2022-01-30, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Väninnorna Kin och MYtomanen hyllar på sina IG sin ”fina” kompis som sjunger ikväll på Tv- blä Vilken fantastisk fanclub Tooket har runt sig . TVÅ hela kompisar kvar!

Ja, hon har ju groupie-Jeanette E och några lite eljest fans som hyllar henne också. Men något säger mig att hybris-Anna inte bryr sig om dessa då de inte bidrar till hennes status.
Citera
2022-01-31, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Ja, hon har ju groupie-Jeanette E och några lite eljest fans som hyllar henne också. Men något säger mig att hybris-Anna inte bryr sig om dessa då de inte bidrar till hennes status.
Hon bryr sig inte om sina fans. Någon säger på liven tex att hon skall säga hej men hon låtsas inte se det fastän personen skriver flera gånger. Hon är oförskämd mot sina fans och en vanlig fråga blir utskällning och blockning fastän personen inte är elak. Jag hoppas hon aldrig mera får sjunga offentligt efter idag. Det var Keyyo som önskade henne , jag förstår inte varför. Det finns så många artister, kommer nya hela tiden och alla sjunger bättre än Anna.
Citera
2022-01-31, 00:56
Medlem
TPLs avatar
Anna har gjort pedikyr på fingernaglarna. 😂

Mina nagelband är betydligt snyggare än Annas.
Efter allt jobb med naglarna är hennes fortfarande inte rena.
Lortgroda. 🤮 Fattar hon inte att det syns?

Fick hon ansiktsmask och annat från Rosenserien som tack för hjälpen när hon var i Mys studio och fotade?

Nu har Anna fått sin booster. Är det nu hon blir sjuk på riktigt?
Senast redigerad av TPL 2022-01-31 kl. 00:58. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-01-31, 01:01
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Hon bryr sig inte om sina fans. Någon säger på liven tex att hon skall säga hej men hon låtsas inte se det fastän personen skriver flera gånger. Hon är oförskämd mot sina fans och en vanlig fråga blir utskällning och blockning fastän personen inte är elak. Jag hoppas hon aldrig mera får sjunga offentligt efter idag. Det var Keyyo som önskade henne , jag förstår inte varför. Det finns så många artister, kommer nya hela tiden och alla sjunger bättre än Anna.
Jag har väldigt svårt att tro att Hampus som drog ihop överraskningen, samt övriga medverkande inte har vetskap om tookets utspel, att det är pga det som det ultimata vore att få driftkuckun att bidra med sin "talang" #annaBigBlocksingsong
Citera
2022-01-31, 03:42
Medlem
Med tanke på hur programmet Secret Song är utformat så passar Anna bra in där. Hon gjorde en strålande insats, för det här är ett äkta skitprogram rätt igenom. Då passar Annas uppträdande in perfekt. Återigen visar tv4 att de inriktar sig på hjärndöda tv-tittare. Alltså vad är det för tjommar som köper in program på tv4? Tv över lag har sänkt standarden rejält på sitt utbud. Fördumnings-tv har segrat. Tillochmed Malou som vill framstå som seriös tar in Anna för att prata blaj. Det visar ju att Malous redaktion gör extremt dålig research.
Men åter inte tv-spyan Secret Song.
Tänk bara att sitta där på stolen som Keyyo gjorde, inte veta vad som ska hända, och ut kommer Anna Book. "Tack kompisar, det var vad den här sk artisten jag var värd"...
Tror helt enkelt att de fick tilldelat en låt, uppträdande och artist. En normal kvinna i Keyyos ålder har nog lite bättre smak, eller är Keyyo kompis som valde helt dum i huvudet?
Citera
2022-01-31, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hennes sk sång var fruktansvärt dålig. Nu får hon nog inte ens gig på en stormarknad.

Vad har hänt? Och TV4, skärpning!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Kolla bild 3! Jenny Strömstedt måste ju ha svår anorexi, ser läskig ut.

Annas sånginsats i huvudnumret ges betyg:
En lektion i falsksång, och under stora delar av låten hördes hennes röst inte alls. Antagligen stod hon då på scenen och bölade (man såg bara Keyyo i bild då). Denna slutsats drar jag av att Keyyo efter låten frågade Anna; Varför grät DU?

För övrigt har Lillpajsarn förminskat näsan. Finns bilder i hans egen tråd.

Ja, Tunnans insats i Secret Song var lika kass som jag anade. Kul att läsa tittarnas reaktioner på Twtter, där 90% sågar henne och hennes insats
Citera
2022-01-31, 06:42
Medlem
nickomyras avatar
https://www.instagram.com/p/CZWrYv6j...dium=copy_link
Åsså lite reklam i rutan
Citera
2022-01-31, 07:57
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
https://www.instagram.com/p/CZWrYv6j...dium=copy_link
Åsså lite reklam i rutan
Ah, det var alltså tan*xpr*ss som la ut den osmickrande bilden på Anna med påsarna under ögonen och inte hon själv. Anna skulle ju inte missat en sådan sak.

Undrar om de nu mist sin snyltande ambassadör? Kanske det som är meningen.
Citera
2022-01-31, 08:38
Medlem
Tooket har ingen skam i kroppen Hur kan man hylla sig själv på IG efter ett mediokert uppträdande Falsksång och rörelser som inte hör hemma på en scen samt denna äckliga offerkofte tacksamhet. När ska hon lära sig
Citera
2022-01-31, 09:46
Medlem
Men fy vad illa hon sjöng, pinsamt
Citera
2022-01-31, 09:47
Medlem
Så fet hon blivit, borde skämmas, skryter om BL VIP vinnare och se så dj ut
Citera
2022-01-31, 09:59
Medlem
Citat: