Citat:
Ursprungligen postat av
bjornesmagasin2
Låter logiskt faktiskt, att de skulle kunna vara Dani Jude och hans allians, sen samtidigt finnd där ju flera andrs ligor och fula Fiskar som Skulle kunna ha anledning att släcka Salle och folk i hans umgänge, hur ligger de till med folk/,nätverk som t.ex shahin o hans liga? Emiltutic/omar yomok o deras liga? Vad dom tyckte om Salle?
Det finns fler liggor en dom du skriver om, om du bara visste finns 3 andra liggor som ej gillar reklam vill bara göra pengar, fyfan vilka pengar dom gör sjukt, sen jobba sall* med marockanerna det va mekk* kontakter han fortsatte göra affärer åt mekky och hans själv och dom e skit stora så han har gjort enorma cash genom att ha dom , Spanien alla kan få in lurar där i häkten tro mig jag vet med garanti att mekk* o grabbarna håller kontakt , mekk* har både en pappa och en bror som ät ute sall* han sålde grejer för under priser runt om i Malmö och andra städer , kan va några som velat få bort honom från marknaden han tog rätt så stora delar genom hans konkurrerande priser inte många som var glada över det ska ni veta , shahinsh* blev ju helt försvagad han hade ingenstans att ta vägen han allierade sig med sall* dom blev ovänner på grund av sall* ville va bossen och gick på hans killar sen sprang han hoppa in i satudara* för att få fler folk runt om sig , så tuff kan man absolut inte kalla honom alla kan betala mord idag med pengar , både sall* och shahinsh* måste ha startat ett krig mellan varandra enligt min teori , för kidnappningen på dia* först sen skjuts en springpojke i kronprinsessan till shahinsh* sen mördas hans bror i värnhem han var medlem i satudara* dom finns i Danmark och kan ha hjälpt till att lokalisera honom där både yoma* och satudara* har kontakter i Danmark inte svårt att lokalisera en svensk i Köpenhamn folk pratar direkt han va trots allt medlem i satudara* naqqi* dom vill ej skämma ut sig så dom hjälpte kanske till att lokalisera sall* juden är det inte som är inblandad i detta , malmö är en hor stad där alla rider på kukar hur vädret rör sig alla hoppar runt och skapar nya krig kommer komma fram snart danska polisen e duktiga dom kommer åka fast skyttarna så vet man vart dom e kopplade så lär alla räkna ut resten själv hur som helst vem som helst kan ha med detta mord att göra spekulera kan man ,