2022-01-31, 20:47
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du är väl lika utsatt som hela tiden blir påhoppad av troll lejda av Livets ord, eller var det Ebbotar?
Skillnaden är väl att jag har ca 500 skärmdumpar som bevisar att jag blir utsatt av Ebbotarna i denna tråd.

Ebba har inte ett bevis för att Johann, journalister, åklagare, Majkgård, Rädda-Esbjörn-listen kvinnan eller Esbjörn själv. Skulle göra något som var riktat mot Ebba och inte mot hur Ebba agerat i detta att göra.
2022-01-31, 20:47
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jag har inte aning om varifrån aftonbladet fått sina uppgifter.
Jag har läst i aktibilaga 71, s 5, muntlig bevisning, punkt 4 om att och om vittnet UL skulle vittna om.

Eftersom jag inte har hunnit läsa alla bilagorna, vet jag inte om det han skulle vittna om finns i något dokument, men förmodar att så inte är fallet, med tanke på alla påhopp.

Jag har inte en aning om Hestras advokater har dokumenterat vad UL hade att vittna om, men kan inte det vara fallet? Man vill väl ändå göra ett slags förhör med den som ska vittna

Kanske ab fått tillgång tll detta genom UL själv som ab ändå intervjuar?

Jag kan även tycka att ni som har kunskap om att något inte stämmer också kan bidra med den kunskapen, istället för att en hel flock hoppar på en varenda gång man skriver något.

Jag har inte påstått något, utan citerat, med källa.

Du har inte på 3 mån hunnit läsa alla bilagorna på sidan 1 i inlägg 1 i tråden.
Men läst citerat och länkat Aftonbladet, Expressen, Binninge, Ulf och f**n & hans moster med direkt felaktiga uppgifter i dina evinnerliga tilltrasslade och långa textdrapor, det har du minsann haft tid med.
Gå till sida ett LÄS istället för att svamla runt som en hemlös fågel på jästa rönnbär!
2022-01-31, 20:51
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
På begäran
Tidslinje

https://imgur.com/a/32DH4Xv

Tack och bock ska genast klistra in den till knäpparen.
2022-01-31, 20:53
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jag har inte aning om varifrån aftonbladet fått sina uppgifter.
Jag har läst i aktibilaga 71, s 5, muntlig bevisning, punkt 4 om att och om vittnet UL skulle vittna om.

Eftersom jag inte har hunnit läsa alla bilagorna, vet jag inte om det han skulle vittna om finns i något dokument, men förmodar att så inte är fallet, med tanke på alla påhopp.

Jag har inte en aning om Hestras advokater har dokumenterat vad UL hade att vittna om, men kan inte det vara fallet? Man vill väl ändå göra ett slags förhör med den som ska vittna

Kanske ab fått tillgång tll detta genom UL själv som ab ändå intervjuar?

Jag kan även tycka att ni som har kunskap om att något inte stämmer också kan bidra med den kunskapen, istället för att en hel flock hoppar på en varenda gång man skriver något.

Jag har inte påstått något, utan citerat, med källa.

Vassego lite till att studera, gärna i samband med att du läst på sida 1.

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fimgur.com%2Fa%2F32DH4Xv
2022-01-31, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Skillnaden är väl att jag har ca 500 skärmdumpar som bevisar att jag blir utsatt av Ebbotarna i denna tråd.

Ebba har inte ett bevis för att Johann, journalister, åklagare, Majkgård, Rädda-Esbjörn-listen kvinnan eller Esbjörn själv. Skulle göra något som var riktat mot Ebba och inte mot hur Ebba agerat i detta att göra.
Fantastiskt, så ofantligt mycket bevis på att du är så betydelsefull att någon har lejt en hel armé för att bekämpa dig. Det är massivt med hela 500 skärmdumpar!
2022-01-31, 21:02
Medlem
braatthas avatar
Citat:

Jodå här är en del
Binninge kom på det själv troligen då dom kokade soppa på Facebook om att möra henne genom smutskastning i pressen och detta var endast några dagar före Expressen presenterade en felaktig bild av detta luftslott "släktgård " som det stod haha. bifogar lite info om du inte sett det tidigare.

Här är deras planering av kaninsoppan.
https://imgur.com/a/StAJDFC
2022-01-31, 21:03
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:

Du har aldrig funderat över om ditt egna uppförande och dina påståenden, orsakar det du kallar ca 500 skärmdumpar som bevisar att du blir utsatt för Ebbottar i tråden?
Kan det inte vara så att de ca 500 endast är svaren, på de angrepp och filuranden du själv publicerat.
2022-01-31, 21:05
Medlem
Citat:

-C:a 500 skärmdumpar som "bevisar"....något...när du skärmdumpar det här inlägget har du du c:a 501. Håll till godo.

-Ebba har -såvitt jag vet- heller inte påstått att barnskändaren johann, Esbjörn, Rädda Esbjörnlistan-kvinnan, Majkgård, journalister eller någon åklagare har gjort något mot Ebba och inte hennes agerande.
Men om du har belägg för det så fram med det bara.

Btw 1:
Vilket försäkringsbolag var det som godkände barnskändaren binninge som ombud och I vilket/vilka mål?

Btw 2:
När var barnskändaren binninge medlem i KD?
2022-01-31, 21:08
Medlem
nova68s avatar
Citat:

Snälla vän det finns hur mycket bevis som helst, men du kör med hängslen, svångrem och skygglappar.
Istället för att stirra på 500 skärmdumpar som svarar på dina egna angrepp, öppna öronen istället.
Ja eller ögonen också när du ändå är igång och läs alla inlagorna på sida 1 inlägg 1 i tråden.
2022-01-31, 21:15
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Jodå här är en del
Binninge kom på det själv troligen då dom kokade soppa på Facebook om att möra henne genom smutskastning i pressen och detta var endast några dagar före Expressen presenterade en felaktig bild av detta luftslott "släktgård " som det stod haha. bifogar lite info om du inte sett det tidigare.

Här är deras planering av kaninsoppan.
https://imgur.com/a/StAJDFC

Off topic men ändå aktuellt med tanke på trådens ämne och de inblandade.
Just ja Susanne Flyborg RO som köpte ett stort markområde på Öland av sin 98 årige man.
Undra just hur det gick med den fastighetsaffären, var inte han dement och vad tyckte hans barn?
2022-01-31, 21:37
Medlem
Q6s avatar
Citat:

Låter lite proffsigt för mig som förlitar mig på minnet och bara är med för skojs skull.

Att bara samla på sig 500 skärmdumpar utan att katalogisera dem kan inte vara speciellt meningsfullt. Lite intresserad av om du katalogiserar dem efter ämne eller skribent ? Ligger jag under katalogen Q6 eller något nedlåtande epitet?
2022-01-31, 21:39
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Off topic men ändå aktuellt med tanke på trådens ämne och de inblandade.
Just ja Susanne Flyborg RO som köpte ett stort markområde på Öland av sin 98 årige man.
Undra just hur det gick med den fastighetsaffären, var inte han dement och vad tyckte hans barn?

Flyborg är väl hon den knäppa läkaren ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in