Citat:
Ursprungligen postat av
Pershagen76
Dummaste trollinlägg jag sett denna vecka. Det är inte utlänningar man är rädd för, utan just precis slödder, skräniga, lågutbildade slödder, oavsett hudfärg.
Dåligt försök som första och enda inlägg med ditt nya användarnamn.
Förstår inte varför mina anekdoter skulle vara mindre sanna än andras. Jag är åtminstone övertygad om att du är i minoritet. Svenskar vill bo med svenskar, så är det bara. Sen varför utbildningsnivå skulle ha något med saken att göra förstår jag inte, det är ju inte så att du frågar grannen om vilken högskola han/hon gått på och sen kollar betygen. Förstår inte varför utbildningsnivå ens skulle vara kopplat till en människas beteende.
Faktum är att när blattarna börjar flytta in så spelar det ingen roll hur skötsamma föräldrarna är, de får ungar som härmar sina idoler i svart amerikansk populärkultur, de firar persiskt nyår med tillhörande fester och sina pizzabagarsläktingar som glider dit i BMW och det är ett jävla spring med övriga släktingar och kalas hela tiden.
När jag var liten hade vi en invandrarfamilj inom ett område om 10 kvarter,
ALLA visste vilka de var eftersom de var högljudda, hade fester konstant och deras ungar var helt jävla sanslöst jobbiga dampbarn, precis som alla babbeungar är. Föräldrarna minns jag som jättetrevliga och jag vet att mina föräldrar tyckte detsamma. De gillade dock inte barnens hyss och det faktum att vi fick skadedjur i kvarteret p.g.a. dem. Mig veterligen hade de hög utbildning som du så gärna efterfrågar hos grannar. Dessa var inte ens MENA utan asiater.
Jag upprepar: svenskar vill bo med svenskar. Tro inget annat. Sen att folk i den här tråden inte tror att detta är framtiden är bara naivt, MENA-blattar är 1/5 av vår befolkning just nu och det kommer inte minska. Ni får göra som ni vill men jag och frugan kommer att lämna Stockholm för jag vill inte ha mina barn i skola med negerungar.