Citat:
Ursprungligen postat av
fnirp
Det här med olika information i media, kontra inlämnade bilagor, har varit Binninge och Brännströms signum. De har ofta farit med osanning i artiklarna, men sällan levererat tillstymmelse till samma information till rätten.
Du har, precis som alla andra ingen skyldighet att leverera verifierbar fakta, men jag tror att för de som är intresserade av att närma sig sanningen, är det där med verifierbart viktigt. Sedan behöver man inte gång på gång verifiera det som redan blivit verifierat, men kommer man med något nytt, tycker väl jag att trovärdigheten hänger på verifierbarheten.
Skulle jag påstå att Binninge är Dahmers barn och käkar spädbarn till frukost tillsammans med Majkgård, tror jag att de flesta inte tror mig på mitt ord, utan kräver mer.
Jag har inte aning om varifrån aftonbladet fått sina uppgifter.
Jag har läst i aktibilaga 71, s 5, muntlig bevisning, punkt 4 om att och om vittnet UL skulle vittna om.
Eftersom jag inte har hunnit läsa alla bilagorna, vet jag inte om det han skulle vittna om finns i något dokument, men förmodar att så inte är fallet, med tanke på alla påhopp.
Jag har inte en aning om Hestras advokater har dokumenterat vad UL hade att vittna om, men kan inte det vara fallet? Man vill väl ändå göra ett slags förhör med den som ska vittna
Kanske ab fått tillgång tll detta genom UL själv som ab ändå intervjuar?
Jag kan även tycka att ni som har kunskap om att något inte stämmer också kan bidra med den kunskapen, istället för att en hel flock hoppar på en varenda gång man skriver något.
Jag har inte påstått något, utan citerat, med källa.