Citat:
Ursprungligen postat av
Hussefar
Sant. Då deras eget kommentarsfält är styrt utifrån de själva blir det här på FB vi får rikta vår kritik. Det måste vi också göra då de på Dumpen har sådana befogenheter att radikalt ändra någons och anhörigas liv till den personen.
Precis! Och som sagt SAMTLIGA fall jag sett och jag har sett precis vartenda en. Alla är klockrena. Inte en enda medlidande känsla får man och man njuter av att deras liv förstörs för dom förtjänar det.
Men låt säga det bara var ett missförstånd för denna mannen och det är ett enda ord dom hänger upp sig på? Och återigen jag säger inte dom gjort fel, säger bara att fallet ifråga känns tvivelaktigt.
Kollade på klippet en gång till precis, det är ju inte så han ser chockad ut dottern inte är där han säger ju inte ens något om dottern innan dom journalisterna kommer ut ifrån toaletten.
Det verkar vara väldigt många som hängt upp sig på just detta fall och till och med journalisten som var med dom verkar ju till och med tveka.
En kommentar från dumpen hade faktiskt varit bra här på fb. För självklart läser dom här.