Citat:
Ursprungligen postat av
radiopanna
Det måste vara underbart att leva i din lilla värld där argumenten som genom trollkonst alltid vänds till din fördel och där bevisen mot dig alltid kan bortförklaras som missuppfattningar.
Jag förstår inte drivkraften bakom alla dina otaliga inlägg i den här tråden, för att diskutera fotboll på ett seriöst och öppensinnat sätt det kan det omöjligen vara.
Haha.. Nej, så är det definitivt inte. Alltså, jag försökte kort o gott bara att få upp stämningen på forumet inför den matchen. Jag gillar hård rivalitet, och jag önskar att samtliga av AFCs spelare gick ut på plan med en känsla av att de ska ut i en krig, samt att de visade lite mer ”killer instinct” när de kliver ut på gräset (en soldats ansvar är först o främst att vara en mördarmaskin).
I övrigt så vet jag inte riktigt vad du syftar på med andra halvan av inlägget, jag kör öppna, sakliga o ärliga diskussioner med användarna här inne på en daglig basis.
Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Så Arsenal bryter aubas kontrakt helt och släpper han gratis...arsenal kommer inte bli 4a denna säsong om inget akut sker närmsta 2 timmarna
Good riddance säger jag bara. Tror dock att Auba’s avskärning kommer att ha noll påverkan för oss resten av säsongen. Jag menar, vad har han bidragit med under den här säsongen?