Citat:
Ursprungligen postat av
LeBronThurman
Oerhört förbryllande att du ställer den frågan till Heretic77, och inte till dig själv?
Jag är i grund och botten rätt opartisk när det gäller det aktuella fallet i Malmö. Jag trodde redan på ett tidigt stadium att båda parter har slagit och behandlat varandra illa och i nuläget pekar väl en del åt detta håll? Varför tror du att jag tagit ställning?
Citat:
Ursprungligen postat av
LeBronThurman
Efter snart 1.200 (i stort sett) likalydande inlägg blir jag fundersam över om det öht kan finnas någon fb-are som inte skulle ha förstått det du säger dig anse i alla dessa inlägg betr din teori/agenda.
Du har i vanlig ordning missförstått mina inlägg, C har med stor sannolikhet slagit B men det går samtidigt inte heller att utesluta att även hon kan ha använt sig av våld om vi ska lita på Barby och dennes intressanta information?
Citat:
Ursprungligen postat av
LeBronThurman
Cez*r* har berövat Be*t* livet, vilket inte kan ursäktas på något vis (varken juridiskt, moraliskt el. etiskt) oavsett hur deras relation har varit ur ett faktamässigt och objektivt perspektiv.
Tack men i nuläget så finns det väl en hel del som verkar peka på en tragisk olyckshändelse i samband med gräl och bråk, kanske i berusat till stånd hos båda parter? Får man fråga varför du är motståndare till denna hypotes? Berövat låter dock missvisande, vad sägs istället om
orsakat som C faktiskt medgett?
Citat:
Ursprungligen postat av
LeBronThurman
Du har ju skrivit inlägg på fb (som hänvisats tilll i den här tråden) där du anser att kvinnor ältar en massa. Vi är många som känner till minst en extremt ältande man på nätet!
FB är ett diskussionsforum, jag kanske postar många inlägg men det är en följd av min stora arbetskapacitet och ingen normal individ kan väl ha något emot människor som vill hålla debatten levande?
Men vad gäller det aktuella fallet så är det rätt uppenbart att vi hittills inte ens fått veta en bråkdel av alla ingredienser vad gäller parets destruktiva relation. Kanske kommer även du till slut att inta en mer neutral hållning vad det aktuella fallet i Malmö?
En fråga nu: Tror du att C kan frias från mordmisstankarna och istället enbart dömas för brott mot griftefriden?