2022-02-06, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 238
handlar inte om sånt bara så du vet
Jaaaooo visst gör det det.
(FB) Husrannsakan i Malmökällare ger 5M i cash och halvt kilo kola
Man kan läsa i tråden att det handlar om kokain och kontanter.
Jag tror nog denna trådens BO kände till detta.

Eller menar du att man inte kan koppla dessa två olika fallen med varandra.
Citera
2022-02-06, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Jag ska bara hitta dom. Det va 2020 när Los Suecos kom upp, han hota någon då med en kanin. Han är en narkoman, kolla videon jag posta innan.

Finns en stor anledning folk hatar AM i Malmö. Mekkys pappa är ju dock tillbaka i Malmö igen efter sina namnbyte.

Hej Rytve. Kan du skriva till mig privat. Väldigt viktigt
Citera
2022-02-06, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Har Yom*k gått helt under jorden? För hans salong brann natten innan, förlorat sin närmsta vän.
Vet inte vad för våldskapital han besitter, men dom hade ju också anknytning till DK.

Ingen aning, har varit väldigt tyst kring honom. Kanske smider planer på att få väck Im@d @lsuray med tanke på att han greps tillsammans med 3personer från NNV misstänkta för mordet på @dam?
Citera
2022-02-06, 19:21
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Ingen aning, har varit väldigt tyst kring honom. Kanske smider planer på att få väck Im@d @lsuray med tanke på att han greps tillsammans med 3personer från NNV misstänkta för mordet på @dam?

Imad alsuray är södra Skånes största fisk. Undra vilka hans fiender är. Han är ökänd
Citera
2022-02-06, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Imad alsuray är södra Skånes största fisk. Undra vilka hans fiender är. Han är ökänd

Ökänd? Tror inte riktigt han ska vara så stolt över sin våldtäkt han begått.

Har läst tillräckligt om honom här på FB, det är ju ett under att han fortfarande är vid liv?
Citera
2022-02-06, 19:40
Medlem
Som sagt sh@hinsa har inget med mordet att göra gällande S@l@m!

https://ekstrabladet.dk/krimi/venskab-med-dansk-gangster-fik-ham-paa-doedsliste/9118637
Citera
2022-02-06, 20:09
Bannlyst
Citat:
Frågor som kanske inte har ställts:

Vem var med honom från Malmö den dagen?

Vilka kände till att han skulle befinna sig just den dagen (klockslag) gata?

Om det skulle handla om torpeder från Malmö så är de väll informerade om alla rörelser (alltså blev han såld).

Eller så valde Danskarna att få väck honom i ett annat syfte med att knyta band till hans fiender? (Danskarna sålde honom/döda).

Han var ju trots allt i Danmark och inte avrättad i Malmö.
Du glömde den allra viktigaste frågan.

Vad hade han för färg på jackan?
Citera
2022-02-06, 20:10
Medlem
Citat:

https://ekstrabladet.dk/krimi/venskab-med-dansk-gangster-fik-ham-paa-doedsliste/9118637
Både amiri och bo har massa fiender, Bo är död nu återstår amiri på listan, det handlar ej om fiender utan gud straffen kommer ifrån tror ni verkligen man kan betala människors död utan att döden kommer ikapp en på samma sätt, alla som har varit inblandade i mord är döda man kan gå tillbaka på 90 talet samma skit, gud är stor, döda ska man göra endast för rätt saker inte för pengar och gangster lekar
Citera
2022-02-06, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyTruth
Hej Rytve. Kan du skriva till mig privat. Väldigt viktigt

Ditt konto är för nytt så får vänta ytterligare 30 dagar.
Du kanske kan skriva det här istället?
Citera
2022-02-06, 21:17
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:

Undrar vilket gäng som ligger bakom den där dödslistan?och vem som är med på den
Citera
2022-02-06, 21:27
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Undrar vilket gäng som ligger bakom den där dödslistan?och vem som är med på den

Nu är det iof en artikel bank betalvägg, men jag drar följande slutsatser: fotot på Mekky och Salle är från FUPen kring de 15 gäng-personerna i Skåne som åtalades för en tid sedan, inklusive Dani Jude. Rytve postade fotot i den här tråden för någon dag sedan, så antingen har den danska tidningen hittat det här, eller så har de snackat med Joakim Palmkvist eller någon annan journalist på Sydsvenskan som har riktigt bra koll (eller själva grävt i FUP). Hursomhelst, den dödslista som nämns i artikelns ingress handlar såklart om att den så kallade alliansen (DJ, Ghara, Niffe, Hassan K osv.) satt ett pris på huvudet på en massa personer i Malmö. Salle var en av dem. Så, någon annan form av "dödslista" tror jag inte danska media luskat fram.
Citera
2022-02-06, 21:31
Moderator
Mappings avatar
Citat:

Jag har ingen aning om huruvida Shahin ligger bakom mordet eller inte, men en reflektion: det som står i ingressen i den danska artikeln säger enligt min mening bara en sak: Salle var lierad med Mekky, vilket i sin tur fick honom att stå på "dödslistan" som Dani Jude och övriga tagit fram (vilket inte är en lista som sådan, men ett pris på huvudet på ett antal personer i Mekkys krets eller umgänge). Så, det är bara en hänvisning till målet med de 15 gängkriminella som nu åtalats, bland annat Dani Jude. Jag skulle INTE dra några slutsatser alls av den danska artikeln, om inte någon kopiera in text från den del som är bakom betalvägg. Återigen, det är mycket möjligt att du har helt rätt i att Shahin inte alls är inblandad, men min personliga åsikt är att den danska artikeln inte alls kan styrka det, den är bara en upprepning på annat som man kunnat läsa tidigare gällande Salle. Old news.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in