2022-01-31, 23:04
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Det måste vara underbart att leva i din lilla värld där argumenten som genom trollkonst alltid vänds till din fördel och där bevisen mot dig alltid kan bortförklaras som missuppfattningar.

Jag förstår inte drivkraften bakom alla dina otaliga inlägg i den här tråden, för att diskutera fotboll på ett seriöst och öppensinnat sätt det kan det omöjligen vara.
Haha.. Nej, så är det definitivt inte. Alltså, jag försökte kort o gott bara att få upp stämningen på forumet inför den matchen. Jag gillar hård rivalitet, och jag önskar att samtliga av AFCs spelare gick ut på plan med en känsla av att de ska ut i en krig, samt att de visade lite mer ”killer instinct” när de kliver ut på gräset (en soldats ansvar är först o främst att vara en mördarmaskin).

I övrigt så vet jag inte riktigt vad du syftar på med andra halvan av inlägget, jag kör öppna, sakliga o ärliga diskussioner med användarna här inne på en daglig basis.
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Så Arsenal bryter aubas kontrakt helt och släpper han gratis...arsenal kommer inte bli 4a denna säsong om inget akut sker närmsta 2 timmarna
Good riddance säger jag bara. Tror dock att Auba’s avskärning kommer att ha noll påverkan för oss resten av säsongen. Jag menar, vad har han bidragit med under den här säsongen?
Citera
2022-01-31, 23:33
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ja, jag ser på det som nästintill omöjligt att Man City tappar den ledningen som de har vid det här skedet av säsongen. Men föralldel, fortsätt tro att Liverpool kommer vinna titeln du Vilken klubb av Arsenal FC och spurs är det som har hamnat före det ena laget i tabellen 13 av 20 ggr sedan starten av EPL sedan 1992/93? Och vilken klubb av The Gunners och spurs är det som har tagit hem flest pokaler under de här åren som kycklingarna har hamnat före oss i tabellen? Att spurs spelade CL-final i 2019 intresserar mig likt noll, och jag var alltid 100% övertygad om att de hade 0% chans att vinna den matchen.

När det gäller Conte och/eller Vlahovic till Arsenal, så förhöll jag mig enbart till rapporterna som gällde när det var aktuellt. Men gå runt och tro att detta var ngt som jag bara diktade upp du, couldn’t give a damn fcuk .

Nu kan ni nog börja fira titeln Liverpoolfans, nu finns det fan ingen chans att City vinner ligan längre....

När Generalen skriver något brukar det bli tvärtom.
Citera
2022-02-01, 05:49
Medlem
Arons avatar
Citat:
Haha.. Nej, så är det definitivt inte. Alltså, jag försökte kort o gott bara att få upp stämningen på forumet inför den matchen. Jag gillar hård rivalitet, och jag önskar att samtliga av AFCs spelare gick ut på plan med en känsla av att de ska ut i en krig, samt att de visade lite mer ”killer instinct” när de kliver ut på gräset (en soldats ansvar är först o främst att vara en mördarmaskin).

I övrigt så vet jag inte riktigt vad du syftar på med andra halvan av inlägget, jag kör öppna, sakliga o ärliga diskussioner med användarna här inne på en daglig basis.

Good riddance säger jag bara. Tror dock att Auba’s avskärning kommer att ha noll påverkan för oss resten av säsongen. Jag menar, vad har han bidragit med under den här säsongen?

han är arsenals bästa målgörare denna säsong
Citera
2022-02-01, 07:22
Medlem
Citat:

Han har gjort 5 mål denna säsong..de e väl er bästa målgörare?
Men fortfarande..att ni inte värva nåt ,eller att Arsenal inte byter nån spelare med Barcelona för Auba,visst ni blir av med en lön..men i min mening,katastrof detta fönster..
Citera
2022-02-01, 08:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Nu kan ni nog börja fira titeln Liverpoolfans, nu finns det fan ingen chans att City vinner ligan längre....

När Generalen skriver något brukar det bli tvärtom.
Lycka till säger jag bara 😂

Vad har jag haft fel i?
Citera
2022-02-01, 08:19
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron

Citat:
Men fortfarande..att ni inte värva nåt ,eller att Arsenal inte byter nån spelare med Barcelona för Auba,visst ni blir av med en lön..men i min mening,katastrof detta fönster..
Jo, tack. Som att jag inte visste det... Men vid det här läget, så är jag bara glad över att vi kvittade oss med Auba.
Citera
2022-02-01, 09:19
Medlem
Citat:
Hur fan orkar du dag in och dag ut diskutera med e människa som sa att conte slängde på luren när tottenham ringde?
Citera
2022-02-01, 09:56
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron

Nej.
Citera
2022-02-01, 10:31
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Juventus dumpar deras soptunna hos spurs

Och vilka stjärnspelare fick ni in!

Appropå att kasta sten i glashus!
Citera
2022-02-01, 10:39
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Så Arsenal bryter aubas kontrakt helt och släpper han gratis...arsenal kommer inte bli 4a denna säsong om inget akut sker närmsta 2 timmarna

Gå från lagkapten till free transfer på nån månad, faktiskt rätt imponerande tom för Arsenal!
Citera
2022-02-01, 12:41
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Kul fönster för Everton. Dvb, Dele och Lampard.
Citera
2022-02-01, 15:49
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Vilket lag hade det sämsta fönstret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in