Citat:
Om jag tycker det är rimligt att bli kallad och tilltalad på ett sätt jag blivet i den här tråden. Nej faktiskt inte. Om du frågar om jag ibland skriver inlägg för att Ebbotarna ska löpa amok så är svaret däremot Ja. Du har aldrig funderat över om ditt egna uppförande och dina påståenden, orsakar det du kallar ca 500 skärmdumpar som bevisar att du blir utsatt för Ebbottar i tråden?
Kan det inte vara så att de ca 500 endast är svaren, på de angrepp och filuranden du själv publicerat.
Kan det inte vara så att de ca 500 endast är svaren, på de angrepp och filuranden du själv publicerat.
Men det är kanske lite svårt att förstå. Du är här för Ebbas skull, du hade varit här och försvarat henne vad än tråden handlade om. Jag är här för vad Ebba gjort, jag hade varit i denna tråd vem som än agerat så.
Jag har skrivet i många trådar. Jag är lite yvig i mitt språk, så att jag påstår och tänker om saker är inget ovanligt. Och så jobbigt är det inte att knäppa en skärmdump. Tanken är inte att jag ska använda dom till någonting. Det är en vana jag har.
Citat:
Visst skulle man må väldigt dåligt om man visste att man orsakat en gammal människa att må så. Hur Ebba ens kan tänka att hon ska bo och trivas i det där huset är ofattbart. Saknar människan helt förmåga att känna empati. Eller tycker hon på riktigt att hon är lite finare, lite bättre och lite viktigare än alla andra.
Oj, så Esbjörn ligger om nätterna å grunnar på hur det kunde slå så slint i huvudet på honom så han skrev på kontraktet. Hur bara kan hon, den kallhamrade partiledaren för Kristdemokraterna, leva med vetskapen om det lidande hon orsakat denne gamle man - så totalt samvetslöst
Märkligt att inte FB-tråden öppnades upp i sin helhet när den sändes in som aktbilaga! Ett klumpigt misstag eller ett medvetet tilltag för å dölja något för rätten?
Märkligt att inte FB-tråden öppnades upp i sin helhet när den sändes in som aktbilaga! Ett klumpigt misstag eller ett medvetet tilltag för å dölja något för rätten?

det var alltså stjärnadvokaternas största stjärna som klantade till det så eller var det rent medvetet, så inte rätten skulle få se vad Binninge hade skrivit om 33§ avtalslagen
för nä inte fan kan det väl ändå vara så att inte du förstått
varför så om nu allt var i sin ordning!!!