Citat:
Ursprungligen postat av
Arcabo
1) Nämn en enda gång han nämner dottern och sex med henne i Dumpens inlägg?
2. Jo, det blir form av en dom då Dumpen hänger ut folk. Finns ju ingen möjlighet och försvara sig som är grunden i ett rättssamhälle.
3) Angående Sara, först Dumpens otur att samtalen råkar bli raderade med Dumpens fiskare. Tom har ju en tjej som är IT-forensiker Emilie Dahlst hon kan väl hjälpa till och återskapa filerna.
Trots att Gällivarebon på vägen hem ringer 2 ggr så sparar Sara inte något av dom, lite märkligt måste jag säga.
1. Var det inte någon i tråden som nyss pekade ut detta? Ett par exempel:
"Jag har dock alltid fantiserat om 'familjelekar' med mor och dotter. [...] Jag är normal [...] förutom att jag då har mina fantasier om detta tabu som jag gärna hade viljat uppleva."
"Blir detta helt nytt för er bägge med kommande fam.lekar som det blir för mig?"
Familjelekar är en förskönande omskrivning. Det handlar inte om Fia med knuff precis.
2. Ja, det är lite Judge Dredd över det hela: Arrestering, rättegång och dom på stående fot. Judge Patrik och Judge Sara!
Någon enstaka av de här männen verkar vara ensamma eller sexuellt frustrerade och skred till handling när det äntligen dök upp något på radarn, medan det i andra fall uppenbart handlar om störda individer eller hur böjelsen nu ska beskrivas. Tycker att arbetet är bra, men frågan är om alla verkligen förtjänar att hängas ut på det här sättet. Det finns en gradskillnad mellan de här herrarna.
Sedan är lynchstämningen bland kommentarerna otäck. Äldre tiders skampåle har återuppstått!