Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Men du kan skriva att ligan är avgjord med 20 omgångar kvar?eller har du inge skrivit det heller

? Du har egna spelregler. Förstår du inte hur illa det låter när du som arsenalsupporter gör dig rolig över tottenhams rekrytering när de varje år kommer före er i tabellen ?
Jag vet att allt pekade på att conte och Vlahovic skulle bli rekryterade till Arsenal,
i ditt huvud.
ALLA andra här inne sa emot dig och hade faktiskt källor att visa upp. Undrar vilka som hade rätt ? Jo vi alla som sa emot dig, hur mycket ska du ha fel om innan du blir lite ödmjuk och kan rannsaka sig själv? Vad är det man brukar säga, diskutera inte med en idiot för dem kommer dra ned dig på samma nivå och slå dig med rutin. Lite så känns det varje gång med dig.
Ja, jag ser på det som nästintill omöjligt att Man City tappar den ledningen som de har vid det här skedet av säsongen. Men föralldel, fortsätt tro att Liverpool kommer vinna titeln du

Vilken klubb av Arsenal FC och spurs är det som har hamnat före det ena laget i tabellen 13 av 20 ggr sedan starten av EPL sedan 1992/93? Och vilken klubb av The Gunners och spurs är det som har tagit hem flest pokaler under de här åren som kycklingarna har hamnat före oss i tabellen? Att spurs spelade CL-final i 2019 intresserar mig likt noll, och jag var alltid 100% övertygad om att de hade 0% chans att vinna den matchen.
När det gäller Conte och/eller Vlahovic till Arsenal, så förhöll jag mig enbart till rapporterna som gällde när det var aktuellt. Men gå runt och tro att detta var ngt som jag bara diktade upp du, couldn’t give a damn fcuk

.