2022-01-31, 19:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Det finns fler klubbar som gör det. Tabellen kan vara ett bra facit.
Mr. La Liga expert, vilka av AFCs värvningar under det sista året eller så menar du har varit skräp?
Citera
2022-01-31, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Mr. La Liga expert, vilka av AFCs värvningar under det sista året eller så menar du har varit skräp?
Xhaka..mustsfi..
Senast redigerad av drhasch81 2022-01-31 kl. 19:25.
Citera
2022-01-31, 19:28
Medlem
…Runarsson, Mari, Soares, Guendouzi, Sokratis, Saliba…
Citera
2022-01-31, 19:37
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Xhaka..mustsfi..
Jag skrev följande: Vilka av AFCs värvningar under det sista året eller så menar duhar varit skräp? Värvades Xhaka och/eller Mustafi för ca. 1 år sedan?
Citera
2022-01-31, 19:39
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Jag skrev följande: Vilka av AFCs värvningar under det sista året eller så har varit skräp? Värvades Xhaka och/eller Mustafi för ca. 1 år sedan?

Så med Arsenal drar man gränsen vid 1 år men med övriga klubbar ska man räkna in senaste 3-4 åren? Arsenal har värvat mycket skräp senaste åren och även om det blivit bättre så är det väl ingen värvning som är supersuccé än så länge.

Runarsson, Mari, Soares, guendozi, Sokratis, Saliba, Pepe är ju några värvningar som inte alls blivit speciellt lyckade t.ex.
Citera
2022-01-31, 19:41
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Nja.

På det stora hela, absolut men Ben Davies kan inte kallas annat än panikvärvning. Men inte slänger man iväg stora summor på panikköp. Personligen gillar jag att Diaz värvas nu. Får en inkörningsperiod och efter en försäsong ska det bli intressant att se vad han kan uträtta.

Absolut, men då var det ta mig fan panik på riktigt också.
Citera
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Haha känsligt ämne? Sa aldrig ens Arsenal.

Tydligen har spurs värvat bättre då de är över er i tabellen, det är fakta.

David luiz och Willian var ju riktigt vassa värvningar med, partey har ju också varit mindre lyckad.
Citera
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Så med Arsenal drar man gränsen vid 1 år men med övriga klubbar ska man räkna in senaste 3-4 åren? Arsenal har värvat mycket skräp senaste åren och även om det blivit bättre så är det väl ingen värvning som är supersuccé än så länge.

Runarsson, Mari, Soares, guendozi, Sokratis, Saliba, Pepe är ju några värvningar som inte alls blivit speciellt lyckade t.ex.
Nope, men jag syftar dock på spelare under de sista 1-2 åren.
Citera
2022-01-31, 19:45
Medlem
Citat:
Jag skrev följande: Vilka av AFCs värvningar under det sista året eller så menar duhar varit skräp? Värvades Xhaka och/eller Mustafi för ca. 1 år sedan?
Eller så är typ 1-5 år...
Citera
2022-01-31, 19:47
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Haha känsligt ämne? Sa aldrig ens Arsenal.

Tydligen har spurs värvat bättre då de är över er i tabellen, det är fakta.

David luiz och Willian var ju riktigt vassa värvningar med, partey har ju inte gjort någon nöjd heller.
Haha, absolut inte. Du ser, jag är inte lika lättkränkt som det du uppenbarligen är Så du syftade alltså inte på Arsenal öht med det inlägget?

Måhända att spurs ligger före oss ATM, men vi kommer att ta i kapp de utan några bekymmer och knipa 4:e platsen i EPL 21/22. Mark my words
Citera
2022-01-31, 19:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Eller så är typ 1-5 år...
Läs rätt, och höll dig till vad jag skriver.
Citera
2022-01-31, 19:52
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Haha, absolut inte. Du ser, jag är inte lika lättkränkt som det du uppenbarligen är Så du syftade alltså inte på Arsenal öht med det inlägget?

Måhända att spurs ligger före oss ATM, men vi kommer att ta i kapp de utan några bekymmer och knipa 4:e platsen i EPL 21/22. Mark my words

Nej jag menar mer att tabellen är väll en bra värdemätare vilka som värvat bäst i både trupp och stab. Sen tog du det som du gjorde. Men faktum är att som arsenalfan så borde man inte sitta och håna andra klubbar, jämför Tottenhams net spend med Arsenals och se vart dem är, tottenham är före er varje år i tabellen och nyligen CL finalister.

Det finns verkligen ingenting som talar för att något du säger ska stämma, då du haft fel om allt hittills, conte, vlahovic och hur ni skulle köra över Liverpool och torkade sen med 4-0.

När du säger något så känns det mer troligt att det motsatta händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in