågsam död.

Yepp där har du den ”ökända” gangstern, han har ju dock inte släppt det här med danskar värkar det som (då hans umgänge värkar vara danskar idag).

Lite fetish på danish people!!!
Citera
2022-02-06, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
Det finns fler liggor en dom du skriver om, om du bara visste finns 3 andra liggor som ej gillar reklam vill bara göra pengar, fyfan vilka pengar dom gör sjukt, sen jobba sall* med marockanerna det va mekk* kontakter han fortsatte göra affärer åt mekky och hans själv och dom e skit stora så han har gjort enorma cash genom att ha dom , Spanien alla kan få in lurar där i häkten tro mig jag vet med garanti att mekk* o grabbarna håller kontakt , mekk* har både en pappa och en bror som ät ute sall* han sålde grejer för under priser runt om i Malmö och andra städer , kan va några som velat få bort honom från marknaden han tog rätt så stora delar genom hans konkurrerande priser inte många som var glada över det ska ni veta , shahinsh* blev ju helt försvagad han hade ingenstans att ta vägen han allierade sig med sall* dom blev ovänner på grund av sall* ville va bossen och gick på hans killar sen sprang han hoppa in i satudara* för att få fler folk runt om sig , så tuff kan man absolut inte kalla honom alla kan betala mord idag med pengar , både sall* och shahinsh* måste ha startat ett krig mellan varandra enligt min teori , för kidnappningen på dia* först sen skjuts en springpojke i kronprinsessan till shahinsh* sen mördas hans bror i värnhem han var medlem i satudara* dom finns i Danmark och kan ha hjälpt till att lokalisera honom där både yoma* och satudara* har kontakter i Danmark inte svårt att lokalisera en svensk i Köpenhamn folk pratar direkt han va trots allt medlem i satudara* naqqi* dom vill ej skämma ut sig så dom hjälpte kanske till att lokalisera sall* juden är det inte som är inblandad i detta , malmö är en hor stad där alla rider på kukar hur vädret rör sig alla hoppar runt och skapar nya krig kommer komma fram snart danska polisen e duktiga dom kommer åka fast skyttarna så vet man vart dom e kopplade så lär alla räkna ut resten själv hur som helst vem som helst kan ha med detta mord att göra spekulera kan man ,

Bra text, ett par frågetecken dock. Vilken bror har mekky som är ute? Pappan vet vi alla är ute. Men f*khry sitter fortfarande häktad nere i Spanien med resten. Du kan gärna upplysa mig ifall jag missat något eller om det är nått enbart du vet. År storebroshan till Am*r mekky ute?
Citera
2022-02-06, 23:36
Medlem
Är Ad*m Mirz* samma person som styrde M falangen för länge sen för han hätte väll också Miraza och umgicks med en kines som heter pong
Citera
2022-02-06, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
Det finns fler liggor en dom du skriver om, om du bara visste finns 3 andra liggor som ej gillar reklam vill bara göra pengar, fyfan vilka pengar dom gör sjukt, sen jobba sall* med marockanerna det va mekk* kontakter han fortsatte göra affärer åt mekky och hans själv och dom e skit stora så han har gjort enorma cash genom att ha dom , Spanien alla kan få in lurar där i häkten tro mig jag vet med garanti att mekk* o grabbarna håller kontakt , mekk* har både en pappa och en bror som ät ute sall* han sålde grejer för under priser runt om i Malmö och andra städer , kan va några som velat få bort honom från marknaden han tog rätt så stora delar genom hans konkurrerande priser inte många som var glada över det ska ni veta , shahinsh* blev ju helt försvagad han hade ingenstans att ta vägen han allierade sig med sall* dom blev ovänner på grund av sall* ville va bossen och gick på hans killar sen sprang han hoppa in i satudara* för att få fler folk runt om sig , så tuff kan man absolut inte kalla honom alla kan betala mord idag med pengar , både sall* och shahinsh* måste ha startat ett krig mellan varandra enligt min teori , för kidnappningen på dia* först sen skjuts en springpojke i kronprinsessan till shahinsh* sen mördas hans bror i värnhem han var medlem i satudara* dom finns i Danmark och kan ha hjälpt till att lokalisera honom där både yoma* och satudara* har kontakter i Danmark inte svårt att lokalisera en svensk i Köpenhamn folk pratar direkt han va trots allt medlem i satudara* naqqi* dom vill ej skämma ut sig så dom hjälpte kanske till att lokalisera sall* juden är det inte som är inblandad i detta , malmö är en hor stad där alla rider på kukar hur vädret rör sig alla hoppar runt och skapar nya krig kommer komma fram snart danska polisen e duktiga dom kommer åka fast skyttarna så vet man vart dom e kopplade så lär alla räkna ut resten själv hur som helst vem som helst kan ha med detta mord att göra spekulera kan man ,

Sh@hinsa fronta utåt med en bild 1 timme efter mordet på s@l@m enbart för att visa utåt till myndigheter (jag har hämnats men ni har inget på mig) för att kunna ta sig ifrån mordet på n@kib.

Långsökt teori men han är ju trots allt psykopat, s@l@m har mördats av någon närstående (någon som hade god kännedom om plats osv SÅLD).

Tror starkare på en rival från ett annat danskt gäng (NNV) då m*kky var tight med LTF ärkerivalen.
Citera
2022-02-06, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
Är Ad*m Mirz* samma person som styrde M falangen för länge sen för han hätte väll också Miraza och umgicks med en kines som heter pong

Gå läs på istället!!!

@dam mirsa är pakistanier som mördades i Bunkeflo!!!
Citera
2022-02-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Gå läs på istället!!!

kanske därför jag frågar? och inte yttrar mig om saker jag inte kan som många andra gör.
sen är inte alla kriminella som många här som sitter och golar på fb, vi som inte vet vill bara lyssna och lära oss hur ni tänker.
Senast redigerad av Drazziel123 2022-02-06 kl. 23:46.
Citera
2022-02-06, 23:50
Medlem
Citat:
Gå läs på istället!!!

Trevlig stil du har när någon som levererar som bara den i Stockholms-trådarna kommer in och försöker fatta Malmö. Tror faktiskt du behöver ställa en och annan fråga om du ska få koll på Järva!

Och efter det:

Nu har två olika personer som levererat bra info många gånger nämnt Backa.
I det ena fallet att ”Backagrabbarna” låg bakom kidnappningen på Al* D*ab, i det andra fallet att Backa låg bakom mordet på Salle då han hade blåst dem.
Det här är ju info från ett HELT annat håll än det mesta i denna tråd (varav en hel del dravel) så skulle väldigt gärna vilja höra mer om detta.
Citera
2022-02-06, 23:55
Medlem
Citat:
kanske därför jag frågar? och inte yttrar mig om saker jag inte kan som många andra gör.
sen är inte alla kriminella som många här som sitter och golar på fb, vi som inte vet vill bara lyssna och lära oss hur ni tänker.

Du fick svar på din fråga de e 2 olika personer ta inte det personligt gå vidare brudda
Senast redigerad av Smartapojken 2022-02-06 kl. 23:59.
Citera
2022-02-07, 00:05
Medlem
Citat:

Kan tolkas på flera olika sätt, hoppas du fick svar på din fråga?

Man behöver inte vara en gangster för att förstå vad som håller på att hända bland kriminella. Läst på en heldel förundersökningar gällande vissa grupperingar. Även läst igenom en massa kommentarer på FB som är jätte intressanta.

Du får gärna fråga på vill inte vara oförskämd!
Citera
2022-02-07, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Trevlig stil du har när någon som levererar som bara den i Stockholms-trådarna kommer in och försöker fatta Malmö. Tror faktiskt du behöver ställa en och annan fråga om du ska få koll på Järva!

Och efter det:

Nu har två olika personer som levererat bra info många gånger nämnt Backa.
I det ena fallet att ”Backagrabbarna” låg bakom kidnappningen på Al* D*ab, i det andra fallet att Backa låg bakom mordet på Salle då han hade blåst dem.
Det här är ju info från ett HELT annat håll än det mesta i denna tråd (varav en hel del dravel) så skulle väldigt gärna vilja höra mer om detta.

Inget är omöjligt, däremot så är Malmö i ett stort pågående inferno som snart lär explodera. Det tolkar jag utifrån vilka personer som nyligen mördats på kort tid med kopplingar till olika tunga grupperingar.

Skulle en annan typ av gruppering passa på att skaka om sina rivaler från GBG så har de iallafall lyckats med att vara jävligt fräcka och tajma allt mitt i de stora pågående konflikter.
Citera
2022-02-07, 00:19
Medlem
Citat:
Inget är omöjligt, däremot så är Malmö i ett stort pågående inferno som snart lär explodera. Det tolkar jag utifrån vilka personer som nyligen mördats på kort tid med kopplingar till olika tunga grupperingar.

Inferno kan jag nästan skriva under på. Däremot tror jag att man går bort dig fullständigt om man håller fast vid samma karta som för två år sedan. Dels har det gått lång tid när det handlar om konstellationer, dels så kom det fram se mycket fulspel/dubbelspel/överraskande kontakter genom Encro att en tidigare vän numera kan ses som fiende och tvärtom.
Menar att man stenhårt behöver titta på här och nu - och som mest några månader tillbaks.
Citera
2022-02-07, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Jaaaooo visst gör det det.
(FB) Husrannsakan i Malmökällare ger 5M i cash och halvt kilo kola
Man kan läsa i tråden att det handlar om kokain och kontanter.
Jag tror nog denna trådens BO kände till detta.

Eller menar du att man inte kan koppla dessa två olika fallen med varandra.

Jag är verkligen inte säker på att fallen går att koppla till varandra. Det finns åtminstone ett ytterligare starkt alternativ som jag eventuellt återkommer till när/om jag får ihop det lite bättre. Men här är i alla fall personen med de 5,5 miljonerna i källarförrådet:

(FB) Husrannsakan i Malmökällare ger 5M i cash och halvt kilo kola
Senast redigerad av Right-humanist 2022-02-07 kl. 00:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in