2022-02-05, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Fascinerande med att en folkkär f.d. idrottsstjärna som Sjöberg kan få så mycket skit på ett forum som Flashback. Han och hans vapendragare borde hyllas i större utsträckning än vad som är fallet. Alldeles för mycket juridiska spetsfundigheter och personangrepp tycker jag.

De gör ett bra jobb och fler och fler har fått upp ögonen för Dumpen, t.ex. Jens Ganman med sitt reportage: https://jensganman.substack.com/p/pa-pedofiljakt-med-dumpense

(Men jag antar att detta redan länkats här)

Det är ju precis det vi gör? Dvs hyllar dom. Jag tycker dom gör ett grymt bra arbete, men nu med den senaste norrlänningen så känns det inte som dom prickade rätt.
Dom är inte immuna mot kritik, och kan mycket väl vara så dom hängt ut och förstört denna mannens liv som bara vill träffa Mamman.
Senast redigerad av offlife 2022-02-05 kl. 15:25.
Citera
2022-02-05, 15:18
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offlife
Det är ju precis det vi gör? Jag tycker dom gör ett grymt bra arbete, men nu med den senaste norrlänningen så känns det inte som dom prickade rätt.
Dom är inte immuna mot kritik, och kan mycket väl vara så dom hängt ut och förstört denna mannens liv som bara vill träffa Mamman.

Sant. Då deras eget kommentarsfält är styrt utifrån de själva blir det här på FB vi får rikta vår kritik. Det måste vi också göra då de på Dumpen har sådana befogenheter att radikalt ändra någons och anhörigas liv till den personen.
Citera
2022-02-05, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Sant. Då deras eget kommentarsfält är styrt utifrån de själva blir det här på FB vi får rikta vår kritik. Det måste vi också göra då de på Dumpen har sådana befogenheter att radikalt ändra någons och anhörigas liv till den personen.
Precis! Och som sagt SAMTLIGA fall jag sett och jag har sett precis vartenda en. Alla är klockrena. Inte en enda medlidande känsla får man och man njuter av att deras liv förstörs för dom förtjänar det.
Men låt säga det bara var ett missförstånd för denna mannen och det är ett enda ord dom hänger upp sig på? Och återigen jag säger inte dom gjort fel, säger bara att fallet ifråga känns tvivelaktigt.
Kollade på klippet en gång till precis, det är ju inte så han ser chockad ut dottern inte är där han säger ju inte ens något om dottern innan dom journalisterna kommer ut ifrån toaletten.
Det verkar vara väldigt många som hängt upp sig på just detta fall och till och med journalisten som var med dom verkar ju till och med tveka.
En kommentar från dumpen hade faktiskt varit bra här på fb. För självklart läser dom här.
Citera
2022-02-05, 16:17
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Fascinerande med att en folkkär f.d. idrottsstjärna som Sjöberg kan få så mycket skit på ett forum som Flashback. Han och hans vapendragare borde hyllas i större utsträckning än vad som är fallet. Alldeles för mycket juridiska spetsfundigheter och personangrepp tycker jag.

De gör ett bra jobb och fler och fler har fått upp ögonen för Dumpen, t.ex. Jens Ganman med sitt reportage: https://jensganman.substack.com/p/pa-pedofiljakt-med-dumpense

Det finns gott om pedofilsvin i den här tråden. Många klagar men dom kommer inte med bättre förslag. Jag hyllar högt att det äntligen visas hur äckliga typer barn kan utsättas för.
Citera
2022-02-05, 16:22
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson
Aldrig sett någon sälja kläder med uppmaning att döda människor förr. Hur kan det vara tillåtet? Tänk om någon börjar sälja kläder med uppmaning att döda homosexuella...

Du tycker alltså det är rimligt att jämföra en pedofil med en homosexuell person?
Citera
2022-02-05, 16:27
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:

Många här i denna tråden är bara rädda att Patrik och Sara ska lyckas haffa dom. Så att försöka kasta bajs på dom är en försvarsmekanism. Det dom inte inser är att hur mycket dom än försöker smutskasta dumpen är att dom kommer aldrig lyckas, för oavsett så är pedofiler så mycket värre. Ingen vettig person tar in vad dom skriver 😊
Citera
2022-02-05, 16:32
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Många här i denna tråden är bara rädda att Patrik och Sara ska lyckas haffa dom. Så att försöka kasta bajs på dom är en försvarsmekanism. Det dom inte inser är att hur mycket dom än försöker smutskasta dumpen är att dom kommer aldrig lyckas, för oavsett så är pedofiler så mycket värre. Ingen vettig person tar in vad dom skriver 😊

😎 Så är det
Citera
2022-02-05, 16:35
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:

....är rimligt att jämföra en pedofil med en homosexuell person?

Homosexualitet är en sexuell läggning och pedofili är en sexuell störning. Det är viktigt att komma ihåg.
Citera
2022-02-05, 16:36
Avslutad
Citat:
Fatta så många Göteborgare jag skulle kunna få chattloggar och video på. Inte pedofili men mycket perversa. Jag ensam skulle kunna matcha Dumpen tiofalt med timmesuthängningar - liten insats.
Citera
2022-02-05, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olaheterjag
Fatta så många Göteborgare jag skulle kunna få chattloggar och video på. Inte pedofili men mycket perversa. Jag ensam skulle kunna matcha Dumpen tiofalt med timmesuthängningar - liten insats.

Utveckla - vad har det med saken att göra, och jämställ med att vuxna aktivt söker barn att förgripa sig på.
Citera
2022-02-05, 16:49
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Homosexualitet är en sexuell läggning och pedofili är en sexuell störning. Det är viktigt att komma ihåg.

Bra där det är den stora skillnaden.
Citera
2022-02-05, 16:51
Medlem
Hussefars avatar
Citat:

Likaså är många av dem som anklagar oliktänkande rädda att ha fel. Vad konsikvenser blir utav uthängningar och om det egentligen är värt det.

Måhända att uthängningarna kan minska risken att andra barn kommer bli utsatta. Hoppas det och det är jävligt bra i så fall. Men vi kan bara spekulera. Somliga av de uthängda verkar vara creepy som fan. De får helt enkelt vad de förtjänar. Jag gillar det med Dumpen. Dock är det ju så att som med all form av "civil justice" så är det Patrik o co som agerar åklagare och domare och den tilltalade står där utan advokat. Den kommer bli dömd hämningslöst av pöbeln. Inget snack om det. Intentionerna att göra gott tror ja finns där från Dumpens sida men vi kan ju aldrig veta helt hundra om bevisen är korrekta.

Just därför vi har ett rättsamhälle. Man må va missnöjd med det. Men vi måste tro på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in